Niks mee te maken, degene die LaPo heeft moet het nieuwe topic plaatsen, klaar.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
niet de ander is meer in gepost.. dus deze gaat dood
lekker boeiend.. als het te lang duurt dan wordt er een ander gemaaktquote:Op zondag 20 februari 2011 00:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niks mee te maken, degene die LaPo heeft moet het nieuwe topic plaatsen, klaar.
30 seconden?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lekker boeiend.. als het te lang duurt dan wordt er een ander gemaakt
ik lette er niet op... klikte gewoon de eerste aan die ik zag.. maar waar maak je je druk om.. de wereld vergaat niet ofzoquote:
De ene waar jij je tieten in post wordt het.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:57 schreef sharr het volgende:
Is het nu dees? In die ander lijkt het drukker
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:58 schreef MarkM het volgende:
[..]
De ene waar jij je tieten in post wordt het.
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
tevens blijf ik bij mijn eerdere opmerking over dit plaatje
Faalonderzoek!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:02 schreef dragems het volgende:
uit onderzoek hier blijkt dat het hebben van een baard zorgt voor het niet hebben van hoofdpijn
En als je hoofdpijn hebt moet je gewoon neuken.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Faalonderzoek!!
Ik heb geen baard en ook geen hoofdpijn
Ja maar wat nou als er niemand is om te bespringenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:03 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
En als je hoofdpijn hebt moet je gewoon neuken.
So True..quote:Op zondag 20 februari 2011 01:03 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
En als je hoofdpijn hebt moet je gewoon neuken.
dan moet je jezelf vermakenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar wat nou als er niemand is om te bespringen
Alweer?quote:
Ja doe ik volgende week wel weer, iets met stukquote:
Ik ging myr al op msn vragen om er 1 te sluiten. Veel te verwarrend man met 2 topics ;Dquote:Op zondag 20 februari 2011 01:07 schreef sharr het volgende:
Spanning en sensatie, beide topics
HALLO IK BEN GEEN WIJF IK KAN NIET MULTITASKEN
goed hij moet flink rusten, maar slaappillen werken niet, zullen de verpleegsters leuk vinden vannachtquote:Op zondag 20 februari 2011 01:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er zijn uitzonderingen
[..]
En hoe is het met je pa?
Je weet wel, kale kanoquote:[..]
excuuuuuuuuuuuuuse me?
Dan kan het alsnog?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alweer?
[..]
Ja doe ik volgende week wel weer, iets met stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef LovelyLady het volgende:
Hier heb je je kanoDeze is niet kaal, hij is gelakt en staat in het gras.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan wel maar vind ik niet fijnquote:
Hier heb je je kanoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier heb je je kanoIk dacht dat kano's roze waren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja jij hebt geen whatsappquote:
sorry meer kano's heb ik niet in de aanbiedingquote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze is niet kaal, hij is gelakt en staat in het gras.
Hier heb je je kanoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kano in je onderbroekquote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry meer kano's heb ik niet in de aanbieding
Geen idee eigenlijk. Zullen we dit even niet openbaar in het topic besprekenquote:
Mjah en je foon staat altijd uit ookquote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke stoere telefoons als jullie. Gewoon een nokia 3521.
alcohol en muziek is een goede combinatie, lekker losgaan terwijl iedereen je raar aankijktquote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef sharr het volgende:
Ik ga m'n wodka even met rust laten, kan eindelijk goed luisteren naar de radio
Nokia's uit 1990 zijn sws baasquote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke stoere telefoons als jullie. Gewoon een nokia 3521.
LOLL!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sexuele intimiteiten op het internet zijn niet gewenst
Sowiesoquote:Op zondag 20 februari 2011 01:10 schreef Viro het volgende:
[..]
alcohol en muziek is een goede combinatie, lekker losgaan terwijl iedereen je raar aankijkt
wat huppel zegtquote:Op zondag 20 februari 2011 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOLL!!!!
Internet is gewoon synoniem voor sexuele intimiteiten
ja nouquote:Op zondag 20 februari 2011 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOLL!!!!
Internet is gewoon synoniem voor sexuele intimiteiten
wel met mijquote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou
ik kan niet zomaar met iedereen het nest induiken hoor
Zie sigquote:
Niet iedereen, alleen met mijquote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou
ik kan niet zomaar met iedereen het nest induiken hoor
ze bedoelt mensen, geen kalkoenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie sig
[..]
Niet iedereen, alleen met mij
quote:
Ik ben gewildquote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie sig
[..]
Niet iedereen, alleen met mij
Nou kappen hoorquote:
Bel ze gewoon zelf!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewild
ik ga zo naar bed
word ik nog gebeld???????????????
iddquote:Op zondag 20 februari 2011 01:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
wat een schattige stem heeft lovely
jajajajaquote:
Briljant!quote:
zo mini wordt ie niet hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 01:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer houden wij onze eigen mini-meet?
ohhh, He didnt!quote:
Is gewoon een geil wijf van top tot teenquote:
quote:
Ik stel me altijd een heel lief stemmetje bij jou voor.quote:
Yea, ill do herquote:
nee, we gaan jou knip nie spekkenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:15 schreef Stefanovich het volgende:
Gaan jullie ook nog een idiot request 2011 doen om internet geld in te zamelen zodat arme gehandicapte indianen WOW kunnen spelen?
LovelyLady geil he?quote:
Huuuu, Dimitri! :pquote:
Je weet wat ze bedoelen met kalkoen?quote:
quote:
Juist ja...quote:
Ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet wat ze bedoelen met kalkoen?_!
quote:
picsquote:
Lekker wijf jijquote:
Het is beter dan JostiFM hoor.quote:
ik ga naar de jostiband toequote:
Ja jij ja.quote:
We zitten niet in den studio, dus lastig.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:20 schreef -Datdus- het volgende:
Koelkast en Darcli gaan jullie ook nog wat plaatjens aan elkaar mixen?
ik had het koud brrrr dus ik trilde een beetjequote:Op zondag 20 februari 2011 01:20 schreef Viro het volgende:
[..]
met zo'n geile stem, kan niet anders
altijd raar om je eigen stem te horenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had het koud brrrr dus ik trilde een beetje
en ik hoorde mezelf op de achtergrond en dat was echt zooo raar
ja heel bizarquote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef Viro het volgende:
[..]
altijd raar om je eigen stem te horen
Het went had daar eerst ook problemen mee.quote:
vind mijn stem in mijn hoofd mooier klinkenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:22 schreef mistermaniac het volgende:
Klinkt altijd heel anders dan dat je het zelf hoort...
Wat doe jij hier?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:22 schreef Stefanovich het volgende:
HUH?! Staan ze niet op een lopende band te rennen en tegelijkertijd aan knopjes te draaien?
Mijn stem klinkt in mijn hoofd tenminste nog een beetje mannelijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind mijn stem in mijn hoofd mooier klinken
mijn stem in mijn hoofd vrouwlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 01:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn stem klinkt in mijn hoofd tenminste nog een beetje mannelijk.
De stemmen in mijn hoofd zeggen allemaal dat het goed met me gaat.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn stem in mijn hoofd vrouwlijk
bij mij zijn ze het er nog niet over eensquote:Op zondag 20 februari 2011 01:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De stemmen in mijn hoofd zeggen allemaal dat het goed met me gaat.
Is nog steeds van krachtquote:Op zondag 20 februari 2011 01:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Post van koelkast die ik lees in een paar topics terug.
Dat is duidelijk de kalkoen vanquote:
tssssssssssssquote:Op zondag 20 februari 2011 01:25 schreef -Datdus- het volgende:
Wanneer gaat die kutbaard er af ik wil slapen.
Dat zal nog wel even duren hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 01:25 schreef -Datdus- het volgende:
Wanneer gaat die kutbaard er af ik wil slapen.
cheersquote:Op zondag 20 februari 2011 01:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb maar weer eens een biertje opengetrokken
quote:
waarom word ik nou nooit us dronken gevoerdquote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
er wordt mij gewoon telkens een vol glas gebracht
Die wil neucken.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
omdat vrouwen vaker dronken gevoerd worden.. die worden dan geilquote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
waarom word ik nou nooit us dronken gevoerd
Is het nou een scharrel of een servant?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
zo meteen dus fobo checkenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:28 schreef LovelyLady het volgende:
De liefste quotes hebben een plekje in mijn fobo
combi van beidenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Is het nou een scharrel of een servant?
quote:
In combinatie met alcohol wel jaquote:Op zondag 20 februari 2011 01:28 schreef sharr het volgende:
Ik zit in de achtbaan als ik mijn ogen dichtdoe. Kut pillen. Word je extra duizelig van antibioticum?
+ drank = drank 10x zo ergquote:Op zondag 20 februari 2011 01:28 schreef sharr het volgende:
Ik zit in de achtbaan als ik mijn ogen dichtdoe. Kut pillen. Word je extra duizelig van antibioticum?
doorzuipen dan!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat vrouwen vaker dronken gevoerd worden.. die worden dan geil![]()
niet nemen als je alcohol heb genuttigd. Niet doen gaat je lichaam niet leuk vinden.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:28 schreef sharr het volgende:
Ik ben er mee bezig, met een kuurquote:Op zondag 20 februari 2011 01:29 schreef Viro het volgende:
[..]
niet nemen als je alcohol heb genuttigd. Niet doen gaat je lichaam niet leuk vinden.
Hier scharrel: dat klopt, ze gaat er nog vreselijk aan geloven vandaag.quote:
Niet overdreven.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:31 schreef Onufriev het volgende:
Hey DJmannen, hebben jullie ook stats over de marathon tot nu toe? Hoeveel luisteraars, en 't max?
Ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 01:32 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben nog wakkk...zzzrrrr*snrrrr*
dat ga ik ook nog krijgen.. al hou ik me nu in ivm scharrel enzoquote:Op zondag 20 februari 2011 01:32 schreef sharr het volgende:
Oh, ik post alles wat in me opkomt. Sorry, ik ga me morgen schamen
saaaaaiiihoorquote:Op zondag 20 februari 2011 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat ga ik ook nog krijgen.. al hou ik me nu in ivm scharrel enzo
Het is wel lekker, je hoeft niet na te denkenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat ga ik ook nog krijgen.. al hou ik me nu in ivm scharrel enzo
meer drinken dan zodat je morgen niks meer weet wa je allemaal gezegt hebt, hoef je jezelf daar ook nie meer druk om te makenquote:
nee kloptquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
vent loopt de heletijd mee te lezen over je schouder...
noem je hem constant scharrel, je breekt zijn hart
Haha, als ik meer drink overlijd ik waarschijnlijk. Pizzalucht raadt me nu ook aan het topic af te sluiten omdat ik raar kijk en rare dingen post. Ik kom misschien zo nog even terug en blijf luisterenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
meer drinken dan zodat je morgen niks meer weet wa je allemaal gezegt hebt, hoef je jezelf daar ook nie meer druk om te maken
Slaap lekker chickquote:
kequote:Op zondag 20 februari 2011 01:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Haha, als ik meer drink overlijd ik waarschijnlijk. Pizzalucht raadt me nu ook aan het topic af te sluiten omdat ik raar kijk en rare dingen post. Ik kom misschien zo nog even terug en blijf luisteren
quote:
Neequote:Op zondag 20 februari 2011 01:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slaap lekker chick![]()
Popje al dronken?
we zien je zo wel weer verschijnen, jou kennendequote:Op zondag 20 februari 2011 01:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Haha, als ik meer drink overlijd ik waarschijnlijk. Pizzalucht raadt me nu ook aan het topic af te sluiten omdat ik raar kijk en rare dingen post. Ik kom misschien zo nog even terug en blijf luisteren
Nou babe als JIJ "vindT ik" gaat typen ben je toch wel goed op weg naar dronkenschapquote:
hij zegt ja.. ik zeg neequote:Op zondag 20 februari 2011 01:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Knetter is een schatje!, moet ik nou bang zijn van die vent?
je gaat zomaar nie dood hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 01:34 schreef sharr het volgende:
[..]
NEEEEE nog laaaaang niet dronkenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:37 schreef Huppelmuts het volgende:
IK ZEG VAN WEL!!
Lol en jullie mixen haar drankje verkeerd!!
7 up Southern comfort
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij zegt ja.. ik zeg nee![]()
Jaaaa....quote:Op zondag 20 februari 2011 01:37 schreef dragems het volgende:
ondertussen is alleen pretteslet er nog
JIJ?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:37 schreef dragems het volgende:
ondertussen is alleen pretteslet er nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |