Niks mee te maken, degene die LaPo heeft moet het nieuwe topic plaatsen, klaar.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
niet de ander is meer in gepost.. dus deze gaat dood
lekker boeiend.. als het te lang duurt dan wordt er een ander gemaaktquote:Op zondag 20 februari 2011 00:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niks mee te maken, degene die LaPo heeft moet het nieuwe topic plaatsen, klaar.
30 seconden?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lekker boeiend.. als het te lang duurt dan wordt er een ander gemaakt
ik lette er niet op... klikte gewoon de eerste aan die ik zag.. maar waar maak je je druk om.. de wereld vergaat niet ofzoquote:
De ene waar jij je tieten in post wordt het.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:57 schreef sharr het volgende:
Is het nu dees? In die ander lijkt het drukker
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:58 schreef MarkM het volgende:
[..]
De ene waar jij je tieten in post wordt het.
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
tevens blijf ik bij mijn eerdere opmerking over dit plaatje
Faalonderzoek!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:02 schreef dragems het volgende:
uit onderzoek hier blijkt dat het hebben van een baard zorgt voor het niet hebben van hoofdpijn
En als je hoofdpijn hebt moet je gewoon neuken.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Faalonderzoek!!
Ik heb geen baard en ook geen hoofdpijn
Ja maar wat nou als er niemand is om te bespringenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:03 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
En als je hoofdpijn hebt moet je gewoon neuken.
So True..quote:Op zondag 20 februari 2011 01:03 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
En als je hoofdpijn hebt moet je gewoon neuken.
dan moet je jezelf vermakenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar wat nou als er niemand is om te bespringen
Alweer?quote:
Ja doe ik volgende week wel weer, iets met stukquote:
Ik ging myr al op msn vragen om er 1 te sluiten. Veel te verwarrend man met 2 topics ;Dquote:Op zondag 20 februari 2011 01:07 schreef sharr het volgende:
Spanning en sensatie, beide topics
HALLO IK BEN GEEN WIJF IK KAN NIET MULTITASKEN
goed hij moet flink rusten, maar slaappillen werken niet, zullen de verpleegsters leuk vinden vannachtquote:Op zondag 20 februari 2011 01:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er zijn uitzonderingen
[..]
En hoe is het met je pa?
Je weet wel, kale kanoquote:[..]
excuuuuuuuuuuuuuse me?
Dan kan het alsnog?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alweer?
[..]
Ja doe ik volgende week wel weer, iets met stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef LovelyLady het volgende:
Hier heb je je kanoDeze is niet kaal, hij is gelakt en staat in het gras.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan wel maar vind ik niet fijnquote:
Hier heb je je kanoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier heb je je kanoIk dacht dat kano's roze waren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja jij hebt geen whatsappquote:
sorry meer kano's heb ik niet in de aanbiedingquote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze is niet kaal, hij is gelakt en staat in het gras.
Hier heb je je kanoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kano in je onderbroekquote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry meer kano's heb ik niet in de aanbieding
Geen idee eigenlijk. Zullen we dit even niet openbaar in het topic besprekenquote:
Mjah en je foon staat altijd uit ookquote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke stoere telefoons als jullie. Gewoon een nokia 3521.
alcohol en muziek is een goede combinatie, lekker losgaan terwijl iedereen je raar aankijktquote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef sharr het volgende:
Ik ga m'n wodka even met rust laten, kan eindelijk goed luisteren naar de radio
Nokia's uit 1990 zijn sws baasquote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke stoere telefoons als jullie. Gewoon een nokia 3521.
LOLL!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sexuele intimiteiten op het internet zijn niet gewenst
Sowiesoquote:Op zondag 20 februari 2011 01:10 schreef Viro het volgende:
[..]
alcohol en muziek is een goede combinatie, lekker losgaan terwijl iedereen je raar aankijkt
wat huppel zegtquote:Op zondag 20 februari 2011 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOLL!!!!
Internet is gewoon synoniem voor sexuele intimiteiten
ja nouquote:Op zondag 20 februari 2011 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOLL!!!!
Internet is gewoon synoniem voor sexuele intimiteiten
wel met mijquote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou
ik kan niet zomaar met iedereen het nest induiken hoor
Zie sigquote:
Niet iedereen, alleen met mijquote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou
ik kan niet zomaar met iedereen het nest induiken hoor
ze bedoelt mensen, geen kalkoenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie sig
[..]
Niet iedereen, alleen met mij
quote:
Ik ben gewildquote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie sig
[..]
Niet iedereen, alleen met mij
Nou kappen hoorquote:
Bel ze gewoon zelf!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewild
ik ga zo naar bed
word ik nog gebeld???????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |