je vroeg het tochquote:
Heldinquote:
Nice, neucken ?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:50 schreef sharr het volgende:
Nee, ik ben niet dronken, ik ben gewoon heel melig en aangeschoten.
Kut Sharr. Hoe durf je.
Schiet dan ook op!quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:51 schreef Myraela het volgende:
Fuck it, ik zit hier te denken dat het een faalmarathon is, want ik hoor echt al een uur niemand praten. Maar ik luister gewoon de verkeerde stream.
Fuck it, ik zit hier te denken dat het een faalmarathon is, want ik hoor echt al een uur niemand praten. Maar ik luister gewoon de verkeerde stream.
OMG!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 00:51 schreef Myraela het volgende:
In zijn kont.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dr zit een neger in dragems???
MUTSquote:Op zondag 20 februari 2011 00:51 schreef Myraela het volgende:
Sorry.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:53 schreef mistermaniac het volgende:
Krijg hier buikpijn van het lachen ..
meer posts hier, andere kan op slotquote:Op zondag 20 februari 2011 00:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ONZ Radio] #904 - Iets met een baard
Hier de goede hoor
Ja, mensen moeten maar meer geduld hebben. 2 minuten is 2 minuten, ik had de LaPo.quote:
Ik zeg toch niet dat ie slecht is, heb hem van de week nog gedownload.quote:
Wij hebben geen geduld tijdens een koelkast showquote:Op zondag 20 februari 2011 00:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, mensen moeten maar meer geduld hebben. 2 minuten is 2 minuten, ik had de LaPo.
moet je maar opschieten, hier gaat alles snelquote:Op zondag 20 februari 2011 00:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, mensen moeten maar meer geduld hebben. 2 minuten is 2 minuten, ik had de LaPo.
Ach joh boeiend.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
eens!, is welweer lekker om dit nummer weer us te horenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:54 schreef Viro het volgende:
Held(in) die dit nummer heeft aangevraagd
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:55 schreef Viro het volgende:
[..]
ik lig al in bed, ik kan wel een paar minuten wachten
Schooldisco'squote:Op zondag 20 februari 2011 00:56 schreef Stefanovich het volgende:
Losgaan altijd op de school discos met dit nummer, mooie tijd
kindjes ko meppen met guitar hero gitaarquote:Op zondag 20 februari 2011 00:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
ik val bijna om en ik weet dat ik binnen 7 uurtjes weer naast me nest sta
nee das sielugquote:Op zondag 20 februari 2011 00:57 schreef Viro het volgende:
[..]
kindjes ko meppen met guitar hero gitaar![]()
post maar gwoon hierquote:Op zondag 20 februari 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
woehoe.. 2 topics om in te posten... woepdiefuckingdoe
Nee schooldisco's heb ik wel meegemaakt vond er geen reet aan.quote:
zeg maar dat er een verdwaalde zwarte piet op zoek is naar hun en niet eerder dan 10 uit hun nest mogen komenquote:
Zo belangrijk is het toch ook weer niet joh.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom? Dat andere is het goede hoor.
tjah volgens mij is er nu voor dit topic gekozen gezien de aantal posts hiero. dus balen..quote:Op zondag 20 februari 2011 00:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom? Dat andere is het goede hoor.
hahaha daar trappen ze echt niet inquote:Op zondag 20 februari 2011 00:58 schreef Viro het volgende:
[..]
zeg maar dat er een verdwaalde zwarte piet op zoek is naar hun en niet eerder dan 10 uit hun nest mogen komen
Maar ik heb tieten in dat andere gepost.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
tjah volgens mij is er nu voor dit topic gekozen gezien de aantal posts hiero. dus balen..
werk dan ff mee, kunnen wij de hele avond seksenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha daar trappen ze echt niet in
Stel je niet aan.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:59 schreef Pizzalucht het volgende:
Let niet op sharr, ze doet een beetje raar!
Dat noem je toch verdomme geen tieten, dan zijn hangzakken...quote:Op zondag 20 februari 2011 01:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar ik heb tieten in dat andere gepost.
Ja en? Waarom vind je het zo belangrijk joh? Laat het eens rusten man.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar ik heb tieten in dat andere gepost.
sharr is cute dronken/aangeschoten of nietquote:Op zondag 20 februari 2011 00:59 schreef Pizzalucht het volgende:
Let niet op sharr, ze doet een beetje raar!
ik kan gewoon ook het huis uit sneaken nuquote:Op zondag 20 februari 2011 01:00 schreef Viro het volgende:
[..]
werk dan ff mee, kunnen wij de hele avond seksen
Ze is altijd cute.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:00 schreef Viro het volgende:
[..]
sharr is cute dronken/aangeschoten of niet![]()
Tietenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en? Waarom vind je het zo belangrijk joh? Laat het eens rusten man.
Weet niet echt, ben zelf ook niet helemaal helderquote:Op zondag 20 februari 2011 01:00 schreef Viro het volgende:
[..]
sharr is cute dronken/aangeschoten of niet![]()
prima, ik ben er zo met de autoquote:Op zondag 20 februari 2011 01:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan gewoon ook het huis uit sneaken nu
Dikke QFTquote:Op zondag 20 februari 2011 01:01 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Weet niet echt, ben zelf ook niet helemaal helder
Ik ook niet echt meerquote:Op zondag 20 februari 2011 01:01 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Weet niet echt, ben zelf ook niet helemaal helder
je hebt eht gemist manquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wij ook.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ja zie je toch.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
In een spoilertje?
Gefeli, tijd voor een feestje.
Geil dingquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]nondeju!, da zijn geen tieten meer maar hele melkfabriek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wij ook.![]()
den haag, maar ik ben er zo hoor. Neger die seksen kan is binnen een paar seconden waar ie moet zijnquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]ze is blondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wij ook.![]()
ben je niet eens bij je meissie?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:03 schreef Viro het volgende:
[..]
den haag, maar ik ben er zo hoor. Neger die seksen kan is binnen een paar seconden waar ie moet zijn
Daten?quote:
Je kan niet alles hebben.quote:
Hou eens op jijquote:
Die heb ik een uur of 2 geleden thuis afgezet. Ze was helemaal kapot.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben je niet eens bij je meissie?
quote:
Ik doe gewoon allebei ;Dquote:
er zijn uitzonderingenquote:
En hoe is het met je pa?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Die heb ik een uur of 2 geleden thuis afgezet. Ze was helemaal kapot.
excuuuuuuuuuuuuuse me?quote:
Gadverdamme dat lijkt vast op jacht naar de schacht.quote:
Dan is dat de goede.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:06 schreef Zokunen het volgende:
koelkast darcli en popje zitten in de andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |