Wat een gelukje dat er nog oplettende mensen zijn. Je bent dus nog niet te oud, jongedame!quote:
Dat was naar Royco hequote:
Geen idee, dan moet ik mn bed uitquote:
Ik ben nog niet buiten geweest, maar de zon schijnt en dat is goedquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
MissB! Ik heb toffe navelpiercings gevonden
[ afbeelding ]!
Ik weet niet of het niet een iets te hoog Hello Kitty-gehalte heeft voor iemand van mijn leeftijdquote:Op zondag 20 februari 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
Als ik een navelpiercing zou hebben, zou ik die roze bestellen. Kersjes zijn cool
Ja, waarschijnlijk welquote:Op zondag 20 februari 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet of het niet een iets te hoog Hello Kitty-gehalte heeft voor iemand van mijn leeftijd
Niet alleen voor jouw leeftijdquote:Op zondag 20 februari 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet of het niet een iets te hoog Hello Kitty-gehalte heeft voor iemand van mijn leeftijd
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet alleen voor jouw leeftijd![]()
Ik zou toch een:hoofd krijgen als ik dat zou zien
quote:
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mooi, heb ik mijn peu-repellent gevonden
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt er al eentje rondlopen, ik vlucht Nederland al uit, straks jaag je me nog naar de andere kant van de wereld
She will hunt you downquote:Op zondag 20 februari 2011 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt er al eentje rondlopen, ik vlucht Nederland al uit, straks jaag je me nog naar de andere kant van de wereld
MissB, wil jij Peu naar de andere kant van de wereld jagen?quote:
Ik ga wel down under zitten, is t toch een stoffige bendequote:
Iets zegt mij, dat ze dat niet gaat doenquote:
Dat is afhankelijk van welke kant je kiestquote:Op zondag 20 februari 2011 12:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga wel down under zitten, is t toch een stoffige bende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |