Klopt, ik weet nog niksquote:Op zondag 20 februari 2011 00:31 schreef STING het volgende:
[..]
Uh, nee?
Je wist nog niet welk land enzo
Zolang ik in NL ben, zal ik af en toe een doos mee naar Utrecht slepen voor jequote:
Geel voor haarquote:
Honing ofsoquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:37 schreef L-E het volgende:
Problem solved. Ik zit in een lekkere schrijf-flow.
Oranje!quote:Op zondag 20 februari 2011 00:35 schreef STING het volgende:
[..]
Hmm, denk dan toch dat ik de groene lekkerder vind
Zelfs bij de Sligro nietquote:
Ja ze zijn heel obscuurquote:Op zondag 20 februari 2011 00:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs bij de Sligro niethad laatst nog gekeken
Beetje zoals de doelgroepquote:
quote:
Waar gaat het over dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:59 schreef PeuRac het volgende:
Phoe, ik lees net weer ff de blog van Bolletje, wel heftig
(succesvolle) zelfmoord van dr vriend nu bijna een jaar geleden. Of eigenlijk hoe zij daar mee om gaat.quote:
Zitten niet meer in het assortiment in nederland, belgie en duitsland wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs bij de Sligro niethad laatst nog gekeken
ooh, nou MissB, we hadden t een paar weken terug mee moeten nemenquote:Op zondag 20 februari 2011 01:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zitten niet meer in het assortiment in nederland, belgie en duitsland wel.
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
(succesvolle) zelfmoord van dr vriend nu bijna een jaar geleden. Of eigenlijk hoe zij daar mee om gaat.
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh, nou MissB, we hadden t een paar weken terug mee moeten nemen
Ja, zeker de laatste, schrijft ze in hoe ze hem vondquote:
Doritosquote:
Is via internet ook nog wel te bestellen.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh oranje balisto, je was zo dichtbij..
Kan je ze dan ook een beetje per doos kopen? Een doosje bij de Makro doet nog geen 10 euro.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is via internet ook nog wel te bestellen.
Zal er eens op letten als ik weer een keer in kranenbroek ben of ze ze daar ergens hebben
Nu ff niet, mn maag voelt zich niet zo tofquote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef Gasol het volgende:
[..]
met kaas en saus in de oven, en zure room
Geen idee wat ze dan kosten, nooit zo op geletquote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je ze dan ook een beetje per doos kopen? Een doosje bij de Makro doet nog geen 10 euro.
ik ga binnenkort ook maar weer eens een Duitse supermarkt in, kijken wat voor een lekkere dingen ze daar hebben.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee wat ze dan kosten, nooit zo op gelet
ik ben wel een beetje in WOII stemming de afgelopen dagen. Wil eigenlijk wel eens een goede repo zien er over vanuit de Duitse kant, zonder die "ooh kijk de geallieerden eens geweldig zijn" saus er over.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben een foute film over Gargoyles aan het kijken
LOL, nu pas klaar met schoonmaken?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:32 schreef Yuki het volgende:
En zo zit je om half 2 te wachten tot je nagels droog zijn
Half 11 pas thuisquote:Op zondag 20 februari 2011 01:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, nu pas klaar met schoonmaken?
Ja hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 01:39 schreef PeuRac het volgende:
Druk avondje dan, wel gezellig bij je ouders ook dus?
Alles went toch, zij uiteindelijk ook welquote:Op zondag 20 februari 2011 01:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja hoor
Mams had t weer wat moeilijk dat ik weg zou gaan, maar verder helemaal goed
Gisteren zei ze iets heel fijns, dus ik ga ervan uit dat het goed komtquote:Op zondag 20 februari 2011 01:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles went toch, zij uiteindelijk ook wel
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren zei ze iets heel fijns, dus ik ga ervan uit dat het goed komt
En nu droog, dus slapen![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 februari 2011 01:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren zei ze iets heel fijns, dus ik ga ervan uit dat het goed komt
En nu droog, dus slapen![]()
quote:
ik lach helemaal dubbel jaquote:Op zondag 20 februari 2011 01:46 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
[..]
Haha zo geniaal die nummers van m
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:50 schreef Evie het volgende:
[..]
JOOJOOOO JOOO JOOOO JOOOO JOOOO JOOOOO![]()
Altijdquote:
Heb je nu al eens gegoogled?quote:
quote:
Donderdag zelf wel ook een feest.. maar weet nog niet of ik daar heen wil ivm een of ander gedrochtquote:Op zondag 20 februari 2011 01:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
trouwens, kwam je donderdag ook? Of alleen zaterdag?
quote:
hmm goed punt, kan na t etentje wel mee daarheenquote:Op zondag 20 februari 2011 02:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Donderdag zelf wel ook een feest.. maar weet nog niet of ik daar heen wil ivm een of ander gedrocht
Van jou welquote:
quote:
quote:
Gelukkig heb ik zelf nog danquote:Op zondag 20 februari 2011 02:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Gaat lastig worden,... drank is bijna op
Haha mn melk is nu opquote:Op zondag 20 februari 2011 02:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van jou welWas tot donderdag bijna vergeten hoe jij die zet
Eerste paar regels tekstquote:
ach, ik drink toch geen melkquote:Op zondag 20 februari 2011 02:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha mn melk is nu opboehoe @ mij
En iemand waar ik vanacht sliep heeft geen koffie :| AAARGH
quote:
En kardamom oaquote:Op zondag 20 februari 2011 02:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ach, ik drink toch geen melkzolang je er maar je kaneel in doet
kijk, daarom lukt het mij dus nietquote:
Klassiekertje!quote:
Wat zocht je dan wel?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe ik dan ook erop kom, via een hele omweg![]()
Want ik zocht naar heel wat anders
Nog een nummer van placebo dat in een film zat. Maargoed ik die film zoeken en toen zag ik daar een nummer van faithless staanquote:
haha, welk pacebo nummer? Die zijn ook niet verkeerd namelijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog een nummer van placebo dat in een film zat. Maargoed ik die film zoeken en toen zag ik daar ook een nummer van faithless staan![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
haha, welk pacebo nummer? Die zijn ook niet verkeerd namelijk.
quote:
Nee, die andere is van cruel intentionsquote:Op zondag 20 februari 2011 02:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Maar bedoelde je dit nummer niet dan, deze is toch uit fight club?
Fight clubquote:Op zondag 20 februari 2011 02:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Maar bedoelde je dit nummer niet dan, deze is toch uit fight club?
idd, staat wel in mijn topquote:
ja, wow. Wil ze nog een keer alle drie in een keer kijken.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat de nummer 1 van mijn lijst maar eens ga kijken.
The Godfather
boze jongetjes muziekquote:Op zondag 20 februari 2011 02:42 schreef S95Sedan het volgende:
Binnenkort maar weer even in de auto gooien die cd
kijk ze sowieso 1 keer per jaarquote:Op zondag 20 februari 2011 02:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, wow. Wil ze nog een keer alle drie in een keer kijken.
Nee ik maak graag herrie iddquote:
Nu nog welquote:Op zondag 20 februari 2011 09:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het deze morgen? Rustig aan?
Hier ook rustig. Stofzuigen en was draaien/ophangen gister al gedaan. Zo weer fitnessen (yep, again) en daarna langs mn pa om aan de spiegel van mijn auto te beginnen (de andere had een tik gehad en is gebroken) dus ga nu een nieuwe spuiten/monteren (niet alles vandaagquote:Op zondag 20 februari 2011 09:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu nog wel
Zo m'n bed uit, stofzuigen, was ophangen, douchen etc en dan richting de stad om te gaan lunchen
Bij jou?
Bedrijvig dagje voor je danquote:Op zondag 20 februari 2011 09:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hier ook rustig. Stofzuigen en was draaien/ophangen gister al gedaan. Zo weer fitnessen (yep, again) en daarna langs mn pa om aan de spiegel van mijn auto te beginnen (de andere had een tik gehad en is gebroken) dus ga nu een nieuwe spuiten/monteren (niet alles vandaag)
Voor de rest nog niet echt een idee. Hopelijk ook nog een belletje krijgen over grindtegels die ik in de voortuin wil leggen zodat mijn auto daar op kan rijden.
Komende tijd iig wel veel dingen die ik wil afronden zodat het af is voor het voorjaar aanvangt
Op mobiele layout niet.quote:
heyquote:
Ja en?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hey![]()
Ik ga vanavond Top Gear missen
Doe eens liefquote:
Boefuckinghoequote:Op zondag 20 februari 2011 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe eens liefnu moet ik t morgen kijken
ja inderdaad Boehoequote:
hmhmquote:
Get help, junkquote:
Ik weet niet waar je bed slaaptquote:Op zondag 20 februari 2011 11:24 schreef PeuRac het volgende:
Wie schopt me ff uit bed, wilde vandaag eens productief zijn
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:24 schreef PeuRac het volgende:
Wie schopt me ff uit bed, wilde vandaag eens productief zijn
Ik heb een handvatquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:26 schreef Tally het volgende:
Zo eerst ontbijten met lief. En daarna mag ik niets meer doen van lief
Dus de babystrijk moet nog even blijven liggen
Hubbie hangt nog wat plankjes op
En ik ga dan lekker de eerste 2 series kijken van The Tudors
Hahaquote:
Ik kijk wel uitquote:
Volgens mij is een eetverslaving een van de ergste die er bestaan, voornamelijk omdat je niet kunt ophouden met eten.quote:
Even gecorrigeerdquote:
Ieuw, dan word je 500 kg en moeten ze je uit je huis takelenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij is een eetverslaving een van de ergste die er bestaan, voornamelijk omdat je niet kunt ophouden met eten.
quote:
Gelukkig ben je mooi, anders .... *zucht*quote:
Haha, dan ga ik zo'n donerrol als een lolly/suikerspin eten.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ieuw, dan word je 500 kg en moeten ze je uit je huis takelen
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, dan ga ik zo'n donerrol als een lolly/suikerspin eten.
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig ben je mooi, anders .... *zucht*
Nee wel Doner Kababquote:
Hier vliegt ook prompt een heli overquote:Op zondag 20 februari 2011 11:52 schreef Solique het volgende:
Goedemorguh
Gewekt worden door een rondcircelende wouten heli
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:52 schreef Solique het volgende:
Goedemorguh
Jij woont bij Solique in de buurt?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hier vliegt ook prompt een heli over
Geen flauw idee!quote:Op zondag 20 februari 2011 11:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij woont bij Solique in de buurt?
Oh, da's makkelijk geregeld dan. Ik wilde de roos hebben om blaadjes vanaf te plukken.quote:
Dan zou ik bijna dagelijks wakker wordenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:52 schreef Solique het volgende:
Goedemorguh
Waar ga je eigenlijk lunchen?quote:
Hahahahquote:Op zondag 20 februari 2011 11:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, da's makkelijk geregeld dan. Ik wilde de roos hebben om blaadjes vanaf te plukken.
tosti - doner - tosti - doner . . .
Reden voor wouten heli:quote:
quote:ALPHEN - De 46-jarige man die in het centrum van Alphen met een bijl liep te zwaaien, is aangehouden.
De man werd rond 11 uur zondagochtend opgepakt op de Schaepmanstraat. De politie kreeg om 9.20 uur de melding dat de man in overspannen toestand zijn huis had verlaten en met een bijl liep te zwaaien. Meteen is de omgeving van de Hooftstraat en de Lijsterlaan afgezet. Een helikopter, hondengeleiders en een onderhandelaar zijn ingezet bij de actie. Tijdens het incident is niemand gewond geraakt. Volgens de eerste berichten staat de man onder psychische behandeling.
Hoi LDGquote:
Weet ik ook nietquote:
Geen idee nogquote:Op zondag 20 februari 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zou ik bijna dagelijks wakker worden
[..]
Waar ga je eigenlijk lunchen?
Dat hakt erin zo op de vroege morgenquote:
ga lekker high tea'en ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 11:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen idee nogtips zijn welkom.
Ik ga JB even mesten
Zeker, vooral met de nog aanwezig alcohol helemaal.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hakt erin zo op de vroege morgen
Of een broodje Döner zoals WT zegtquote:Op zondag 20 februari 2011 11:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga lekker high tea'en ofzo
Bij de Colonie heb ik wel een paar keer lekker ontbeten, lunch zal dan ook niet slecht zijn neem ik aan, is ook niet te duurquote:Op zondag 20 februari 2011 11:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen idee nogtips zijn welkom.
Ik ga JB even mesten
Ipv de man met hamer kwam vandaag de man met de bijl. Voor de splijtende hoofdpijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker, vooral met de nog aanwezig alcohol helemaal.
in mijn hoofd ziet wt er nu uit als een soort michelinmannetje gemaakt van turkse pizza en n donnerrolquote:Op zondag 20 februari 2011 11:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of een broodje Döner zoals WT zegt
Hahaquote:Op zondag 20 februari 2011 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in mijn hoofd ziet wt er nu uit als een soort michelinmannetje gemaakt van turkse pizza en n donnerrol
ach dat moet ie lekker zelf wetenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaals hij zo doorgaat wordt hij dat ook
High Tea'en? Nu?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga lekker high tea'en ofzo
Hihi. Ik ben wel volslank hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in mijn hoofd ziet wt er nu uit als een soort michelinmannetje gemaakt van turkse pizza en n donnerrol
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi. Ik ben nu nog volslank hoor.
kan toch prima, en anders over n uurtje of tweequote:
das altjd zon vaag woordquote:Op zondag 20 februari 2011 12:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi. Ik ben wel volslank hoor.
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi. Ik ben wel volslank hoor.
Mijn maag is in ieder geval nu leeg.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
er is werkelijk niks vol aan jou.
Ms moet je dan gaan eten ipv fokkenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn maag is in ieder geval nu leeg.
Ok mama.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms moet je dan gaan eten ipv fokken
quote:
En goed was ie al helemaal nietquote:
Heb je Huppelmuts nog gehoord op de radio?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En goed was ie al helemaal niet
Nee dat kloptquote:Op zondag 20 februari 2011 12:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb er weinig van mee gekregenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoiquote:
Oh ja gefeliciteerd mevrouw!quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je Huppelmuts nog gehoord op de radio?
Ik kan me niet voorstellen dat er iets boeiends aan gemist wordquote:Op zondag 20 februari 2011 12:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je Huppelmuts nog gehoord op de radio?
jij bent viesquote:Op zondag 20 februari 2011 12:27 schreef Watertornado het volgende:
Ik wil vies smerig vet eten. Net zoals dinsdag. Toen ging ik frituren in vloeibaar frituurvet dat voor het aanzetten nog vast was.
Wijffie dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mevrouw?ik ben 23 geworden hoor, geen 50
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Na de 23 gaat het snel, voor je het weet ben je 50quote:Op zondag 20 februari 2011 12:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Je bent al over de helft.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Na de 23 gaat het snel, voor je het weet ben je 50
Ja en? Ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 12:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent al over de helft.[ afbeelding ]
Wat een gelukje dat er nog oplettende mensen zijn. Je bent dus nog niet te oud, jongedame!quote:
Dat was naar Royco hequote:
Geen idee, dan moet ik mn bed uitquote:
Ik ben nog niet buiten geweest, maar de zon schijnt en dat is goedquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
MissB! Ik heb toffe navelpiercings gevonden
[ afbeelding ]!
Ik weet niet of het niet een iets te hoog Hello Kitty-gehalte heeft voor iemand van mijn leeftijdquote:Op zondag 20 februari 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
Als ik een navelpiercing zou hebben, zou ik die roze bestellen. Kersjes zijn cool
Ja, waarschijnlijk welquote:Op zondag 20 februari 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet of het niet een iets te hoog Hello Kitty-gehalte heeft voor iemand van mijn leeftijd
Niet alleen voor jouw leeftijdquote:Op zondag 20 februari 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet of het niet een iets te hoog Hello Kitty-gehalte heeft voor iemand van mijn leeftijd
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet alleen voor jouw leeftijd![]()
Ik zou toch een:hoofd krijgen als ik dat zou zien
quote:
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mooi, heb ik mijn peu-repellent gevonden
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt er al eentje rondlopen, ik vlucht Nederland al uit, straks jaag je me nog naar de andere kant van de wereld
She will hunt you downquote:Op zondag 20 februari 2011 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt er al eentje rondlopen, ik vlucht Nederland al uit, straks jaag je me nog naar de andere kant van de wereld
MissB, wil jij Peu naar de andere kant van de wereld jagen?quote:
Ik ga wel down under zitten, is t toch een stoffige bendequote:
Iets zegt mij, dat ze dat niet gaat doenquote:
Dat is afhankelijk van welke kant je kiestquote:Op zondag 20 februari 2011 12:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga wel down under zitten, is t toch een stoffige bende
Nou nee hoor.quote:
Lekker rustig toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
MissB, wil jij Peu naar de andere kant van de wereld jagen?
quote:
T internet is overalquote:
quote:
Hey Qquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker als ik straks weg ben dat de aap uit de mouw komt
Feyenoord verloren?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:11 schreef Watertornado het volgende:
Dit kan wel eens leuk worden voor Jofumunkunolium
Nee, staan nu met 2-0 voor. Maar ze zitten nu in de veertigste minuut.quote:
Heeeyquote:
Je bent gewoon een boefjequote:Op zondag 20 februari 2011 13:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo weinig vertrouwen heb je in me...
ooh, die voorstand gaan ze dus wel verliezenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, staan nu met 2-0 voor. Maar ze zitten nu in de veertigste minuut.
Ik weet niet, het ziet er fris, aanvallend etc uit. In mijn ogen is Feyenoord op dit moment zeker de sterkere ploeg.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh, die voorstand gaan ze dus wel verliezen
Hey doe eens niet zo negatiefquote:Op zondag 20 februari 2011 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh, die voorstand gaan ze dus wel verliezen
Realistisch zijn is wat anders dan negatief zijnquote:
quote:
T is Feyenoord, negatief = realistischquote:
Dit gaan we niet meer uit handen geven natuurlijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Realistisch zijn is wat anders dan negatief zijn
Ik verwacht flink wat tegengas in de tweede helft.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit gaan we niet meer uit handen geven natuurlijk.
Hoop ik
ooh god, ben jij een kakkerlak?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit gaan we niet meer uit handen geven natuurlijk.
Hoop ik
Waarom zou je een kakkerlak willen zijn? Ze hebben niet zo'n positieve naam en zoquote:
Ben jij er ook zo een, niet naar een feestje gaat met allemaal mooie gewillige vrouwen, omdat het in A'dam is?quote:
We spelen uit hequote:Op zondag 20 februari 2011 13:18 schreef Watertornado het volgende:
Royco1: weet jij waarom Feyenoord in 't wit speelt? De thuiskleuren van de ploeg botsen toch helemaal niet met die van ADO?
quote:
Instelling he, geen gezeik maar er gewoon opklappen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je een kakkerlak willen zijn? Ze hebben niet zo'n positieve naam en zo
Maar, waarom zou je een kakkerlak willen zijn...quote:Op zondag 20 februari 2011 13:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Instelling he, geen gezeik maar er gewoon opklappen.
En nee Peu, ik ben er niet zo 1, ik kan gewoon Amsterdam uitspreken.
En blijf er ook zeker niet weg.
ze kunnen wel een nuclaire ramp overlevenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, waarom zou je een kakkerlak willen zijn...
Ja maar je gaat dan toch alleen maar in je uitpakje spelen als er kleurbotsing is of heb ik dat altijd verkeerd begrepen?quote:
Ja, en een tijd lang overleven zonder kop tot ze doodgaan aan voedseltekort. Maar betekent dat meteen dat je zo'n beest moet willen zijn?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ze kunnen wel een nuclaire ramp overleven
quote:
Er liepen pornoactrices en hoeren rond?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ze hadden een porno thema
(Ik ken vervelendere avonden), maar goed met de mensen waarmee is was ging het prima. Mijn kroeghosselskills ben ik niet verleerd
Het is dat ze het niet voor het beroep deden, maar sommige bezoeksters konden er prima voor doorquote:Op zondag 20 februari 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er liepen pornoactrices en hoeren rond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |