Zullen we morgen dan maar iets doen, in plaats van dat mensen naar dat fenomeen kerk gaan?quote:
Ja, goed idee.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zullen we morgen dan maar iets doen, in plaats van dat mensen naar dat fenomeen kerk gaan?
Kutreclame.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kom lekker shoppen in Bataviastad
Is het niet 'Zoon'?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:33 schreef Stuart het volgende:
Prima, als jullie niet het eeuwige leven willen als jullie sterven blijf dan maar weg hoor. Het is mij om het even. Maar vergeet niet dat alleen door in de zoon van God te geloven je het eeuwige leven zult hebben
maar...maar wij gaan trouwen en kindjes makenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:33 schreef Stuart het volgende:
Prima, als jullie niet het eeuwige leven willen als jullie sterven blijf dan maar weg hoor. Het is mij om het even. Maar vergeet niet dat alleen door in de zoon van God te geloven je het eeuwige leven zult hebben
Dat zou zomaar kunnen eigenlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is het niet 'Zoon'?
Ik was christen. Nu niet meer.
Ehm, nou, ik ga zelf ook niet eigenlijk hoor. Soms met Kerst of Pasen maar verder nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar...maar wij gaan trouwen en kindjes makenmoet ik dan perse met je mee?
Kalverstraat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik schrok al.
Oké, Amsterdam.
oke dan gaan we morgen maar weer eens oefenen om kindjes te makenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, nou, ik ga zelf ook niet eigenlijk hoor. Soms met Kerst of Pasen maar verder niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |