Zullen we morgen dan maar iets doen, in plaats van dat mensen naar dat fenomeen kerk gaan?quote:
Ja, goed idee.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zullen we morgen dan maar iets doen, in plaats van dat mensen naar dat fenomeen kerk gaan?
Kutreclame.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kom lekker shoppen in Bataviastad
Is het niet 'Zoon'?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:33 schreef Stuart het volgende:
Prima, als jullie niet het eeuwige leven willen als jullie sterven blijf dan maar weg hoor. Het is mij om het even. Maar vergeet niet dat alleen door in de zoon van God te geloven je het eeuwige leven zult hebben
maar...maar wij gaan trouwen en kindjes makenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:33 schreef Stuart het volgende:
Prima, als jullie niet het eeuwige leven willen als jullie sterven blijf dan maar weg hoor. Het is mij om het even. Maar vergeet niet dat alleen door in de zoon van God te geloven je het eeuwige leven zult hebben
Dat zou zomaar kunnen eigenlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is het niet 'Zoon'?
Ik was christen. Nu niet meer.
Ehm, nou, ik ga zelf ook niet eigenlijk hoor. Soms met Kerst of Pasen maar verder nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar...maar wij gaan trouwen en kindjes makenmoet ik dan perse met je mee?
Kalverstraat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik schrok al.
Oké, Amsterdam.
oke dan gaan we morgen maar weer eens oefenen om kindjes te makenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, nou, ik ga zelf ook niet eigenlijk hoor. Soms met Kerst of Pasen maar verder niet
Zien we jou dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee de ouwezijds voorburgwal
Ja, oké.quote:
Nah, was al langer aan het twijfelen en op een gegeven moment was het gewoon weg. Lekker rustig wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen eigenlijk
Hoezo nu niet meer? Wat is er gebeurd
Dat lijkt me wel gezelligquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke dan gaan we morgen maar weer eens oefenen om kindjes te maken
Het is nooit te laat om terug te keren mocht je dat willenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:41 schreef Omdatappel het volgende:
Nah, was al langer aan het twijfelen en op een gegeven moment was het gewoon weg. Lekker rustig wel.
okeequote:
okee en dan naar de Bijenkorfquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, oké.
[..]
Nah, was al langer aan het twijfelen en op een gegeven moment was het gewoon weg. Lekker rustig wel.
Ja oké, maar nu wil ik dat in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om terug te keren mocht je dat willen
Maakt mij niet uit, gewoon random shopping.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
okee en dan naar de Bijenkorf
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja mijn e-kutje wordt er nat van
random winkel en random kleren pakken en random passen en random betalen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, gewoon random shopping.
trustenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben moe en ga slapen, truste schatjes en lieffie![]()
![]()
Nee joh, ik hou ervan om soms een beetje 'anders' te zijn. Hier in London zie je op Oxford Circus gerust mensen met een speaker staan die dan lopen te schreeuwen dat ze in Jezus moeten geloven. Don't be a sinner, be a winner, dat soort opmerkingen hoor je danquote:
Hier, jij snapt het.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
random winkel en random kleren pakken en random passen en random betalen?
Trusten schatjen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben moe en ga slapen, truste schatjes en lieffie![]()
![]()
okeee.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, ik hou ervan om soms een beetje 'anders' te zijn. Hier in London zie je op Oxford Circus gerust mensen met een speaker staan die dan lopen te schreeuwen dat ze in Jezus moeten geloven. Don't be a sinner, be a winner, dat soort opmerkingen hoor je dan
Ik snap alezzzquote:
dankje appel, jij ook truste voor straksquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Trusten schatjen.
Veel plezier morgen enzo.
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Trusten schatjen.
Veel plezier morgen enzo.
Ik ook, hihi, samenn slim jatochh. :$ XDquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
haaha ik ben egt slim mang xD :$:$:$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |