ik vind jouw schrijfstijl ook niet te harden.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:05 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Meisje, volgens mij is er iets mis met je?
Ik vind je schrijfstijl nl. te achterlijk voor woorden.
Mogelijk heb je Zembla gezien gisteravond? (zal wel niet)
Maar daar bleek dus uit dat er jaarlijks 1,2 miljoen! misdrijven worden gepleegd waarvan de politie maar een paar procent op lost.
Men laat de burger dus volledig in de kou staan.
Ander nadeel is dat de criminelen daardoor vrij op straat lopen.
Zie:
http://zembla.vara.nl/Afl(...)b3d08afff9ab1ef97480
De gevangenissen zijn dus onterecht leeg!
Wanneer je opsporing verzocht kijkt zie je dat ze eigenlijk vol zouden moeten zitten met lichtgetinte daders van Noord-Afrikaanse komaf.
Nu jij weer.
Islam is al honderden jaren een bedreiging voor alle andere culturen in de wereld.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:13 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Zou de Islam de wereldvrede niet bedreigen als de VS er zich niet 40 jaar lang zou mengen?
19, hoezo? Alsof dat iets te maken heeft met mijn mening.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:14 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hihihi in posts schrijven...
Hoe oud ben je 12?
Ik daag je uit om één quote van mij te vinden waar ik de problemen met de integratie ontken. Niet gevonden? Bek dicht.quote:Ik wens je dat alleen toe omdat je continu loopt te ontkennen dat er hier in NL een probleem is met agressieve Marokkanen.
Dat gaan lopen ontkennen is echt te triest voor woorden.
Het mag dan wel niet in je wereldbeeld passen, maar dan is het nog niet niet waar.
Hihihi, mij uitmaken voor homo. Het niveau van je posts daalt en daalt maar...quote:Dat jij stelt dat het je sowieso nooit zal overkomen sterkt mij des temeer dat het je ooit gaat overkomen.
homo's hadden toch al een verhoogd risico...
Links tuig multicul landverraders demonisering 1,5 miljoen kiezersquote:Islam is al honderden jaren een bedreiging voor alle andere culturen in de wereld.
Ik hoor nu chicks te hosselen.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:33 schreef Nikmans het volgende:
Die stormfronter houdt de gemoederen wel bezig zeg, met zijn anti-islam propaganda
Welk land geeft het meest uit aan haar leger? Het is geen Islamitisch land. Amerika wakkert overal oorlogen aan en brengt vrijheid en democratie.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:28 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Islam is al honderden jaren een bedreiging voor alle andere culturen in de wereld.
http://www.liveleak.com/view?i=9eb_1293414372 over laffe linkse media gesproken...
Heb je last van vreemde effecten van drugs die mogelijk je hoofd verwarren?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:32 schreef EAH5450 het volgende:
[..]
Links tuig multicul landverraders demonisering 1,5 miljoen kiezers
allochtonen tuig moslims links knuffelende geitenwollensokken pvda
demonisering tsunami kiezers links propaganda multicul tuig marokkanen geert
moslims uitkering islam buitenlanders links hardwerkend blanke burger open uw ogen stem pvv
Je demoniseerpraktijken werken niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:33 schreef Nikmans het volgende:
Die stormfronter houdt de gemoederen wel bezig zeg, met zijn anti-islam propaganda
De waarheid zeggen is demoniseren? Wat is dat voor kop in het zand steek gedrag, stormfronter?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:37 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Je demoniseerpraktijken werken niet.
Dat filmpje zegt dat later 40% van het Russische leger Islamitisch zal zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:36 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Heb je last van vreemde effecten van drugs die mogelijk je hoofd verwarren?
Welk land is het meest gehaat dankzij de vrijheid die er heerst??quote:Op zondag 20 februari 2011 02:35 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Welk land geeft het meest uit aan haar leger? Het is geen Islamitisch land. Amerika wakkert overal oorlogen aan en brengt vrijheid en democratie.
Wat is er muslim ass licker?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:38 schreef Nikmans het volgende:
[..]
De waarheid zeggen is demoniseren? Wat is dat voor kop in het zand steek gedrag, stormfronter?
Meen je dat? Wie heeft Algebra uitgevonden? Wie start oorlogen in de Islamitische wereld? Zie Afghanistan nog ten tijde van de Sovjet-Unie. Irak, Iran, Israël.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:40 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Welk land is het meest gehaat dankzij de vrijheid die er heerst??
De USA.
Waarom is het het meest gehaat? omdat moslims wereldwijd jaloers zijn op die vrijheid.
Omdat er in hun koppen niks dan holle koran-zinnen echoën.
Islam maakt dom, jaloers, agressief enz.![]()
Het zou verboden moeten worden zijn.
Ik heb helemaal niets met religie in het algemeen, dus ook niet met de Islam. Jij aan de andere kant bent een stormfronter die zichzelf demoniseert door het ook nog te gaan ontkennenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:42 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met religie in het algemeen, dus ook niet met de Islam. Jij aan de andere kant bent een stormfronter die zichzelf demoniseert door het ook nog te gaan ontkennen
Hier is er nog een over je geliefde geloof dat we niet willen met z'n allen.quote:
Iemand die het niet met je eens is is gelijk een islamliefhebber en maakt reden om dit soort filmpjes te posten?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:51 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hier is er nog een over je geliefde geloof dat we niet willen met z'n allen.
Ah, meneer de islamliefhebbert zelve is binnen...quote:
Ah, meneer de paardenlul is ook aanwezig.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:05 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ah, meneer de islamliefhebbert zelve is binnen...
Ban voor een weekje ivm ongefundeerd beledigen?quote:Op zondag 20 februari 2011 03:07 schreef leRomein het volgende:
[..]
Ah, meneer de paardenlul is ook aanwezig.
Hoezo ongefundeerd? Wil je zeggen dat jouw uitspraak over mij wel gefundeerd is dan? Nee he. Mond houden dan.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:09 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ban voor een weekje ivm ongefundeerd beledigen?
Je weet wat het gevolg is van een banaanvraagquote:Op zondag 20 februari 2011 03:09 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ban voor een weekje ivm ongefundeerd beledigen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |