En toch mogen we dat zeggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:18 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het topic gaat hier over domme rechtse media (die helemaal niet dom zijn), niet jou mening over mij.
Kun je je naam niet veranderen in in Minpunt?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik probeer je geluk niet te verpesten met logica en realiteit.
De ironie.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:20 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Kun je je naam niet veranderen in in Minpunt?
Dat ben je nl.
Nou, ik heb zojuist ts mening op overtuigende wijze onderuit gehaald.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:20 schreef linpunt het volgende:
[..]
En toch mogen we dat zeggen.
Vrijheid van meningsuiting enzo, hechten de rechtse menschen veel waarde aan. Zou jij toch moeten weten als koningtroll.
Jij leeft niet in je eigen wereldje dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:22 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nou, ik heb zojuist ts mening op overtuigende wijze onderuit gehaald.
Daar lees ik geen weerwoord op.
Maar ja, dat heb je met links misvormde mensen.
Die leven in hun eigen beleveniswereldje.
Die bereik je niet met feiten.
Moet jij niet naar bed van je ouders.quote:
Euj, dit topic gaat over domme rechtse media, niet over mij ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:20 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Kun je je naam niet veranderen in in Minpunt?
Dat ben je nl.
Heb je nou niet door dat echt alles, maar dan ook alles wat je zegt zo makkelijk te weerleggen tegen jou is?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:23 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Moet jij niet naar bed van je ouders.
Wat moet er ooit van jou terecht komen als je 's nachts nog ligt te klieren op fok?
Geef me eens het telefoonnummer van je mama wil je?
Nee, ik probeer dingen te zien zoals ze zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:22 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Jij leeft niet in je eigen wereldje dan?
Hoe bedoel je? ik snap niet wat je wil zeggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:24 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Heb je nou niet door dat echt alles, maar dan ook alles wat je zegt zo makkelijk te weerleggen tegen jou is?
Ik zit op kamers, omdat ik studeer aan een universiteit die te ver van mijn oorspronkelijke woonplaats ligt. Weet je wat dat is, een universiteit?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:23 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Moet jij niet naar bed van je ouders.
Wat moet er ooit van jou terecht komen als je 's nachts nog ligt te klieren op fok?
Geef me eens het telefoonnummer van je mama wil je?
De realiteit is dat wij binnenkort zonder aandacht van andere landen buitenlanders zomaar kunnen deporteren/uitzetten/whatever volgens jou?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:24 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, ik probeer dingen te zien zoals ze zijn.
Loop niet weg voor de werkelijkheid.
Omdat je dom bent.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:25 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? ik snap niet wat je wil zeggen.
wel sad dat jouw wereldje zo fucked up is.. je zal wel verbitterd zijn om een reden..quote:Op zondag 20 februari 2011 01:24 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, ik probeer dingen te zien zoals ze zijn.
Loop niet weg voor de werkelijkheid.
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:26 schreef linpunt het volgende:
[..]
wel sad dat jouw wereldje zo fucked up is.. je zal wel verbitterd zijn om een reden..
En nu zal je de echte realiteit nooit ervaren zoals anderen dat wel doen.. Zielig zeg..
quote:
!!!Buitenlandse Criminelen kunnen deporteren!!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:25 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
De realiteit is dat wij binnenkort zonder aandacht van andere landen buitenlanders zomaar kunnen deporteren/uitzetten/whatever volgens jou?
Jij praat alsof alle buitenlanders criminelen zijn. En wie zou onze criminelen dan willen?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef skattebaut het volgende:
[..]
!!!Buitenlandse Criminelen kunnen deporteren!!!!!
Niet buitenlanders!
Kleine nuance aub.
alsof jij genuanceerd bent.. nu wordt 'ie mooi..quote:Op zondag 20 februari 2011 01:27 schreef skattebaut het volgende:
[..]
!!!Buitenlandse Criminelen kunnen deporteren!!!!!
Niet buitenlanders!
Kleine nuance aub.
Klein klein kleutertje jij.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:25 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik zit op kamers, omdat ik studeer aan een universiteit die te ver van mijn oorspronkelijke woonplaats ligt. Weet je wat dat is, een universiteit?
En mijn moeder erbij halen die hier niks mee te maken heeft.Sowieso zaken erbij trekken die nergens over gaan als je voor de zoveelste keer uitgeluld bent.
Jij weet niet eens hoe een universiteit er van binnen uitziet man.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Klein klein kleutertje jij.
Ik hoop eigenlijk echt dat jij eerstdaags eens te grazen wordt genomen door de groepen die hier besproken worden.
Kijken of je dan nog zo links schijnheilig piept.
Nou, het is nog al een verschil of je buitenlanders deporteert of CRIMINELE buitenlanders...quote:Op zondag 20 februari 2011 01:28 schreef linpunt het volgende:
[..]
alsof jij genuanceerd bent.. nu wordt 'ie mooi..
maar.. Gary is heul maal niet links..quote:Op zondag 20 februari 2011 01:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Klein klein kleutertje jij.
Ik hoop eigenlijk echt dat jij eerstdaags eens te grazen wordt genomen door de groepen die hier besproken worden.
Kijken of je dan nog zo links schijnheilig piept.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was mijn post aan jou gericht?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:31 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe een universiteit er van binnen uitziet man.
maar jij doet alsof alle buitenlanders schuldig zijn, geef dat dan ook duidelijk aan.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:32 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nou, het is nog al een verschil of je buitenlanders deporteert of CRIMINELE buitenlanders...
Het verschil zit m in schuldig/onschuldig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |