Bang voor lapo's?quote:
Bijna gedaan idd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[OZNZ Live #18] gevonden!
Zometeen daar allemaal per ongelijk posten omdat we denken dat het om marathon ging
Nee!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[OZNZ Live #18] gevonden!
Zometeen daar allemaal per ongelijk posten omdat we denken dat het om marathon ging
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Dat vind ik notewaardig![]()
Opzettelijk een topic verneuken
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
Deel 900
Zometeen weer tinychatten met ze allen?
Graag zonder cam.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:42 schreef robdriessen het volgende:
52 luisteraars. Bij 100 scheert dragems ook zijn secundaire begroeiing af.
Rillingen over mijn rug, ik zweer ehtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:42 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
Deel 900
Zometeen weer tinychatten met ze allen?
èèn kusje voor jouquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:42 schreef Myraela het volgende:
Graag gedaan, nu wil ik graag een kusje.
Dat hoeft van mij niet op de cam hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:42 schreef robdriessen het volgende:
Bedankt voor deze informatiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
Van de trillingen van het scheerapparaat kunnen vrouwen klaarkomen
Van mij ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
Van de trillingen van het scheerapparaat kunnen vrouwen klaarkomen
Jawelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er nou niemand die ze wil gaan skypen?
ik ben bang voor zo groot publiek.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er nou niemand die ze wil gaan skypen?
Nee gewoon een kanoquote:
Geen chips?quote:
in de zin van, alle muziek, dus kan ik daar zoeken naar platen die ik wil horen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
Hebben jullie alles wat ook in draakje staat?
ga je lekker met die whiskey?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:45 schreef robdriessen het volgende:
Kaal of kammen weet je wel, dat maakt niet uit, iedereen bekt je af.
ik heb je bijbel mapje nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in de zin van, alle muziek, dus kan ik daar zoeken naar platen die ik wil horen?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik heb je bijbel mapje niet
Ben pas halverwege mijn eerste glas. En toch al genoeg om Extince lukraak te gaan quoten. Wordt nog gevaarlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga je lekker met die whiskey?
Ja dat is hetquote:
Net was 't toch nog whisky?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ben pas halverwege mijn eerste glas. En toch al genoeg om Extince lukraak te gaan quoten. Wordt nog gevaarlijk.
Maar je bezorgdheid wordt op prijs gesteld
PROOST!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ben pas halverwege mijn eerste glas. En toch al genoeg om Extince lukraak te gaan quoten. Wordt nog gevaarlijk.
Cheers matequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Whiskeyquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Komt wel goed, schajtequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
HELLUP CREEPY BUURMAN IS THUIS !!![]()
Ik ben bang
Kruip achter de bank!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben bang
Doe alsof je in trance bent.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben bang
hij wilt je doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben bang
deur op slotquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben bang
Daar ligt mn matras, geen gordijnen en daar is het toch een beetje donkerquote:
Negerquote:
ik wist dit!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:49 schreef robdriessen het volgende:
<nutteloze info>
In Schotland en Amerika zegt men 'whisky'
In Ierland zegt men 'whiskey'
Mijn Bushmills komt uit Ierland, dus staat whiskey op de fles
</nutteloze info>
geniale tweet trouwensquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ligt mn matras, geen gordijnen en daar is het toch een beetje donker
Het blijft de mensen fascineren.quote:
Bij mn ex thuis nooit de deur op slot. Hier echt op nachtslot en alquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mn ex thuis nooit de deur op slot. Hier echt op nachtslot en al
Oh ik heb deze ook nog staan hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:51 schreef Beach het volgende:
Wat is dit ik kreeg een bsod nu heb ik radio gemist
*klopklop*quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik wist dit!
Ik verdien een schouderklopje
ik ben weer een beetje trots op jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:51 schreef naatje_1 het volgende:
oh, dan heeft koelkast mijn verzoekje ook niet ontvangen...
Fatboy Slim - The Rockafeller Skank
was mijn verzoekje
yeahquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik ben weer een beetje trots op je
Schotland en Canadaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:49 schreef robdriessen het volgende:
<nutteloze info>
In Schotland en Amerika zegt men 'whisky'
In Ierland zegt men 'whiskey'
Mijn Bushmills komt uit Ierland, dus staat whiskey op de fles
</nutteloze info>
hihiquote:
kut voor jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder heb ik het gevraagd en ik mag niet.
Dat dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:53 schreef sharr het volgende:
Sigaretten vindt ze smerig? Wat een gaar wijf
Ja he.quote:
Arme popje danquote:
Nog 11 uur en 5 minutenquote:
Nee popje is lief, die mag je niet vergeten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vergeet popjewij zijn er toch
ik zou dan gewoon naar bed gaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee popje is lief, die mag je niet vergeten.
Die zit met die gekken opgescheept de hele nacht
Ik bedoelde de karaoke.quote:
Nee mono noemde hem van de week carli. Sindsdien is het Carliquote:
weet ik, maar is dat zijn username? met dat streepje en alquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee mono noemde hem van de week carli. Sindsdien is het Carli
Kom maar hier. Ik heb dat welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:56 schreef sharr het volgende:
Zo man. Ik had liever rode gehad. MARATHOOOOOOOOOOOON
Ik ga niet slapenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou dan gewoon naar bed gaan
Ja dj_darcliquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weet ik, maar is dat zijn username? met dat streepje en al
Gonna get drunkquote:
Gebeurde hem van de week ook alquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:57 schreef Oceanview het volgende:
Hoezo stopt je muis en toetsenbord ineens met werken
Ik kom eraanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom maar hier. Ik heb dat wel
ahwquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Carly is mijn vriendje, maar hij weet het nog niet.
Ja maar hoe kan het plotseling gebeuren?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gonna get drunk
[..]
Gebeurde hem van de week ook al
Ik doe mn best om het te halen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan het niet een nacht doorhalen
Bij koelkast kan allesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan het plotseling gebeuren?
ik viel net bij de film al in slaapquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe mn best om het te halen.
quote:
Mama zijn is vermoeiendquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik viel net bij de film al in slaapen het was geen eens een saaie film
Als het over patje gaat wel jaquote:
Dat is het probleem nou juistquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:59 schreef Patje1987 het volgende:
Ik denk jullie hebben problemen, dan bel ik ff
Kusje voor jouquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het streepje, daar ging ik fout.
Ja en daarom bel ik dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het probleem nou juist
Sletje1987quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het over patje gaat wel ja
Maar af en toe ook mooi. Toch?quote:
Bakkesquote:
Dat zeker!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maar af en toe ook mooi. Toch?
En zijn stijfjes.quote:
ABSOLUUTquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maar af en toe ook mooi. Toch?
Ik ook!!quote:
je hebt toch geen tafelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook!!
Boh je zal maar niet hard masturberend rond de tafel kunnen rennen nu
nee, klinkt als webhawk in de nachtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:00 schreef VGA4xZoom het volgende:
Slechte radio zonder muziek, klinkt als Radio 1
Dan komp er gelijk een buurman op je af.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook!!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook!!
Nee en bij de dj's staat de tafel nu tegen de bank dus zij kunnen het ook niet doenquote:
Hard masturberend rennen is sowieso moeilijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook!!
HOU OP!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan komp er gelijk een buurman op je af.
Nee, hij stond gewoon heel erg uitgezoomdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DRONKENPOSTS VAN SHARR MENSEN!
fappen op de radio.. nieuw item?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee en bij de dj's staat de tafel nu tegen de bank dus zij kunnen het ook niet doen
Minder zuipen jij.quote:
Soms ben ik gewoon spot on.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOU OP!!
Ik krijg nachtmerries
Nee, hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Hard masturberend rennen is sowieso moeilijk.
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOU OP!!
Ik krijg nachtmerries
De dj's zijn al wat ouder en beter getraind in masturberen op verschillende manierenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Hard masturberend rennen is sowieso moeilijk.
Niets tegen Radio 1 hè?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:00 schreef VGA4xZoom het volgende:
Slechte radio zonder muziek, klinkt als Radio 1
omdat je te veel gedronken had, zoomde je uitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, hij stond gewoon heel erg uitgezoomd
wanneer begon je ookweer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fappen op de radio.. nieuw item?
Hebben we zelfs al een jingle van gehadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fappen op de radio.. nieuw item?
Een vriend van mij woont naast een rechts-radicale Hindoestaan. Word je ook niet vrolijk van hoor!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOU OP!!
Ik krijg nachtmerries
En jij kan het weten?quote:
Ik heb een boer boven me wonen die binnen een half uur nadat ik me voorstelde al 3 keer had voorgesteld om te gaan neukenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Een vriend van mij woont naast een rechts-radicale Hindoestaan. Word je ook niet vrolijk van hoor!
whahahahaa in your dreamsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:02 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
wanneer begon je ookweer?
Lijkt me een mooie debuut item idd
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een boer boven me wonen die binnen een half uur nadat ik me voorstelde al 3 keer had voorgesteld om te gaan neuken
Ja ze hebben al essentiële rukervaring opgedaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De dj's zijn al wat ouder en beter getraind in masturberen op verschillende manieren
Jemig, hebben ze je per ongeluk in een gesloten inrichting geplaatst?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een boer boven me wonen die binnen een half uur nadat ik me voorstelde al 3 keer had voorgesteld om te gaan neuken
En ik maar denken dat ik naast mongolen woonde.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wat een deceptiequote:
Nee je rukt gewoon heel veel en rennend.quote:
Assertiefquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
tis een beetje clubmuziek, niet echt geschikt voor op de radio, meer als achtergrondmuziek misschienquote:
gaan we denigrerend pratenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welkom in het echte leven jonguh
Hij heeft eerlijk gezegd wel een heleboel lef om het überhaupt te vragen.quote:
Lijkt me vreselijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:04 schreef robdriessen het volgende:
Ik woon niet naast Mongolen. Maar wel boven Nigerianen.
beter dan gabber piet naast je en een suicidale spaanse vrouwquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:04 schreef robdriessen het volgende:
Ik woon niet naast Mongolen. Maar wel boven Nigerianen.
Op olympisch niveauquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee je rukt gewoon heel veel en rennend.
Zijn aardige mensen. Ik zie ze alleen nooit in het donker. :pquote:
Als ik een foto moet uitprinten kies ik zwart/wit want met kleur verschilt het niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zijn aardige mensen. Ik zie ze alleen nooit in het donker. :p
Drenthe of gesloten inrichting. Veel verschil is er niet hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jemig, hebben ze je per ongeluk in een gesloten inrichting geplaatst?
Gewoon roken en luisteren tegelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:06 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga maar even roken, op zich een goed moment nu
Goeie combinatie inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gewoon roken en luisteren tegelijk
Zit daar Boer Harms ook bij?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
yeee, verzoekjes zijn binnengekomen
daletquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:07 schreef robdriessen het volgende:
Koelkast, maar een nieuwe inzamelingsactie doen voor Dalet? Zal wel IETS langer gaan duren voor we dat geld bij elkaar hebben. :p
Zie je, ik WIST wel dat er een hek om Drenthe stond!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Drenthe of gesloten inrichting. Veel verschil is er niet he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Begin maar met uitlachen en bashen
hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Ja ik mag er af en toe uit. Niet te vaak natuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zie je, ik WIST wel dat er een hek om Drenthe stond!
Jij hebt tenminste rode wodkaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je rooktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Nee hoor. Je bent gewoon aan je tweede jeugd studententijd begonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Ik heb ook nog een heel klein tvtje staanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee hoor. Je bent gewoon aan je tweede jeugd studententijd begonnen.
Huppelmuts is sssssmokin'quote:
IK ZIE TAKSI!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en die lamp!!
Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik laat me graag in elkaar slaan door een elftal dwergen. Daarna kotsen ze allemaal in mijn mond , en laat ik me onderpissen door een shemale.
Daarna drink ik mijn bier uit een slangetje van een enorme dikke negerin uit haar anus.
Een soort Zweedse Klysma, maar dan slurp ik alles op terwijl 3 homofiele opa's mijn teen nagels afbijten met hun kunstgebit en ik me laat kontvingeren door een HIV prostitue. Tegelijkertijd word ik afgetrokken door een dood persoon. Zijn arm word dan heen en weer gehaald door de lijkschouwer die helemaal geschminkt is als Adolf Hitler, maar dan heeft deze lijkschouwer geen benen, en hij heeft Tubercolose. Dan kan hij lekker over mij heen hoesten.
DAT is pas genieten!
kan gebeurenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
koelkast op de achtergrond: POTDOMME KUTKEYBOARD, GODVERDOMME KLOTE KUTDING
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik laat me graag in elkaar slaan door een elftal dwergen. Daarna kotsen ze allemaal in mijn mond , en laat ik me onderpissen door een shemale.
Daarna drink ik mijn bier uit een slangetje van een enorme dikke negerin uit haar anus.
Een soort Zweedse Klysma, maar dan slurp ik alles op terwijl 3 homofiele opa's mijn teen nagels afbijten met hun kunstgebit en ik me laat kontvingeren door een HIV prostitue. Tegelijkertijd word ik afgetrokken door een dood persoon. Zijn arm word dan heen en weer gehaald door de lijkschouwer die helemaal geschminkt is als Adolf Hitler, maar dan heeft deze lijkschouwer geen benen, en hij heeft Tubercolose. Dan kan hij lekker over mij heen hoesten.
DAT is pas genieten!
JE GEEFT ME EEN STIJFJE MET DIT VERHAALquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
DAT is pas genieten!
Kreeg ik van vrienden, missen 2 dopjes onder de voet dus die kan ik niet gewoon neerzettenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
IK ZIE TAKSI!!!
en die lamp!!
Al credits go to monoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
JE GEEFT ME EEN STIJFJE MET DIT VERHAAL
Oh Mono bedankt voor het stijfje.quote:
Ghehe leuk tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |