Nope. Is het wat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:03 schreef -Engel- het volgende:
Hehe wie heeft the Tourist al gezien?
Waarom ben jij nooit op msn?quote:
Nee, maar vertel?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:03 schreef -Engel- het volgende:
Hehe wie heeft the Tourist al gezien?
Ja, maar dat maakt niet uit als ze al direct rectsomkeert maakt als ze je schoenen zietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan er wel belagers goed mee schoppen
Dan maar m'n goeie schoentjes schoonmaken en poetsenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt niet uit als ze al direct rectsomkeert maakt als ze je schoenen ziet
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan maar m'n goeie schoentjes schoonmaken en poetsen
Ik geloof dat ik'em niet zo hoef te zienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:06 schreef -Engel- het volgende:
zo hoef te zien
[..]
De recensies zijn niet best, maar ik heb mij best vermaakt
[..]
We denken aan een complot
Kwaliteit boven kwantiteit was het he?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:14 schreef MissMSX het volgende:
Tieten?
Auto's?
Iphone vs. andere rommel?
Niet als het gaat om topics reddenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:15 schreef STING het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit was het he?
All Stars zijn ok, converse weet ik nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of gewoon m'n Converse aan, die lopen veel beter
All Stars zijn van Conversequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
All Stars zijn ok, converse weet ik niet
Maar...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:15 schreef STING het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit was het he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |