Welnee, komplete kinderen passen erdoor als het moet. En dan nog, rekt het niet dan scheurt het wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef MissMSX het volgende:
Owh
Dan moet ik nog even wat stretchoefeningen gaan doen
Owh ja, de supermarkt... wacht... nu ga ik los...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
Herkenbaar ja, maar dan met een fietser die aan kwam fietsen en niet een klein beetje opzij wilde fietsen, omdat hij waarschijnlijk heel principieel dacht dat ik maar op het voetpad moest gaan lopen
Maar ook gewoon in de supermarkt, vrolijk met je karretje midden in het pad staan en alles versperen
Zo, weer genoeg geklaagd
Stairwayquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:40 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik ga stappen... en ergeren en drinken! Toedels!
Ik bedoelde dat andere gatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Welnee, komplete kinderen passen erdoor als het moet. En dan nog, rekt het niet dan scheurt het wel.
Is het een leuke tent dan?quote:
Owh ja precies. Bahquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat is DE standaard tent voor FOK-meets. Dus vandaar.
Heb ik iedereen weggejaagd?quote:
Zwarte gaten, best een interessante theorie, maar lang niet voor iedereen weggelegd blijkt wel.quote:
Mijn vortexjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Zwarte gaten, best een interessante theorie, maar lang niet voor iedereen weggelegd blijkt wel.
Jij kan beter dan ditquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:46 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt een gat in het topic geslagen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:47 schreef STING het volgende:
[..]
Er komen ook mensen in de Stairway die niet naar Fok meeting gaan hoor.
Denk ik
Moet je niet zoveel shoppenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |