Dat zeg ik toch niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nja maar je kan haar toch daar niet op laten wachten
quote:
Dat word ik dit jaar nog, thus... keep thinking.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:47 schreef MissMSX het volgende:
Ik dacht 42, maar dat is wishful thinking denk ik
ooh lekker. Wat ga je komend weekend doen? Je komt dus niet op mijn verjaardagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Is ze niet de moeite waard om de deur op een kier te laten voor als je terug komt?
Morgen werken, maandag vrij, en dan weer vier dagen werken, dan het weekend weg, dan weer vier dagen werken.
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Universum,_en_Allesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:50 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Dat word ik dit jaar nog, thus... keep thinking.
Vooralsnog ruim binnen de grenzenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:50 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Dat word ik dit jaar nog, thus... keep thinking.
Wanneer ben je jarig?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh lekker. Wat ga je komend weekend doen? Je komt dus niet op mijn verjaardag![]()
Ze is een goede vriendin, maar ik ben nooit verliefd oid op haar geweest, vind ik toch wel een vereiste voor een relatie. Ik heb ook nooit die sexuele spanning echt gehad. Plus dat ik geen idee heb wanneer ik terug kom, kan met een jaar zijn, maar ook over 5 jaar.
Gezelligquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?
Peuter en ik gaan logeren bij een vriendinnetje in Arnhem.
Waar ligt die grens bij jou dan?quote:
Tofquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?
Peuter en ik gaan logeren bij een vriendinnetje in Arnhem.
Ik denk daar helemaal niet over na. Verliefd is verliefd. Als iemand te oud of jong is in gedrag dan word ik er sowieso niet verliefd op, dus zo'n bedachte grens heeft voor mij geen meerwaarde.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar ligt die grens bij jou dan?![]()
ik trek em toch wel bij 10 jaar verschil, naar boven, naar onder is dat een jaar of 5.
Leeftijd is maar een getal.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar ligt die grens bij jou dan?![]()
ik trek em toch wel bij 10 jaar verschil, naar boven, naar onder is dat een jaar of 5.
Ik ben er ook niet zo bewust mee bezig, maar ben een tijdje op paiq actief geweest, dan moet je zulke dingen invullenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk daar helemaal niet over na. Verliefd is verliefd. Als iemand te oud of jong is in gedrag dan word ik er sowieso niet verliefd op, dus zo'n bedachte grens heeft voor mij geen meerwaarde.
Ik ga het proberen te onthouden. Je viert het dus komend weekend, begrijp ik?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
TofArnhem is een leuke stad, hoop dat je lekker weer hebt zodat je naar t Sonsbeekpark kan.
Ik ben de 24e jarig
Niet zo lekker (zie straatvrees? topic hier in RenP)quote:
mag je lekker bij hem op schoot kruipen en als je boven de 25 komt mag je oprottenquote:
Zie DMquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga het proberen te onthouden. Je viert het dus komend weekend, begrijp ik?
Waarom is dat grappig? Hoe oud ben jij ook alweer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo bewust mee bezig, maar ben een tijdje op paiq actief geweest, dan moet je zulke dingen invullen![]()
Wel grappig detail, mijn profiel sloot het beste aan bij vrouwen rond de 30
Ik ben nu bijna 26 toen ik t invulde was ik 24quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom is dat grappig? Hoe oud ben jij ook alweer?
Daaromquote:
En hier kan ik me eigenlijk alleen maar bij aansluitenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk daar helemaal niet over na. Verliefd is verliefd. Als iemand te oud of jong is in gedrag dan word ik er sowieso niet verliefd op, dus zo'n bedachte grens heeft voor mij geen meerwaarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |