Ik weet natuurlijk best dat het gebeurd maar ik persoonlijk vind dat veels te jongquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:43 schreef Koen66 het volgende:
Denken we als ouderen eens modern te zijn door sex op je 14e normaal te vinden
ik doel op Fles z'n reactiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk best dat het gebeurd maar ik persoonlijk vind dat veels te jong![]()
![]()
dacht ik dus ook, maar ze sms'de terug:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze slaapt wellicht. Ik zou me er maar niet te druk om maken. Als je gewoon eerlijk uitlegd dat het een foutje is door het gebruik van T9 dan zal ze dat heus wel begrijpen.
Serieus, als jullie elkaar leuk vinden is dat echt niet opeens om zeep geholpen door een SMS-je waar abusievelijk een fout in staat
Scheelt maar 20 jaar hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk best dat het gebeurd maar ik persoonlijk vind dat veels te jong![]()
![]()
Ik ben ook niet zo suf dat ik vind dat iedereen maar moet wachten tot ze getrouwd zijn hoor. Dat moet immers een ieder voor zich maar weten. Maar ik zal het onder de 16 in ieder geval niet toejuichen. Misschien ben ik wel zo raar dat ik denk dat het iets speciaals moet zijn en niet om het maar op een bepaalde leeftijd gedaan te hebbenquote:
Ik zeg ook 16quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo suf dat ik vind dat iedereen maar moet wachten tot ze getrouwd zijn hoor. Dat moet immers een ieder voor zich maar weten. Maar ik zal het onder de 16 in ieder geval niet toejuichen. Misschien ben ik wel zo raar dat ik denk dat het iets speciaals moet zijn en niet om het maar op een bepaalde leeftijd gedaan te hebben![]()
dat, zonder het bezatten, maar inclusief andere dingen aan het doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor ik zit hier gewoon
mee te lezen.. en me te bezatten
bezattenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor ik zit hier gewoon
mee te lezen.. en me te bezatten
baileysquote:
Trevquote:
zo op zijn tijd is het best lekkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm Baileys's, ik weet, vrouwendrankje, maar ik vind het ook wel![]()
Ik wil er op zich geen leeftijd aan hangen hoor. Er zijn genoeg mensen van 16 die nog erg onvolwassen zijn. Toen ik 16 was, nu zo terugkijkende, was ik nog echt een broekkie in ieder geval. Ik ging met mensen om van 13/14 en zag er ook zo oud uit. Ik weet niet. Ik denk dat meisjes sowieso sneller volwassen zijnquote:
zowiezo als je nu naar 16 jarige meiden kijkt zien ze er aardig volwassen uit, maar 16 jarige jongens zijn echt nog van die ventjesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil er op zich geen leeftijd aan hangen hoor. Er zijn genoeg mensen van 16 die nog erg onvolwassen zijn. Toen ik 16 was, nu zo terugkijkende, was ik nog echt een broekkie in ieder geval. Ik ging met mensen om van 13/14 en zag er ook zo oud uit. Ik weet niet. Ik denk dat meisjes sowieso sneller volwassen zijn
Hey TMFquote:
Hey Koenquote:
Hey LLquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo op zijn tijd is het best lekker
Hoi trev![]()
Hey Koenquote:
Ja, ik ken hier 2 meiden van 17 en die zien er beiden uit als een jaar of 21quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zowiezo als je nu naar 16 jarige meiden kijkt zien ze er aardig volwassen uit, maar 16 jarige jongens zijn echt nog van die ventjes
Waarom ging je met jonkies om?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil er op zich geen leeftijd aan hangen hoor. Er zijn genoeg mensen van 16 die nog erg onvolwassen zijn. Toen ik 16 was, nu zo terugkijkende, was ik nog echt een broekkie in ieder geval. Ik ging met mensen om van 13/14 en zag er ook zo oud uit. Ik weet niet. Ik denk dat meisjes sowieso sneller volwassen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |