Ze hangt naast me op de bank.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:54 schreef Viking84 het volgende: [..] Is ze niet bij jou dan?.
Zou het?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:58 schreef conleche het volgende:
Even een post doen in dit potentieel legendarische topic.
snap wel dat je dat vindt!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Apedrol is viezzz. Het smaakt naar medicijn!!!!
Ik heb niks in huisquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
Anders gaan we vannacht simultaanzuipen en posten
Nee, ik ook niet. Alhoewel, dat wijntje om 3 uur vanmiddag op een vrij lege maag en toen ik net uit -20 kwam, dat voelde ik wel..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:57 schreef uniekhoorn het volgende:
1 liter wijn? Daar word ik niet anders van
4 flesjes bier en een kwart fles berenburg, voel het wel maar hier ga ik niet eens een kater van krijgen..
quote:
Geniet er nog een nachtje van!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
weltrusten! Wij kruipen er ook in!
foeiquote:
Nee, ik ga nu dronken worden achter de compu.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Ligt nou iedereen dronken in bed?
Digitaal communiceren is ook lastig, zo zonder emotie...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Uniek.. Met Baardmans gaat het goed. Vooral als we bij elkaar zijn - digitaal communiceren lijkt niet onze sterkste kant. Hmm.
Keertje meeten lijkt me goed!
Vooral het steeds net niet reageren op berichtjes waarin ik dingen zeg die voor mij ook best eng zijn om te zeggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Digitaal communiceren is ook lastig, zo zonder emotie...
Waarom ga jij dronken worden achter de comp. Loveli, gewoon omdat het kan?
Merel, heb jij je telefoon nog niet verstopt?
heb vandaag ook niet gsms't
Omdat ik hard gewerkt heb en nog niet naar bed wil. Volgens mij kun je me na een halfje al wegdragen.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom ga jij dronken worden achter de comp. Loveli, gewoon omdat het kan?
Misschien hebben wij samen net een beetje genoeg tiet om het een 'borst' te laten worden?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:48 schreef loveli het volgende:
Heb niet zoveel mee te nemen naar de hooiberg
Met je phone in bad, heb uit een betrouwbare bron dat sms-en daarna flink moeilijker wordt.quote:
Don't drink and dial!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:18 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou gewoon smsen Merelmaargoed, dat zou ik doen
Je kan ook gewoon de hele dag in bed liggen. Of vind je dat zonde?quote:Op zondag 20 februari 2011 08:52 schreef Tinkepink het volgende:
Ja goedemorgen. Heerlijk geslapenpaar keer wakker geworden en een beetje kunnen lezen vannacht met de gedachte dat ik net zo lang uit kan slapen als ik wil
Ja. Teveel te doenquote:Op zondag 20 februari 2011 09:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de hele dag in bed liggen. Of vind je dat zonde?
SPOILER: misschien tmiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op zondag 20 februari 2011 10:04 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de datevan Ewelina is verlopen
.
Stelletje dronke torren hier.
Heel veel plezier Razz! Ben jaloers, maar jij hebt wel een fijne vakantie verdiend!
Ooooooh ik heb zo'n ongelooflijke honger. Maar ik kan nog steeds niet goed slikken, dus moet het bij vloeibaar spul houden en alle zoete smaakjes komen nu echt mn neus uit.
Zeer vloeibare soep? Goed af laten koelen en dan voorzichtig drinken.SPOILER: misschien tmiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Dat zou dan boillion (hmmm dat schrijf je anders) worden. Kan geen stukje erin hebben. Misschien wel een optie.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zeer vloeibare soep? Goed af laten koelen en dan voorzichtig drinken.
Goed om te weten!quote:Op zondag 20 februari 2011 09:48 schreef Tinkepink het volgende:
Voor mensen die een baan zoeken in de kunsten: Het Boijmans heeft vacatures. En ook een baan als hoofd Marketing en Communcatie.
Idd. Solliciteren XM! Voor mij is dat nog wat te hoog gegrepen, maar voor jou niet.quote:
Hebben jullie een blender of staafmixer? Dan kan je echt alles heel glad krijgen en dan krijg je dus ook meer voedingstoffen binnen dan alleen bouillon!! Soort babyvoer, maar dan dunner omdat je er wel bouillon doordoet.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat zou dan boillion (hmmm dat schrijf je anders) worden. Kan geen stukje erin hebben. Misschien wel een optie.
Bouillon is prima. Jij hebt vocht nodig.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat zou dan boillion (hmmm dat schrijf je anders) worden. Kan geen stukje erin hebben. Misschien wel een optie.
Ja hebben we allebei. Wat zou ik er dan doorheen kunnen doen? Ik heb al wel overwogen een pot doperwtjes te vermoorden met de staafmixenquote:Op zondag 20 februari 2011 10:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Hebben jullie een blender of staafmixer? Dan kan je echt alles heel glad krijgen en dan krijg je dus ook meer voedingstoffen binnen dan alleen bouillon!! Soort babyvoer, maar dan dunner omdat je er wel bouillon doordoet.
Is dat je Baardmans?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou ja. Heel leuke avond gehad met Alex(xxxx)..
Volgens mij niet toch?quote:
Linkje?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij niet toch?Is Alexxxx niet degene die met een fokster ging, waarna die fokster het deed met een andere fokker? /roddeltante
Nouja, waarom heeft ze anders een "fijne avondquote:Op zondag 20 februari 2011 10:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij niet toch?Is Alexxxx niet degene die met een fokster ging, waarna die fokster het deed met een andere fokker? /roddeltante
Ja, hoe moet ik dat nou wetenquote:Op zondag 20 februari 2011 10:26 schreef Viking84 het volgende:
Nee man, Alex is een goede vriend van DaD, al jaaaaren. Dirty minds.
Ja, dit dus. Whehehe.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:26 schreef Viking84 het volgende:
Nee man, Alex is een goede vriend van DaD, al jaaaaren. Dirty minds.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Uniek.. Met Baardmans gaat het goed. Vooral als we bij elkaar zijn - digitaal communiceren lijkt niet onze sterkste kant. Hmm.
Keertje meeten lijkt me goed!
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vooral het steeds net niet reageren op berichtjes waarin ik dingen zeg die voor mij ook best eng zijn om te zeggen.
Can you blame me?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou ja. Heel leuke avond gehad met Alex(xxxx)..
wanneer spreken we af?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:28 schreef Viking84 het volgende:
Als ik nog eens een minimeet ga doen met een slankie, schrijf ik hier ook dat het "heel gezellig" was, dan gaan jullie je ook van alles in het hoofd halen
.
Geen tijd te zoeken, ik moet over 5 minuten op de fiets, maar zoek maar op laforest en systeria en alexxxxxxquote:
De enige conclusie die ik hieruit kan trekken is dat Alex juist iemand anders is dan Baardmans.quote:
Ja, met inside information misschien. Je zei dat het leuk was als jullie bij elkaar waren, dus!quote:Op zondag 20 februari 2011 10:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De enige conclusie die ik hieruit kan trekken is dat Alex juist iemand anders is dan Baardmans..
Alex heeft wel een baard en het is een schat, maar we zijn absoluut geen relatiemateriaal voor elkaar.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, met inside information misschien. Je zei dat het leuk was als jullie bij elkaar waren, dus!![]()
Maar ik heb hem door hoor!![]()
Plus dat Alexxxx volgens mij ook een baard heeft? Dus dat zou dan ook weer matchen met de nickname Baardmans natuurlijk![]()
Dat is gewoon z'n username, met die xxxx erachterquote:Op zondag 20 februari 2011 10:46 schreef MarMar het volgende:
Teruggelezen, gelachen
Enneh, als je allemaal xxxxxjes achter een naam zet, kan dat best suggestief overkomen
Goedemorgen schatjes met en zonder kater!
Zal ik dan maar gewoon een lijstje posten in dit topic? *grijns*
O: fruit&fibre, een kiwi, cappuccino
T: stukje brioche bij de koffie
L: broodje kaas, gekookt eitje
T: appel
D: japanse noedels & kip
T: 1 wijntje maar ik heb wel hele grote glazen
Ja inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan me niet eens één iemand indenken die ik ken met een baard![]()
.
Maar de baard van Baardmans is gewoon een stoppelbaardje, denk ik, of niet DaD?
De Duutser!quote:Op zondag 20 februari 2011 11:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan me niet eens één iemand indenken die ik ken met een baard![]()
.
Maar de baard van Baardmans is gewoon een stoppelbaardje, denk ik, of niet DaD?
Meestal waterquote:Op zondag 20 februari 2011 11:18 schreef MarMar het volgende:
wat drinken jullie overdag eigenlijk? Ik drink thee, koffie, water.. veel water..
Ik zie namelijk niemand kalorietjes van drinken meetellen, behalve van wijntjes en wodka en zulks.
(of zijn we gewoon zuipschuiten met zn allen?)
Dat mag hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet me echt inhouden om niet te gaan lopen patsen met een foto van Baardmans..
.
MarMar, ik drink overdag thee (in m'n thermosbeker waar 0,5 liter in past) of water.
there's always PM!quote:Op zondag 20 februari 2011 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet me echt inhouden om niet te gaan lopen patsen met een foto van Baardmans..
.
MarMar, ik drink overdag thee (in m'n thermosbeker waar 0,5 liter in past) of water.
Lekker natuurlijk!! Even een half uurtje zo'n klein roesje.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:25 schreef MarMar het volgende:
Die wodka was me opgevallen Conlechewodkadieet of vind je het gewoon heel erg lekker?
Ja, ik had 'm niet doorquote:Op zondag 20 februari 2011 11:41 schreef Viking84 het volgende:
Dames, even de tekst van de link copy pasten in je browser, dan doet 'ie het.
Ik moest er zelfs een andere browser voor openen, maar toen deedie het!quote:Op zondag 20 februari 2011 11:41 schreef Viking84 het volgende:
Dames, even de tekst van de link copy pasten in je browser, dan doet 'ie het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |