Ik kan het ook lezenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Stelchs 55% van de msenen kan dit leezn: Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinrietsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is, is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar, het wrood als gheeel.
Ik kan het lezen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Stelchs 55% van de msenen kan dit leezn: Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinrietsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is, is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar, het wrood als gheeel.
Ik kan het lezen
Ik ook, maar dat is toch al heel oud?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan het lezen
*proest*quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moest het effe fixen hoor. De wasmachine wordt trouwens vanavond gefixed.
ja maar kwam het toevallig tegenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is toch al heel oud?
Ik heb er ook echt geen last van dat het niet goed staat, ik zie het wel, maar het leest net zo snel.
Pufles?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Das vervelend hè!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben moe, maar ik weet zeker, als ik nu naar bed ga, kan ik niet slapen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
Echt die vrouw
'Geef elkaar een knuffel' En die vrouw penetreert zowat de longen van die man met dr tong
ja.... en dan ben ik ook nog mijn dieet eens zat. Ik wil weer gewoon wat kunnen etenquote:
Dat krijg je nou als de reperateur afzegt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
Echt die vrouw
'Geef elkaar een knuffel' En die vrouw penetreert zowat de longen van die man met dr tong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |