Haha, mijn nieuwe vloer is qua kleur "naturel" teakhout zeg maar. De muren zijn nu licht crème/beige, de deuren en luiken en andere contrasterende vlakken leisteengrijs en de rest van het houtwerk bloesemwit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:12 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig hebben we een lichte vloer anders hadden we echt in een donker hol gewoond
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nú mag je klagen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Arme Air.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:13 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig maar dat wij niet getrouwd zijn dan
Nice!! Hou ik wel vanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen nog een tintje donkerder.
Ik ook. Al is onze woonkamer naar mijn smaak iets te donker. Het is wel echt een mooie woonkamer.quote:
Achillespessoefeningen van de fysioquote:
Zijn idee!quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nú mag je klagen
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Vanwaar je grote verbouwing eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:21 schreef Techno het volgende:
Deze wil ik ook nog, maar dat moet maar even wachten tot mei denk ik.
Gimme gimme!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:33 schreef MissMSX het volgende:
Owh, en proost mensen [ afbeelding ]
Gewoon, omdat het kan!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:32 schreef MissMSX het volgende:
Vanwaar je grote verbouwing eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een baco. What's your poison?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gimme gimme!
Waar is Samzzz....?
Oeh, een bacoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een baco. What's your poison?
En dat vraag je aan mij?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan!
Klinkt heel logisch ja. Dat zou ik ook wel hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk hoor
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ja, dat heb ik echt lang niet op. Vroeger stond ik er mee opquote:
Welk bier?quote:
Hierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gimme gimme!
Waar is Samzzz....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |