Ik word al bangquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:00 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geloof mij maar dat zeg je 1 keer tegen mij in het echt
Doe eens een fotoquote:
2 meter 15 breed, en 50cm hoog en diep.quote:
Maken zij ook op maat?quote:
Ja, dat zeg ik, grootquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:05 schreef Techno het volgende:
[..]
2 meter 15 breed, en 50cm hoog en diep.
Komen ze die dan bij je afleren of je ze zelf ophalen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik dacht van wel. Ze hebben i.i.g. een eigen meubelmakerij op Java.
Ga ik proberen te onthouden. Is wat dichterbij dan onze huisleverancierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik dacht van wel. Ze hebben i.i.g. een eigen meubelmakerij op Java.
Afhalen. Met je boedelbakkiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Komen ze die dan bij je afleren of je ze zelf ophalen?
Prijzen zijn inclusief bezorgen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
Komen ze die dan bij je afleren of je ze zelf ophalen?
Ik ga gelijk bestellenquote:
Oh, jullie hebben ook veel teakhout spul?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:08 schreef MissMSX het volgende:
Ga ik proberen te onthouden. Is wat dichterbij dan onze huisleverancier
Java niet natuurlijk he
Mooi is dat hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, jullie hebben ook veel teakhout spul?
Wij hebben vorig jaar nog dit chinese kastje gekocht. Rest van onze meubels is ook in die kleur.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, jullie hebben ook veel teakhout spul?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ja, teakhout is heel mooi vind ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
Mooi is dat he
Wij ook, heel donker. De vloer, de side table, de tafeltjes naast de bank. Echt mooi hout is dat!
Gelukkig hebben we een lichte vloer anders hadden we echt in een donker hol gewoondquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, teakhout is heel mooi vind ik.
Maar dat hele donkere koloniale vind ik dan weer niet zo mooi. Liever naturel of recycled.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:11 schreef MissMSX het volgende:
Wij hebben vorig jaar nog dit chinese kastje gekocht. Rest van onze meubels is ook in die kleur.Mooi kastje inderdaad, maar wel iets te donker naar mijn smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan dat niet achter een spoiler?quote:
Wij hebben het donkere, dat past het mooiste in ons interieurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, teakhout is heel mooi vind ik.
Maar dat hele donkere koloniale vind ik dan weer niet zo mooi. Liever naturel of recycled.
Gelukkig maar dat wij niet getrouwd zijn danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooi kastje inderdaad, maar wel iets te donker naar mijn smaak.
Doe eens een voorbeeldje?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben het donkere, dat past het mooiste in ons interieur![]()
Ik ben echt helemaal weg van onze vloer, zoiets wil ik later ook.
Stel je niet aan zegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan dat niet achter een spoiler?
Het doet pijn aan m'n ogenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |