Of je bent gewoon een watjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als het een leuke conversatie oplevert laat ik met mij sollen
Volgende keer je slipje laten liggen voor de arme zielquote:
Dat is echt gaaf, al heb ik zo'n show nog nooit van ze gezien..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit was ook zo kleine show. Volgende maand staan ze weer in Bibelot![]()
Dat soort dingen zijn leuk. Ik durf zoiets alleen nooit
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als het een leuke conversatie oplevert laat ik met mij sollen
Ai, watje genoemd worden door tijn...quote:
Ik zal meer meelevend zijn de volgende keerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgende keer je slipje laten liggen voor de arme ziel
Vraag wel even of hij na afloop de boel schoonmaakt hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal meer meelevend zijn de volgende keer
Geen idee zo goed ken ik ze nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is echt gaaf, al heb ik zo'n show nog nooit van ze gezien..
Ik ken ook een andere line-up.. Ik mis een hele grote gast, en er zijn 3 nieuwe.. Vroeger waren ze met 3, en soms 4 met Joe erbij..
Veel gekker moet het niet worden inderdaad.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:58 schreef MissMSX het volgende:
Ai, watje genoemd worden door tijn...
Het is zeker te naïef dat gewoon te verwachten?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vraag wel even of hij na afloop de boel schoonmaakt he
Maar ik luister eerst even het album af. Straks mijn favorietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan speel ik maar even feilloos in op Shocking Blue.
Mannen zijn nou eenmaal vieze varkensquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is zeker te naïef dat gewoon te verwachten?
En dan doe je wat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:00 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geloof mij maar dat zeg je 1 keer tegen mij in het echt
Maral is nieuw.. maar Jennyquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee zo goed ken ik ze nieter stonden iig een paar leuke dames op het podium en in de zaal ook trouwens
Ja... Zoiets dacht ik alquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mannen zijn nou eenmaal vieze varkens
Het zou me niets verbazenquote:
Hoef niet veel te doen, denk dat iemand al snel genoeg doorheeft dat die geen watje tegenover zich heeft.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
En dan doe je wat?
Jeetje, wat een grotequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:03 schreef Techno het volgende:
Ben trouwens geslaagd voor een nieuw dressoir en tevens 1000 euro armer.
Vrouwen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
Nicequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:03 schreef Techno het volgende:
Ben trouwens geslaagd voor een nieuw dressoir en tevens 1000 euro armer.
En waar zit dat hem in?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoef niet veel te doen, denk dat iemand al snel genoeg doorheeft dat die geen watje tegenover zich heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |