Doei GSKquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke nu ben ik echt weg, tijd voor douchen
Doeiiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke nu ben ik echt weg, tijd voor douchen
okquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wilde m ook weer een keer ja
okquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar ik meld het even dat je lief moet doen
nee, en jij?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus, ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Doei.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:38 schreef madmuppet het volgende:
film kijken!! Biertje erbij! Later!!
Nou doe maar weer zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:38 schreef madmuppet het volgende:
film kijken!! Biertje erbij! Later!!
Mwa morgen met iemand afspreken, is wel leuk hoor, wat heb je vandaag gedaan?quote:
Oma bezocht andere oma bezocht naar huis en nu achter pc.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou doe maar weer zodoei
[..]
Mwa morgen met iemand afspreken, is wel leuk hoor, wat heb je vandaag gedaan?
Zo je hebt het druk met de oma'squote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oma bezocht andere oma bezocht naar huis en nu achter pc.
Ja ze wonen tegenover elkaar, mwah met 1 oma gaat het enorm slecht en bij de ander was het wel leuk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo je hebt het druk met de oma'swas het wel leuk?
ow wat sneuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ze wonen tegenover elkaar, mwah met 1 oma gaat het enorm slecht en bij de ander was het wel leuk.
Heup gebroken al een tijd, maar omdat ze toch verder ging met lopen is het erger geworden en nu doet het echt pijn en ziet ze helemaal bleek enz,quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow wat sneuwat heeft ze dan?
ow jeetje wat sneuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heup gebroken al een tijd, maar omdat ze toch verder ging met lopen is het erger geworden en nu doet het echt pijn en ziet ze helemaal bleek enz,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |