Doei GSKquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke nu ben ik echt weg, tijd voor douchen
Doeiiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke nu ben ik echt weg, tijd voor douchen
okquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wilde m ook weer een keer ja
okquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar ik meld het even dat je lief moet doen
nee, en jij?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus, ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Doei.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:38 schreef madmuppet het volgende:
film kijken!! Biertje erbij! Later!!
Nou doe maar weer zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:38 schreef madmuppet het volgende:
film kijken!! Biertje erbij! Later!!
Mwa morgen met iemand afspreken, is wel leuk hoor, wat heb je vandaag gedaan?quote:
Oma bezocht andere oma bezocht naar huis en nu achter pc.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou doe maar weer zodoei
[..]
Mwa morgen met iemand afspreken, is wel leuk hoor, wat heb je vandaag gedaan?
Zo je hebt het druk met de oma'squote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oma bezocht andere oma bezocht naar huis en nu achter pc.
Ja ze wonen tegenover elkaar, mwah met 1 oma gaat het enorm slecht en bij de ander was het wel leuk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo je hebt het druk met de oma'swas het wel leuk?
ow wat sneuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ze wonen tegenover elkaar, mwah met 1 oma gaat het enorm slecht en bij de ander was het wel leuk.
Heup gebroken al een tijd, maar omdat ze toch verder ging met lopen is het erger geworden en nu doet het echt pijn en ziet ze helemaal bleek enz,quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow wat sneuwat heeft ze dan?
ow jeetje wat sneuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heup gebroken al een tijd, maar omdat ze toch verder ging met lopen is het erger geworden en nu doet het echt pijn en ziet ze helemaal bleek enz,
niks bijzonders.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En hoe voelt het om 16 te zijn?
niet echt, nog steeds dezelfde depressieve ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh oke, mja 16 is wel een mijlpaal natuurlijk
Dat is wel rot, al eens met een psycholoog gepraat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
niet echt, nog steeds dezelfde depressieve ik
nee wel verwijskaart.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is wel rot, al eens met een psycholoog gepraat?
Wil je het wel een keer gaan doen of niet? mij lijkt het wel verstandig in jouw situatiequote:
Weetniet ik twijfel er nog over.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wil je het wel een keer gaan doen of niet? mij lijkt het wel verstandig in jouw situatie
wat zegt je gevoel erover?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weetniet ik twijfel er nog over.
Weet niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat zegt je gevoel erover?
Hmmf ik weet het niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nouja ik zou er nog even over nadenken en het toch overwegen.
Als je het niet wilt doe je het niet, maar het lijkt mij om even met iemand over je problemen te kunnen praten.quote:
Kan ik al en dat lucht in de meeste gevallen op.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je het niet wilt doe je het niet, maar het lijkt mij om even met iemand over je problemen te kunnen praten.
Maarja een psycholoog heeft er wel verstand van, het is maar een ideequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kan ik al en dat lucht in de meeste gevallen op.
Ik snap je punt wel, maar ik vind het teveel gedoe.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maarja een psycholoog heeft er wel verstand van, het is maar een idee
Tja ikzelf zou alles ervoor over hebben om me weer wat lekkerder te voelenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar ik vind het teveel gedoe.
Klopt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja ikzelf zou alles ervoor over hebben om me weer wat lekkerder te voelen
Naja zie maar wat je doet, ik hoop iig dat je een oplossing vindtquote:
Vicieuze cirkelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Naja zie maar wat je doet, ik hoop iig dat je een oplossing vindt
Laten we hopen van wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja dat is vervelendKomt wel goed schatje
danku, zo erg is het nou ook weer niet. Maar ik zit er wel mee...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
St. JansKruid proberen is misschien een optie. Die zijn te koop in pilvorm en dat kost iig weinig moeite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond je lekker toch
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |