Doei GSKquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke nu ben ik echt weg, tijd voor douchen
Doeiiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke nu ben ik echt weg, tijd voor douchen
okquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wilde m ook weer een keer ja
okquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar ik meld het even dat je lief moet doen
nee, en jij?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus, ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Doei.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:38 schreef madmuppet het volgende:
film kijken!! Biertje erbij! Later!!
Nou doe maar weer zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:38 schreef madmuppet het volgende:
film kijken!! Biertje erbij! Later!!
Mwa morgen met iemand afspreken, is wel leuk hoor, wat heb je vandaag gedaan?quote:
Oma bezocht andere oma bezocht naar huis en nu achter pc.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou doe maar weer zodoei
[..]
Mwa morgen met iemand afspreken, is wel leuk hoor, wat heb je vandaag gedaan?
Zo je hebt het druk met de oma'squote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oma bezocht andere oma bezocht naar huis en nu achter pc.
Ja ze wonen tegenover elkaar, mwah met 1 oma gaat het enorm slecht en bij de ander was het wel leuk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo je hebt het druk met de oma'swas het wel leuk?
ow wat sneuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ze wonen tegenover elkaar, mwah met 1 oma gaat het enorm slecht en bij de ander was het wel leuk.
Heup gebroken al een tijd, maar omdat ze toch verder ging met lopen is het erger geworden en nu doet het echt pijn en ziet ze helemaal bleek enz,quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow wat sneuwat heeft ze dan?
ow jeetje wat sneuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heup gebroken al een tijd, maar omdat ze toch verder ging met lopen is het erger geworden en nu doet het echt pijn en ziet ze helemaal bleek enz,
niks bijzonders.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En hoe voelt het om 16 te zijn?
niet echt, nog steeds dezelfde depressieve ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh oke, mja 16 is wel een mijlpaal natuurlijk
Dat is wel rot, al eens met een psycholoog gepraat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
niet echt, nog steeds dezelfde depressieve ik
nee wel verwijskaart.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is wel rot, al eens met een psycholoog gepraat?
Wil je het wel een keer gaan doen of niet? mij lijkt het wel verstandig in jouw situatiequote:
Weetniet ik twijfel er nog over.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wil je het wel een keer gaan doen of niet? mij lijkt het wel verstandig in jouw situatie
wat zegt je gevoel erover?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weetniet ik twijfel er nog over.
Weet niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat zegt je gevoel erover?
Hmmf ik weet het niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nouja ik zou er nog even over nadenken en het toch overwegen.
Als je het niet wilt doe je het niet, maar het lijkt mij om even met iemand over je problemen te kunnen praten.quote:
Kan ik al en dat lucht in de meeste gevallen op.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je het niet wilt doe je het niet, maar het lijkt mij om even met iemand over je problemen te kunnen praten.
Maarja een psycholoog heeft er wel verstand van, het is maar een ideequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kan ik al en dat lucht in de meeste gevallen op.
Ik snap je punt wel, maar ik vind het teveel gedoe.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maarja een psycholoog heeft er wel verstand van, het is maar een idee
Tja ikzelf zou alles ervoor over hebben om me weer wat lekkerder te voelenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar ik vind het teveel gedoe.
Klopt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja ikzelf zou alles ervoor over hebben om me weer wat lekkerder te voelen
Naja zie maar wat je doet, ik hoop iig dat je een oplossing vindtquote:
Vicieuze cirkelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Naja zie maar wat je doet, ik hoop iig dat je een oplossing vindt
Laten we hopen van wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja dat is vervelendKomt wel goed schatje
danku, zo erg is het nou ook weer niet. Maar ik zit er wel mee...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
St. JansKruid proberen is misschien een optie. Die zijn te koop in pilvorm en dat kost iig weinig moeite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond je lekker toch
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Owja OV, ik heb nog een verjaardagscadeautje voor je :ja met kleding ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond je lekker tochThere is a time of cumming and going.
U is op Fok! niet nodig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
danku, zo erg is het nou ook weer niet. Maar ik zit er wel mee...
Omdat ik persoonlijk foto's met lingerie mooier vind dan zonder.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom niet zonder kleding?
Okay komt in orde!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Omdat ik persoonlijk foto's met lingerie mooier vind dan zonder.
Oke! jij bent ook niet veeleisendquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
te oud moet wel mijn leeftijdscategorie zijn.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke! jij bent ook niet veeleisend
quote:
maar ik vraag er wel om.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee jij krijgt geen ordinair sletje van mij
/carequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Ik heb genoeg aan jailbaitgallery.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Brr3ezaHh T0ppickk #124 : Waar wederom geen nieuw topic werd geopend!
Hoelang bekijk je die pagina al?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan jailbaitgallery.
Paar maanden, en een stuk of 100 foto's op mobielquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoelang bekijk je die pagina al?
ehm oke ik weet genoeg denk ik....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Paar maanden, en een stuk of 100 foto's op mobiel
Daar staan er idd ook een heleboel op. In het breezah topic komen ook foto's van andere sites. Maar ieder zn eigen keuze natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan jailbaitgallery.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ehm oke ik weet genoeg denk ik....
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ehm oke ik weet genoeg denk ik....
Ja maar er komen niet zo snel nieuwe posts erbijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar staan er idd ook een heleboel op. In het breezah topic komen ook foto's van andere sites. Maar ieder zn eigen keuze natuurlijk.
OWNEE ER ZIJN NIET SNEL GENOEG NIEUWE POSTS NU KAN IK NIET FAPPEN OHNOEEEEESquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja maar er komen niet zo snel nieuwe posts erbij
ja elke dag hetzelfde zienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
OWNEE ER ZIJN NIET SNEL GENOEG NIEUWE POSTS NU KAN IK NIET FAPPEN OHNOEEEEES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De laatste tijd juist weer wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja maar er komen niet zo snel nieuwe posts erbij
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
OWNEE ER ZIJN NIET SNEL GENOEG NIEUWE POSTS NU KAN IK NIET FAPPEN OHNOEEEEES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat wordt ook saai, variatie maakt het levenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja elke dag hetzelfde zienmoet je nagaan.
In het echt niet, vriendin heb je geen variatie nodig maar dat is 3 dimensionaal en heeft (bijna) dagelijks iets anders aan, en vul maar verder in.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat wordt ook saai, variatie maakt het leven
Dan moeten jullie maar nooit gaan trouwen. Elke dag de zelfde kop zien is dan niks!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat wordt ook saai, variatie maakt het leven
Oh ik was te traag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
In het echt niet, vriendin heb je geen variatie nodig maar dat is 3 dimensionaal en heeft (bijna) dagelijks iets anders aan, en vul maar verder in.
jaquote:
Klinkt lekker positief.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja
dan zie je wel dezelfde lul/kut enzo mja daar moet je het dan maar mee doen
naja ben momenteel ook vrijgezel en dat is zeker niet allesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klinkt lekker positief.
Steeds weer vrijgezel is ook niet alles.
ja mag jeweetzelf omg iksdeejquote:
aig je weetog hoe die sit gaat a mattie saf sgoe ;pquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
naja ben momenteel ook vrijgezel en dat is zeker niet alles
[..]
ja mag jeweetzelf omg iksdeej [ afbeelding ]
nergensquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar wil je het dan over hebben?
Ik ken het gevoel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
naja ben momenteel ook vrijgezel en dat is zeker niet alles
Say what?quote:ja mag jeweetzelf omg iksdeej [ afbeelding ]
maar dan is het hier zo stilquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
aig je weetog hoe die sit gaat a mattie saf sgoe ;p
[..]
nergens
Praten over nergens. Ehh wordt lastig en saai denk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
aig je weetog hoe die sit gaat a mattie saf sgoe ;p
[..]
nergens
nja het is hier altijd stil geweest, tenzij jouw pc geluid maakt ofzoiets bij elke postquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar dan is het hier zo stil
Hier staat een voetbal stream aan op mn 2e scherm dus stil is t niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nja het is hier altijd stil geweest, tenzij jouw pc geluid maakt ofzoiets bij elke post
Ik heb het over dit topic.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier staat een voetbal stream aan op mn 2e scherm dus stil is t niet.
aawh gezellig weer evenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
We zijn er weer even.Ben even aan het uitzoeken of er iets op tv komt of anders een filmpje.
hihi ik kom niet langs, alleen afstand.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh gezellig weer even
Ja OV mijn pc doet bliep bij elke post, gek word ik ervan
Nouquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hihi ik kom niet langs, alleen afstand.
Enough said.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nouwat moet ik doen om je mijn kamer in te praten?
Moet ik dat zingen ofseu? nou laten we dat maar niet doen want dan ben je meteen doofquote:
Tja Zaterdag is er nooit veel soeps op tvquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:34 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
jaa !
Ik kijk net op de tvgids maar er is echt niets op tv wat leuk is
Gewoon opzetten dan kom ik dansend binnenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet ik dat zingen ofseu? nou laten we dat maar niet doen want dan ben je meteen doof
ahw dan kom je hier gezellig mee doen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:34 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
jaa !
Ik kijk net op de tvgids maar er is echt niets op tv wat leuk is
Oke ik zet het geluid wel zo hard dat je het in Amsterdam ook hoortquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gewoon opzetten dan kom ik dansend binnen
[..]
ahw dan kom je hier gezellig mee doen?
Mooi, alleen heb ik nu wel koptelefoon op en op zijn allerhardstquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke ik zet het geluid wel zo hard dat je het in Amsterdam ook hoort
slowchatten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nee dat blijk wel weer, zoals elke zaterdag
Mee doen met wat
Mijn geluid dringt erdoorheen, ik hypnotiseer jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mooi, alleen heb ik nu wel koptelefoon op en op zijn allerhardst
dat 1e oke maar dat 2e?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mijn geluid dringt erdoorheen, ik hypnotiseer je
slaap jij dan op het matras ernaast?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zorg dat je in slaap valt op mijn bed
Nee ik slaap ook op mijn bedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
slaap jij dan op het matras ernaast?
ow is goed.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik slaap ook op mijn bed
Een beetje minder jarigen verleiden om in je bed te komen slapen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zorg dat je in slaap valt op mijn bed
ze is (gelukkig?) ook nog minderjarig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een beetje minder jarigen verleiden om in je bed te komen slapen...
.
.
Ik ben zelf ook nog minderjarig?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een beetje minder jarigen verleiden om in je bed te komen slapen...
.
.
Je bent zo jong als je je voelt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook nog minderjarig?
Je mag wel bij mij komen werken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
10 voor 10 alweer, wat vliegt de tijd toch als je niet hoeft te werken
Ik ben serieus minderjarig hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je je voelt.
wat houdt dat in dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen werken.
Owquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben serieus minderjarig hoor
nee joh, ik ben nog onder de 18quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OwIk dacht dat je met dat vraagteken bedoelde dat je het niet was.
Nou gewoon, je gedachtes vullen het inquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben serieus minderjarig hoor
[..]
wat houdt dat in dan?
nee dan vul jij mijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nou gewoon, je gedachtes vullen het in
Zit ik hier een beetje te kletsen met 2 minder jarigen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee joh, ik ben nog onder de 18
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dan vul jij mij [ afbeelding ]
Tja kan er ook niks anders van maken, sorryquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit ik hier een beetje te kletsen met 2 minder jarigen.
oke dan doen we datquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dan vul jij mij [ afbeelding ]
Er is niks mis mee ik had t all1 niet verwacht.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja kan er ook niks anders van maken, sorry
Doordeweeks overdag zijn er wat oudere mensenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er is niks mis mee ik had t all1 niet verwacht.![]()
Nou voel ik me helemaal een ouwe lul.
aawh veel plezier kuikentjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ga er weer vandoor
Ik ga genieten van een heerlijke massage, overal
Ah vandaar.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doordeweeks overdag zijn er wat oudere mensen
hoezo niet verwacht?
haha grappig, meestal word ik 14 geschat ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Ik had even gelurkt in je fobo en dacht dat je ouder was (aan de hand van je foto) verder niet gekeken naar je geboorte datum.
14 met die foto?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha grappig, meestal word ik 14 geschat ofzo
Neuh dat weet ik niet. maar laatst vroeg iemand "hoe oud ben je?" dus ik zeg ja 17, zegt ze "ow ik dacht dat je 14 was"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
14 met die foto?![]()
Ik zeg niet veel ouder maar iig wel boven de 18.
Irl of op fok?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Neuh dat weet ik niet. maar laatst vroeg iemand "hoe oud ben je?" dus ik zeg ja 17, zegt ze "ow ik dacht dat je 14 was"
Nahquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Op mijn werk waar ik achter de kassa zat
wat? hij wilt heul niksquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:11 schreef madmuppet het volgende:
Outpost ... PedoZe is 17
!!! Gekheid ouwe boef
Zoow net ff Babylon gekeken met vin diesel... Twijfel nu om nog een film te gaan kijken of om te gaan gamen en dom
Bier te gaan drinken en wachten tot vrouwlief thuis is...
Ik zat al te wachten op zo een opmerking.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:11 schreef madmuppet het volgende:
Outpost ... PedoZe is 17
!!! Gekheid ouwe boef
Zoow net ff Babylon gekeken met vin diesel... Twijfel nu om nog een film te gaan kijken of om te gaan gamen en dom
Bier te gaan drinken en wachten tot vrouwlief thuis is...
Uhu!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat? hij wilt heul niks
Nou vond het net gezellig worden hier
Scheelt ik hoor hem dagelijksquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op zo een opmerking.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:14 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Uhu!
Oow ben al weer weg CC ... sorry dat ik
Je stoor ...
Oow je stelt mijn aanwezigheid op prijs ..?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je stoort helemaal niet, ik bedoelde dat je alweer weg wilde hollen
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:16 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Oow je stelt mijn aanwezigheid op prijs ..?
Ik hoor het ook wel vaker hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom hoor je het dagelijks?
Je bent en blijft een schat!!!quote:
Wat is er morgen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:17 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Je bent en blijft een schat!!!! zin in morgen ...?
Omdat ik met jou ga seksen!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom hoor je het dagelijks?
Klopt die doet meequote:
Guppie!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Owja dat is zo.
[..]
owja
Herkenbaar ...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik weet het maar het is best lastig
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach meteen mn neus weer schoon gespoeld.
En dan is maart er nog en dan april ...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Naja Februari is bijna voorbij
Ik denk niet dat er vreemden naar binnen mogenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:24 schreef madmuppet het volgende:
[..]
En dan is maart er nog en dan april ...
Och en wie weet ergens in maart
Kom je toch buitenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er vreemden naar binnen mogen
Overdag toch wel ..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik naar buiten kan sneaken
Ik heb van kwart over 8 tot kwart voor 5 les en dan moet je om half 6 vreten, maar je moet om 11 uur stil zijn dus misschien kan je tussen 6 en 11 naar buitenquote:
Ik wordt met de post nieuwschieriger.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb van kwart over 8 tot kwart voor 5 les en dan moet je om half 6 vreten, maar je moet om 11 uur stil zijn dus misschien kan je tussen 6 en 11 naar buiten
Grrr... Dat gaat hem niet worden hè .. Savons laat ... Dan maar langer wachten ...grrrrquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb van kwart over 8 tot kwart voor 5 les en dan moet je om half 6 vreten, maar je moet om 11 uur stil zijn dus misschien kan je tussen 6 en 11 naar buiten
We hebben het over knikkeren...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wordt met de post nieuwschieriger.
Tja sorryquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Grrr... Dat gaat hem niet worden hè .. Savons laat ... Dan maar langer wachten ...grrrr
Weet ik tochquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja sorrykomt wel goed
Ah had ik het toch goed!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:31 schreef madmuppet het volgende:
[..]
We hebben het over knikkeren...
uhu uiteraardquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:32 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Weet ik tochik kom je knikkers toch wel te zien
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat dacht je eigenlijk?
Kusje terug.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik merk het
Kusje op je verveel
Jij typt mijn gedachte CCquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik merk het
Kusje op je verveel
Ik dacht niks. Ik kan er toch geen wijs uit worden. Dus ga ik er ook niet over na denken. Zit er hoogst waarschijnlijk toch naast als ik dat wel doe en heb ik straks een vooroordeel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat dacht je eigenlijk?
Ja ik was echt opgelucht, ben benieuwdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kusje terug.
We hebben negen inzendingen, het is ons gelukt, er moet gekozen worden!!
ow oke danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht niks. Ik kan er toch geen wijs uit worden. Dus ga ik er ook niet over na denken. Zit er hoogst waarschijnlijk toch naast als ik dat wel doe en heb ik straks een vooroordeel.
Beschadigd dat dan niet als je slaapt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef Lutte het volgende:
Ik zou mijn nagels kunnen gaan lakken, maar ik weet nog niet wat ik morgen aandoe dus dan weet ik niet welke kleur.
wat voor kleur denk je dat je aandoet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef Lutte het volgende:
Ik zou mijn nagels kunnen gaan lakken, maar ik weet nog niet wat ik morgen aandoe dus dan weet ik niet welke kleur.
Als ik het nu op doe is het om twaalf uur wel goed zat droog denk ik, zeker met toplaag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beschadigd dat dan niet als je slaapt?
Oowwjeeejj... Vrouwpraat... Daar ben ik slecht in...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef Lutte het volgende:
Ik heb een bruine jas, en die zal ik het merendeel van de tijd aanhebben.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat voor kleur denk je dat je aandoet?
En daaronder niets ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb een bruine jas, en die zal ik het merendeel van de tijd aanhebben.
Misschien dan paars ofzo? is een beetje een neutrale kleur en past bijna overal wel bijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb een bruine jas, en die zal ik het merendeel van de tijd aanhebben.
Ja hai, ik ben Lutte en ik heb heeeeel lang (quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:40 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Oowwjeeejj... Vrouwpraat... Daar ben ik slecht in...
Top laag!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik het nu op doe is het om twaalf uur wel goed zat droog denk ik, zeker met toplaag.
Das een goeie, er zit ook een paars streepje in mijn jas en ik heb echt een toffe kleur paars.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Misschien dan paars ofzo? is een beetje een neutrale kleur en past bijna overal wel bij
Met zijn 3tjes??quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hai, ik ben Lutte en ik heb heeeeel lang () hier dagelijks mijn postquota behaald, tot we met veel bombarie met zijn drietjes zijn vertrokken en nu kom ik uit pure verveling een avondje terug en ken ik maar 1/3.
paarsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das een goeie, er zit ook een paars streepje in mijn jas en ik heb echt een toffe kleur paars.
Meh, dat doe ik ook meestal, uit luiheid, alleen het mag ook wel eens een keer langer dan een dag blijven zitten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top laag!![]()
Potver en ik maar denken dat je ff met dat kwastje smeert en klaar.
Nog twee mensen en ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:43 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Met zijn 3tjes??
Oow MM ... zit hier net een week of 4
hahaha je zei het 2xquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog twee mensen en ik.
Hai MM, dan ben je net nadat ik weg ben gegaan gekomen. Hihi ik zei gekomen.
jaa super, beetje nerveus voor morgen maar komt wel goedquote:
Het lijkt verdikke wel een auto spuiterij.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Meh, dat doe ik ook meestal, uit luiheid, alleen het mag ook wel eens een keer langer dan een dag blijven zitten.
echt typisch weer een mannenopmerking om iets weer met auto's te gaan vergelijkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het lijkt verdikke wel een auto spuiterij.
Oh, heb je er ook al wel zin in?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaa super, beetje nerveus voor morgen maar komt wel goed
Was daar een reden voor dan?...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog twee mensen en ik.
Hai MM, dan ben je net nadat ik weg ben gegaan gekomen. Hihi ik zei gekomen.
Ja dat welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, heb je er ook al wel zin in?
Wat zij zegt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
echt typisch weer een mannenopmerking om iets weer met auto's te gaan vergelijken
En dan aan mij vragen wat er morgen is... Zucht ..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, heb je er ook al wel zin in?
Daar gaan meerdere toplagen over de kleur heen ter bescherming. Das ook bijna alles wat ik weet van auto's.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
echt typisch weer een mannenopmerking om iets weer met auto's te gaan vergelijken
Hoezo.? Ik vergelijk het niet met een auto ... Niet alles over 1 kam scheren hèquote:
Nah idd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:47 schreef madmuppet het volgende:
[..]
En dan aan mij vragen wat er morgen is... Zucht ..
Neen, ik ben alwetend.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:47 schreef madmuppet het volgende:
[..]
En dan aan mij vragen wat er morgen is... Zucht ..
Tja zo zijn vrouwen he!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:48 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Hoezo.? Ik vergelijk het niet met een auto ... Niet alles over 1 kam scheren hè
Ik vond het gewoon een grappige opmerking van CC.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:48 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Hoezo.? Ik vergelijk het niet met een auto ... Niet alles over 1 kam scheren hè
Tot zo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga in bedje liggen met mobiel, ben zo terug
Waarom denk je dat ik dat zei.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heuj niet alles over 1 kam scheren he
totzoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga in bedje liggen met mobiel, ben zo terug
hoiquote:
Problem-chick.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Miss trouble is back in town
wie?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ohoh oppassen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik geef het doorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
De tante van je nichtje van je oom van je zus
Beterschap voor je oma!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kijk maar in het begin van het topic.
Danku.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Beterschap voor je oma!
Ik hoop dat het snel weer beter met haar gaat!
En met jou ook natuurlijk.
Gezellig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja mijn oom wilt op je bed liggen
en moet ik dan op de grond?! He?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja mijn oom wilt op je bed liggen
Nee je mag gewoon naast hem gaan liggen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en moet ik dan op de grond?! He?HE?! HE?!!!
Past dat wel?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee je mag gewoon naast hem gaan liggen.
straks randt hij me aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee je mag gewoon naast hem gaan liggen.
Stiekem ben ik oom van mijzelf maar niet doorvertellen.quote:
okay is goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Stiekem ben ik oom van mijzelf maar niet doorvertellen.
ik ga niet in bed liggen met een ouwe oom, dan neem ik het logeerbed wel, hihi ik zei neemquote:
Het was gewoon een grapje, ik wist niet eens waar CC het over hadquote:
HIHIquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga niet in bed liggen met een ouwe oom, dan neem ik het logeerbed wel, hihi ik zei neem
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het was gewoon een grapje, ik wist niet eens waar CC het over had
Wow, dat is oud! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:22 schreef madmuppet het volgende:
Had ik al verteld dat ik morgen een party heb van mijn opa die 93 is geworden ??.. Naja bij dezedikke vette boerenkool buffet met drank en alle bliksemse bende erbij hups!!
En voor nu! Trusten! Ik ga naar bedis er weer dus lekker warm
nou bij deze gefeliciteerd. Truste en slaap/neuk lekkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:22 schreef madmuppet het volgende:
Had ik al verteld dat ik morgen een party heb van mijn opa die 93 is geworden ??.. Naja bij dezedikke vette boerenkool buffet met drank en alle bliksemse bende erbij hups!!
En voor nu! Trusten! Ik ga naar bedis er weer dus lekker warm
OA en CC. Dank...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou bij deze gefeliciteerd. Truste en slaap/neuk lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |