Ik eet nauwelijks fruit, al helemaal niet in de winterquote:
Oiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
* Dr_Flash prikt een vork in ST
Ah, een nieuw slachtofferquote:
Oh okequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik eet nauwelijks fruit, al helemaal niet in de winter
Slachtoffer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, een nieuw slachtoffer
Of ben jij ook al bezet en hebt geen interesse in een extraatje?
Oe, ik lust ook nog wel een tweede beker van die heerlijke drankquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
warme sokkelaajemelluk met slagroom hebben dan?
AUW!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
MIT oder ohne?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe, ik lust ook nog wel een tweede beker van die heerlijke drank.
HOOR IK DAAR VOEDSEL?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
OOOOOOOOOOOOOH!
Fhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?![]()
Ik heb een enorme lolly gekregen van Marijke gister..delen?
IK begin gewoon meteen met likkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je het waarschijnlijk eerst nog slachten.
Nee, deze lolly praat nietquote:
das een understatementquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat is een maaltijd. Bestaande uit vijf gangen, en eventueel nog een nagerecht.
Sorry. Fha en ik zijn nou eenmaal grote eters...
Waarom post je dan niet in Singles?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Slachtoffer?
Hoezo slachtoffer? Ik ben heel gewillig hoor![]()
....
En nee, niet bezet, en ja, wel op zoek![]()
![]()
...
woaaaaaah jaaaaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
OOOOOOOOOOOOOH!
Fhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?![]()
Ik heb een enorme lolly gekregen van Marijke gister..delen?
Bwoah ik zou het er nu echt ff niet bij kunnen hebben hoor, een relatiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:34 schreef MPG het volgende:
En nee, niet bezet, en ja, wel op zoek![]()
![]()
...
daar kun je zo mee klaar zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga maar eens CD's opruimen...
Daar zijn ze toch allang niet meer singlequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom post je dan niet in Singles?
Dat is zeker zoeen spiraal super sugar explosion dingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:42 schreef Fha het volgende:
[..]
woaaaaaah jaaaaEn foto zien gewoon omdat megaaaa lolly
![]()
![]()
En alleen seks dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoah ik zou het er nu echt ff niet bij kunnen hebben hoor, een relatie
Oh ja hoere ik had er vanochtend ook eentje aangezetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:43 schreef crv het volgende:
kut was^maschine klaar dus eerst was doen
De meeste nog welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zijn ze toch allang niet meer single?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |