quote:
quote:
maar ik weet nog niet welkequote:
Ik ben best goed bezig geweest. Was in de Apple store in Regent Street waar het drukker was dan in een bekend museum en heb daar een car mount gekocht. Verder Krispy Kreme donuts gegeten, Stella in de kroeg en daarna spaghetti bij de Italiaan.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben best goed bezig geweest. Was in de Apple store in Regent Street waar het drukker was dan in een bekend museum en heb daar een car mount gekocht. Verder Krispy Kreme donuts gegeten, Stella in de kroeg en daarna spaghetti bij de Italiaan.
Reis geboekt naar Spanje voor in April en verder ben ik misselijk en dat zal wel door de donuts komen
Ja, ben wel tevreden met de dag al was het niet heel erg actiefquote:
Okequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben best goed bezig geweest. Was in de Apple store in Regent Street waar het drukker was dan in een bekend museum en heb daar een car mount gekocht. Verder Krispy Kreme donuts gegeten, Stella in de kroeg en daarna spaghetti bij de Italiaan.
Reis geboekt naar Spanje voor in April en verder ben ik misselijk en dat zal wel door de donuts komen
Hoe weet jij dat?quote:
Oooh, gewoon zo'n ding dat je aan het raam plakt. Het is overigens deze geworden (al heb ik een versie gekozen waar ook gelijk een lader bij zit):quote:
Nice one, een king sizequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh stu moet je kijken wat ik op het station had hee
[ afbeelding ]
Echt waar joh? Nou moet ik zeggen dat deze (maple iced) ook wel mierzoet wasquote:
Ja veel te vet en plakkerig en zoet enzo inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt waar joh? Nou moet ik zeggen dat deze (maple iced) ook wel mierzoet was
Is dat een merkbaar verschil eigenlijk? Ben altijd groot fan geweest van Lion maar ze zijn niet altijd even makkelijk verkrijgbaar. Vreemd genoeg kom ik ze hier in de supermarkt bijvoorbeeld nooit tegenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ook nog Extra Crispy
Hebben ze geen Lion in Londen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat een merkbaar verschil eigenlijk? Ben altijd groot fan geweest van Lion maar ze zijn niet altijd even makkelijk verkrijgbaar. Vreemd genoeg kom ik ze hier in de supermarkt bijvoorbeeld nooit tegen
Daar heb je wel gelijk in hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja veel te vet en plakkerig en zoet enzo inderdaad
Het hoeft niet te worden gestrekenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:15 schreef DaMart het volgende:
Zo, de was is opgevouwen, dus ik ben morgen echt een keer een zondag huishoudvrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |