Neuh, in een wasstraat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:24 schreef Barbaaf het volgende:
En ik neem aan niet op de momenten dat je wil dat de startblokkering ingrijpt
Ja euh, moest ff improviseren, opeens wastie dichtquote:
Kijk eens in je msconfig of er iets raars opstart bij opstarten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:35 schreef APK het volgende:
[..]
Die directory heb ik al verwijderd, maar die pop up van StartupMonitor blijft komen.
Ik draai nu een scan met 'scanspyware'.
In je fototas?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:29 schreef Ynske het volgende:
hmmmm, kan mn lenzen niet vinden
en deze onnozele kan niet fotograferen met bril op
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:29 schreef Ynske het volgende:
die andere lieverdquote:
k ram mezelf dan altijd met mn camera tegen mn kop, en moet echt de zoeker vindenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor![]()
Dodelijk irritantDat kreng zit telkens in de weg
Oh, dat snapte ik niet!quote:
Wat ben jij aardig voor djmoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:29 schreef Ynske het volgende:
Ghegheghequote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:33 schreef Barbaaf het volgende:
OK, genoeg uitgesteld, ik ga _nu_ de koelkast uitruimen. Er ligt iets gigantisch te stinken en ik weet niet wat![]()
Zij die gaangroeten U
Sterkte.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:33 schreef Barbaaf het volgende:
OK, genoeg uitgesteld, ik ga _nu_ de koelkast uitruimen. Er ligt iets gigantisch te stinken en ik weet niet wat![]()
Zij die gaangroeten U
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
heb net een reserve set uit de kast getrokken, ingedaan, ga weer aan laptop zittenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Yns, staan die dingen niet gewoon standaard op je badkamer of zo?
Ik moet die van mij wel altijd op dezelfde plek zetten, anders kan ik ze never nooit niet meer vinden.En ik heb altijd minstens twee backup setjes
Hehe eindelijk nog iemand met een hekel aan vogelsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:36 schreef Lottekoekkie het volgende:
vanmorgen, half 5, werd wakker ven die kutvogels dus heb onder de douche gezongen:
Oh dageraad, oh dageraad
de lente is ontsproten
die lief'lijk zingende vogeltjes
Schiet ik nou ff zielsgraag voor hun kloten
Ik ben inderdaad heel blij dat ik niet thuis was, maar misschien moet je Luna nog even gerust stellen want altijd als ik zing komt ze hard miauwend aangerend en op schoot. Volgens mij wil ze dan graag dat ik stop met zingenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:37 schreef Mama_Mia het volgende:
Het is maar goed dat je niet thuis bent Oognip, want ik was heel hard aan het zingen
hoe dom kan iemand zijnquote:
Jemig Ynsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb net een reserve set uit de kast getrokken, ingedaan, ga weer aan laptop zittenen wat ligt daar voor mn neus
blijkbaar was mn bril erg mistig
Ja inderdaad, maar dan had ik eerder een reactie van je verwacht dat het niet nodig was om het door te spoelen. Problem solvedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe dom kan iemand zijn
ik drink geen koffie maar dan spoel je toch tot t niet meer naar azijn ruikt
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad heel blij dat ik niet thuis was, maar misschien moet je Luna nog even gerust stellen want altijd als ik zing komt ze hard miauwend aangerend en op schoot. Volgens mij wil ze dan graag dat ik stop met zingen
Reservesetjes FTWquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb net een reserve set uit de kast getrokken, ingedaan, ga weer aan laptop zittenen wat ligt daar voor mn neus
blijkbaar was mn bril erg mistig
En wat een toeval hoe we er achter kwamen dat we buren zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
Bijzonder te loezen dat jullie buren zijn![]()
zeg ik vaker, je kunt lelijk of lief doen maar voor hetzelfde geld ben je búren.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jemig Ynsdat is echt wel heel erg
hahahahahahha had ook gekundquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar dan had ik eerder een reactie van je verwacht dat het niet nodig was om het door te spoelen. Problem solved
Ik proef enkel nog azijn in dat opzicht........quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe dom kan iemand zijn
ik drink geen koffie maar dan spoel je toch tot t niet meer naar azijn ruikt
k heb vorig jaar na 4 jaar weer eens een nieuwe gekocht, ook wel nodig op t werk, door klimaat daar kan ik mn lenzen niet de hele dag in houden helaasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Reservesetjes FTW![]()
Ik haaaaaaaaat brillen, ik heb dr geen eens meer een op goede sterkte,sinds ik lenzen draag ( negentienhonderdzesennegentig ) heb ik dr geen meer gekocht![]()
Zou wel es moeten eigenlijk, ik zie werkelijk geen klap meer met dat ding, dies maar half zo sterk als ik nodig heb
Arm beestjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:41 schreef Oognip het volgende:
Mama_mia, vanochtend was die kat weer aan het krijsen dus ik naar boven gelopen, zie ik daar dat lieve zwart-witte katje krijsendat arme kitten zit al zo lang alleen
Wat heeft DJMO nu weer gedaan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:42 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Ik proef enkel nog azijn in dat opzicht........
Maar zal mij verder wórst wezen. Dat theatrale en inhalige gedoe hou ik me vér van. Inmiddels dan hè
Lekker, ben je weer fris en fruitigquote:
dr koffieapparaat uitgekookt met azijn en weet niet hoevaak ze t na moet spoelenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:43 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Arm beestjeik hoop dat ie snel lekker in zn nieuwe huisje naar buiten kan
[..]
Wat heeft DJMO nu weer gedaan?
en waar kan ik meelezen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr koffieapparaat uitgekookt met azijn en weet niet hoevaak ze t na moet spoelen
en nu iets met strippen iod
Voor mij zekerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:45 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
ze is wel een continue bron van vermaak
Oh ik heb ok aaaaaaaaaaltijd eyefresh in mn handtas, kan ik druppelen en dan kan ik dr weer uren tegenaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb vorig jaar na 4 jaar weer eens een nieuwe gekocht, ook wel nodig op t werk, door klimaat daar kan ik mn lenzen niet de hele dag in houden helaas
Oh oh dat wil ik ook!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Voor mij zekerik wist ook bijna haar website uit mijn hoofd ontdekte ik
gelukkig vergat ik het -
quote:
hier ook, in mn cameratas, handtas overal te vindenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik heb ok aaaaaaaaaaltijd eyefresh in mn handtas, kan ik druppelen en dan kan ik dr weer uren tegenaan.
Ik heb net geslapen met mn lenzen in, geen centje pijn
bitte schönquote:
Naja dit was een tukkie maar.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook, in mn cameratas, handtas overal te vinden
slapen lukt wel, maar daar krijg ik echt last ervan
ja zeg, ze is toch zelf vrijwillig met die nietsnut getrouwd en ze laat zich toch elke keer vol jong pompen door hem, moet ze ook niet zanikken hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:52 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik weet dat ik niet helemaal eerlijk lijk te zijn maar heb halve hebben en houwen naar DJMO gebracht en haar met ventje en haar rond te hebben gereden omdat het glad was, ze was er blij mee maar die watneus van een vent is te beroerd om zijn reet te lichten, de rest weten jullie.
Ik ben er klaar mee, want maar blijven bedelen wordt dan écht bedelen. maar smegmanus geloof ik heeft daar een klein beetje, op een vriendelijke manier ook iets van gezegd.
(en ik in het echt tegen haar, daarom was het even rustig en geloof me, was ter bescherming van haar maar ik weet dat ze het nooit zal leren)
En de reputatie die ze op het dorp nu al heeft............
Eigenlijk zielig maar goed, niet mijn probleem
Misschien wel voor het kindje maar niet voor haar rug. Maar ja eigen schuld want slecht bed maar wel vaatwasser.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:56 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind het trouwens maf dat ze nu al wil bevallen als ze nog niet voldragen is. Goed, is haar zaak, maar is het niet beter voor het kindje om tot de due date te blijven zitten?
Dan zou ik een beter bed zoeken en bedrust houden, maar goed, wie ben ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien wel voor het kindje maar niet voor haar rug. Maar ja eigen schuld want slecht bed maar wel vaatwasser.
Precies hetzelfde heb ik dus ook 'ns gehad... op dat soort momenten overweeg ik wel eens ze te laten laseren..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja dit was een tukkie maar.
Ik ben 'smorgens wel es wakker geworden en dat ik dacht HALLELUJAH ik ben genezen ik kan weer zien!!!!!!!!!
Oh nee crap, lenzen nog in![]()
Ff uitdoen bij het douchen, oogjes druppelen, lensjes schoonmaken en weer knallen met die banaan hoor
Ruilen? Nah, 't viel wel mee, met propjes met deo in m'n neus. Zonder dat had ik 't echt niet gered, zo'n zure melk lucht. En nog geen idee wat 't was, gewoon alles wat niet luchtdicht was weggepleurdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:36 schreef Ml-etje het volgende:
Oei Barbaaf
Ik zit mezelf op te laden om te gaan douchen.
En het erge is, dat ze er ontzettend van baalt dat ze nog steeds in de gaten wordt gehouden door jeugdzorg. Want ze is verandert en ze is nu een goede moeder en toch wordt ze nog in de gaten gehouden... Ja vind je het gek!?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ze legt haar prioriteiten verkeerd, één kind al buitens huis geplaatst en die kleine Jan onder toezicht. En dan nog een extra kleintje.... iedereen moet verdomme een totale vieuw over zijn leven krijgen als-ie een hond uit een asiel wil halen maar dát mag allemaal zomaar.
Heb écht medelijden met dat kindje, seriues, en als ze nu al een reputatie heeft daar waar ze net woont... Triest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie alleen maar een chagrijnige vrouwquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:12 schreef Oognip het volgende:
Ik zuip niet tijdens mijn zwangerschap hoorO'nee wel, dit is van haar 2e zwangerschap
-weg-
Shit hey, en nu ben ik er klaar mee
Ik dacht alcoholvrij deze zwangerschapquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:14 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een chagrijnige vrouw
maar dat was toch alcoholvrij bier, of was dat tijdens deze zwangerschap?
Naja goed, laten we onze tijd beter bestedenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik dacht alcoholvrij deze zwangerschap
Laseren kan bij mij niet, omdat ze slechter blijven worden, maar kolere wat is dat tof he, als je wakker wordt en je ziet de hele wereld zomaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Precies hetzelfde heb ik dus ook 'ns gehad... op dat soort momenten overweeg ik wel eens ze te laten laseren..
[..]
Ruilen? Nah, 't viel wel mee, met propjes met deo in m'n neus. Zonder dat had ik 't echt niet gered, zo'n zure melk lucht. En nog geen idee wat 't was, gewoon alles wat niet luchtdicht was weggepleurd
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:59 schreef Ynske het volgende:
ach, ik wacht op t bericht over 8 weken,
"t geplaatste spiraaltje heeft zijn werk niet gedaan
nummer 4 komt eraan"
heb je meteen een tekst voor op het geboortekaartje
Nee maar djmo wil het kind nu al uitpoepen. Laat haar eerst een fatsoenlijk matras kopen. Maar ik zou er over op houden geloof ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is haar sig he?
Ben ik nu ook slecht dat ik hoop dat ik niet tot 42 wk door moet?
@barbaaf de koelkast is nu weer helemaal schoon en fris?
Heb ik voor de rest nog wat gemist ivm tt?
Die aandacht vindt ze toch wel heel erg fijn, anders had ze allang haar twitter afgeschermdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:20 schreef indaha het volgende:
Hallo![]()
Volgens mij krijgt ze iets door dit stond op haar twitter, zit heel Fok nu daar![]()
Zwangere_kip vraagt zich af waar die 1800 hits op haar blog vandaan komen, normaal is het ruim 1000 minder
Dat idee heb ik ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die aandacht vindt ze toch wel heel erg fijn, anders had ze allang haar twitter afgeschermd
Ja echt, anders had ik vast de halve keuken ondergequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laseren kan bij mij niet, omdat ze slechter blijven worden, maar kolere wat is dat tof he, als je wakker wordt en je ziet de hele wereld zomaar![]()
Whehehe en echt, met propjes met deo in je neus?
![]()
![]()
Inderdaad. Als ik haar was had ik wel wat meer dingen prive gehouden, ik zou me kapot schamen. En dan ook nog in het verhaaltje over haar zelf op in verwachting van m'n derde kindje. mama van tienerdochter (12) en peuterzoon (2). schuldsanering. kattengek & koffieleut. psp-prutsertjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Negatieve aandacht is ook aandacht he
Oeh, dus die man kent jouquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
ik werd donderdag herkend in de irish pub, de ierse barman van vorige week stelde me voor aan de dienstdoende barman "that's the dude that downed a pint of guinness in seconds, look!"
als een ier onder de indruk is van je drinkgedrag is dat een veeg teken volgens mij
Misschien kun je met die bench die vent alsnog van de bank slaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:35 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ben ik ff nú stoer: DJMO behoort geen kinders meer te krijgen, zeker niet met die vent.
En ze leest dit en ik dacht eerst: nou, krijg ik het over me heen maar is nu toegevoegd aan ongewenste mail en zo. Ze heeft genoeg van mij ook geprofiteerd dus voila. maar die slapjannes van een vent, geloof me, ik had die spontaan van de bank af kunnen schoppen toen ik er was, nog steeds spijt van dat ik het niet gedaan heb.
En die benchgaat dus morgen echt naar het stort, geen beweging meer in te krijgen om hem open te klappen, da's dus echt met grof geweld gegaan. Kan er niks anders van bakken.
Nou, bepaald niet, beetje slapkakkertype, ik blaas hem zó omquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Hij heeft dus wel kracht die vent?
Ik hoop hard met je meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Het gaat idd beter. Ik hoop dat het doorzet dus ik ben gematigd positief.
Ik hoop zo dat het goed blijft gaan en ik eindelijk echt kan gaan genieten
dat meisje is de volgende dag keihard over d'r nek gegaan omdat ze me bij probeerde te houdenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:37 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Oeh, dus die man kent jouMaar als jij je meisje wilt "binnenhalen" is dat ietsie minder
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop hard met je mee![]()
Vierde je vandaag je verjaardag?
ik ben hier een aantal dagen niet aanwezig geweest hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:49 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zwabber, als het écht jouw meissie is dan investeer je meer in haar qua tijd dan hier op FOK![]()
Whehehe Zwabber is hier echt amper nog, vergeleken met vroegah, voor ie schoolgaand wasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:49 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zwabber, als het écht jouw meissie is dan investeer je meer in haar qua tijd dan hier op FOK![]()
ik heb het er met hem over gehad, en hij is gestopt met naar de TNT bellen omdat ze enorm moeilijk liepen te doen, en het hem anders erg veel tijd ging kostenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het eigenlijk met JJH en zijn pakje?
we duimen met je meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Het gaat idd beter. Ik hoop dat het doorzet dus ik ben gematigd positief.
Ik hoop zo dat het goed blijft gaan en ik eindelijk echt kan gaan genieten
Jeetjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb het er met hem over gehad, en hij is gestopt met naar de TNT bellen omdat ze enorm moeilijk liepen te doen, en het hem anders erg veel tijd ging kosten
Helemaal niks voor jezelf?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Veel voor de baby maar dat had ook gevraagd
-babyfoon
-fietstassen voor mijn mamafiets
-lakentjes
-kledinghangers
-maxicosi speeltje
-boekjes
-buggydrager voor de fiets
-kraamboek
-baby's eerste boek waar ik dingen in op kan schrijven
een wok is altijd fijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Een wok voor mezelf maar dat was wel het enige idd
maar goed ik heb bijna alles al en dit kon ik allemaal nog gebruiken
heuj, ik ben niet degene zonder cadeautjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Naja, ik blijf het onwijs lullig vinden voor jou hoor.
Maar jou kennende zitten wij er meer mee dan jij
True truequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heuj, ik ben niet degene zonder cadeautje
Ah die code stop ik altijd gelijk in mn tas, leer mij TNT kennen, volgens mij kieperen die baliewijven pakjes gelijk in hun eigen tas als ze zien dat iemand het bonnetje niet mee neemtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:58 schreef Lottekoekkie het volgende:
had ook een pakket gestuurd, helaas de T&T code niet, how stupid, ook zonder die heisa die in een tas, kofferbak of zo hing (bonnetje dus) altijd aangekomen. maar dat ene pakket dus niet. Nieuw pakket gefabriceerd en op een vrijdagavond nog opgestuurd en hóppa, zaterdag aangekomen
Klopt dus stuur nu iedereen meteen de T&T code via mail of PM en is verder allemaal goedgekomen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah die code stop ik altijd gelijk in mn tas, leer mij TNT kennen, volgens mij kieperen die baliewijven pakjes gelijk in hun eigen tas als ze zien dat iemand het bonnetje niet mee neemt
Oooooooh mèn, dalijk heb ik een Griek en een stiefdochter en dan heb jij nog niks jonguhquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
geen ontwikkelingen op steigermeisje vlak, het is nog steeds erg gezellig, maar ik moet binnenkort maar weer eens met haar apart uit gaan
Hè hè, zou eens tijd wordenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
geen ontwikkelingen op steigermeisje vlak, het is nog steeds erg gezellig, maar ik moet binnenkort maar weer eens met haar apart uit gaan
Kiek dan, ze tekent ook prachtigquote:
mijn haar zit eigenlijk altijd los, ik heb nooit een staartje of zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Hup actie zwab gooi je haar los en ga ervoor
Go for it Oh-oh , maar niet gelijk op zijn grieks want dat kan je heup niet hebbenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooh mèn, dalijk heb ik een Griek en een stiefdochter en dan heb jij nog niks jonguh![]()
Wanna see some new Polly?
dat gebeurt niet, want die zullen het ook langzaam aan moeten doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:09 schreef Lottekoekkie het volgende:
Teek it dan maar iesie en zo.
Maar laat haar ondertussen dan niet inpikken hoor, zwabbert
Mijn heup kan op dit moment echt geen enkel standje hebbenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Go for it Oh-oh , maar niet gelijk op zijn grieks want dat kan je heup niet hebben
Zou ik maar niet tegen haar zeggen, dat laatstequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn haar zit eigenlijk altijd los, ik heb nooit een staartje of zo
quote:
Whehe nou, Chico heeft een papa, degene met wie ik hem gehaald heb, die noemt Chico altijd zijn oudste zoon, zijn eigen zoon is een jaar jongerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Stiefbaasje voor Sjon en de rest van het gepeupel
Ik vond het rete irritant dat we constant zelf moesten vragen 'Heb je nog gebeld?'. Sowieso had ie weinig trek meer in ons ineens zonder dat er iets is voorgevallen, dus dan moet het maar zo zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Naja Greys, zoals ik al zei, wij zitten er meer mee dan Zwab, dus laat dat ook maar zitten.
Ik vind het onwijs jammer, had het nooit gedacht van JJH
Naja psies, hij kwam hier toch al niet meer, prima, maar dan verwacht je toch wel dat ie zn pakkie wil als ie dan persé wel mee wilde doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het rete irritant dat we constant zelf moesten vragen 'Heb je nog gebeld?'. Sowieso had ie weinig trek meer in ons ineens zonder dat er iets is voorgevallen, dus dan moet het maar zo zijn
Ja, tot ze een of andere gladde mooiprater tegenkomt, zo'n type dat toch na één avond de benen neemt, en ze denkt daar veilig mee de koffer in te duiken. Probeer op z'n minst haar periode uit te vogelen en haar in haar vruchtbare periode aan de ketting te leggenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat gebeurt niet, want die zullen het ook langzaam aan moeten doen
Jezus fuck Baaf, hoe high ben je alquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja, tot ze een of andere gladde mooiprater tegenkomt, zo'n type dat toch na één avond de benen neemt, en ze denkt daar veilig mee de koffer in te duiken. Probeer op z'n minst haar periode uit te vogelen en haar in haar vruchtbare periode aan de ketting te leggen
Nee joh. Hij is een fase verder in zijn levenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Naja psies, hij kwam hier toch al niet meer, prima, maar dan verwacht je toch wel dat ie zn pakkie wil als ie dan persé wel mee wilde doen
Nog niet eensquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck Baaf, hoe high ben je al![]()
Bij een meisje met bindingsangst moet je maar beginnen met naar haar vruchtbare periode informeren en zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nog niet eens. Ik ben wel op allerlei mogelijke en onmogelijke manieren (potentiele) vriendinnetjes kwijtgeraakt en daar wil ik Zwabs voor behoeden
In welke fase bevind jij je vanaaf?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee joh. Hij is een fase verder in zijn leven
De fase called 'twitter'.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee joh. Hij is een fase verder in zijn leven
UK versie is ditquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Malle prinsen?
Die buitenlandse zogenaamde prinsen die in Nederland een vrouw kwamen zoeken?
Die allemaal nep bleken oid?
wut? nepprinsen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Malle prinsen?
Die buitenlandse zogenaamde prinsen die in Nederland een vrouw kwamen zoeken?
Die allemaal nep bleken oid?
quote:
Ja hee, ik heb niks te melden! Dus ik dacht, wie weet komt het vanzelfquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:55 schreef oh-oh het volgende:
Mss kun je ook gewoon iets melden ipv hallo alleen
Naja dan weet ik ook niet wat ik dr nog op moet zeggen hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hee, ik heb niks te melden! Dus ik dacht, wie weet komt het vanzelf![]()
Maar nee
Ben je nou serieus?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja dan weet ik ook niet wat ik dr nog op moet zeggen hoor![]()
Ik wil opstaan om de was in de droger te doen maar Sjon ligt zo lekker met zn koppie op mn been te slapen
Nog iets leuks gedaan met je ouders vandaag?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Vol van eten, 3x uit eten deze weeken morgen chinees halen
Jezus fuck ik probeer alleen maar het gesprek gaande te houdenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ben je nou serieus?Sorry, maar ik kom niet altijd binnen met een geweldig verhaal, maak helaas ook wel eens oninteressante dingen mee
![]()
Lekker laten liggen dan
Ik denk dat we even helemaal langs elkaar heen praten. Ik heb in ieder geval geen probleem en jij denk/hoop ik ook nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck ik probeer alleen maar het gesprek gaande te houden
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nog iets leuks gedaan met je ouders vandaag?
En waar hebben jullie vandaag gegeten en waar halen jullie morgen chinees?
Oeh , ben je al in de Aziatische supermarkt geweest bij Mosa Forum beneden daar?
Is daar dan helemaal niemand thuis? De hele dag niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:02 schreef Mama_Mia het volgende:
Die kat van gisteren jankt weer het is zo zielig
Die kwam ik idd ook tegen bij een search.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:27 schreef Barbaaf het volgende:
APK: zie ook http://www.threatexpert.c(...)db57a3c4efae2129f01e , gaat wel over een iets andere versie maar geeft wel hints wat waar te zoeken.
Ze zijn bezig met verhuizen dus misschien dat ze nu in het nieuwe huis bezig zijn, ik weet het niet, maar gisteren hoorden we het de hele tijd en nu vanavond weer, en Oognip had het vandaag eerder ook gehoord geloof ik. Het is zo hartverscheurend om te horenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Is daar dan helemaal niemand thuis? De hele dag niet?
Ik probeerde je geen topickiller te laten zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat we even helemaal langs elkaar heen praten. Ik heb in ieder geval geen probleem en jij denk/hoop ik ook niet![]()
Ik ga even de WIDM van afgelopen donderdag kijken. Fijne avond nog!
Ja ik heb dr al weggejaagdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:06 schreef Greys het volgende:
Goodbyeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ben ik te laat zeker?
Oh wat saai dat ze daar helemaal voor hierheen komenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jaal meerder malen
en we hebben vandaag bij India House gegetenverder weinig gedaan, even stad in geweest daarna ouders naar hotel en ik naar huis en vanavond voor eten afgesproken. Ze zijn pas in Maastricht e.o. geweest en hadden toen alles al gedaan
en chinees geen idee maar er zit hier een om de hoek
euhm ze kwamen voor mijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wat saai dat ze daar helemaal voor hierheen komen
Zou jij hem dan niet een paar daagjes kunnen opvangen tot ze verhuisd zijn,quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef Oognip het volgende:
Ja echt zielig dat katje, hij is nog zo jong en hoort niet zo lang alleen te zijn. Het is zo zielig
Naja je kan toch makkelijk uuuuuuuuuren in de stad doorbrengen hier?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm ze kwamen voor mijniks saais aan (om kamer te zien, verjaardag) en tja die toeristische dingen hebben ze pas allemaal gezien inc,. valkenburg ed dus ja wat moet je dan doen?
Niet dat ze al verhuisd zijn en hem vergeten zijn dat kan niet tochquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:10 schreef Oognip het volgende:
Maar ze hebben nog een kat en ben benieuwd wat ze daarmee gedaan hebben. Kan me niet voorstellen dat die katten met z'n tweeën thuis zijn en dat het katje dan aan het janken is. Ik denk eerder dat die al verhuisd is of zo
Katten kunnen op zich prima een dagje alleen zijn hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Is daar dan helemaal niemand thuis? De hele dag niet?
Ik ken die mensen verder niet maar zou hem best op willen vangen hoor maar dan moet ik die mensen wel eerst zien. Waarschijnlijk weten ze niet eens dat ie zo janktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Zou jij hem dan niet een paar daagjes kunnen opvangen tot ze verhuisd zijn,of ken je die mensen helemaal niet
mwah zo boeiend is t allemaal niet en dat hebben ze onlangs al gedaan, we hebben ook wel door ed stad gelopen hoor van 11-14 ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja je kan toch makkelijk uuuuuuuuuren in de stad doorbrengen hier?
Doe een lief briefje in de bus, dat je je zorgen maakt om het katje omdat hij zo hartverscheurend zit te janken als ze weg zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:04 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met verhuizen dus misschien dat ze nu in het nieuwe huis bezig zijn, ik weet het niet, maar gisteren hoorden we het de hele tijd en nu vanavond weer, en Oognip had het vandaag eerder ook gehoord geloof ik. Het is zo hartverscheurend om te horen
Klopt maar deze blijkbaar niet maar ja dat weten zij waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Katten kunnen op zich prima een dagje alleen zijn hoor.
Daar zat ik idd ook over te denken. Ik ken dr verder niet echt, ja één keer gesproken ofzo, dus ik weet dat het katje ook pas sinds kort bij hen woont. Ik zou best willen oppassen maar ik vind dat ook zo raar om aan te biedenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe een lief briefje in de bus, dat je je zorgen maakt om het katje omdat hij zo hartverscheurend zit te janken als ze weg zijnMisschien weten zij dat helemaal niet (omdat ze het zelf niet horen
) en denken zij die kat een plezier te doen door hem niet in de klusdrukte in het nieuwe huis te laten.
Goed idee,quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe een lief briefje in de bus, dat je je zorgen maakt om het katje omdat hij zo hartverscheurend zit te janken als ze weg zijnMisschien weten zij dat helemaal niet (omdat ze het zelf niet horen
) en denken zij die kat een plezier te doen door hem niet in de klusdrukte in het nieuwe huis te laten.
Serieus?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mwah zo boeiend is t allemaal niet en dat hebben ze onlangs al gedaan, we hebben ook wel door ed stad gelopen hoor van 11-14 ofzo
Gewoon briefje met je nummer onder de deur door doen en een in de bus, dan is de keus aan hun toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Daar zat ik idd ook over te denken. Ik ken dr verder niet echt, ja één keer gesproken ofzo, dus ik weet dat het katje ook pas sinds kort bij hen woont. Ik zou best willen oppassen maar ik vind dat ook zo raar om aan te bieden
nja achquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus?
Ik ontdek nog steeds toffe dingen hier, deze stad verveelt mij echt nooit
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:21 schreef Qwea het volgende:
MM begrijpt mij niet
We gaan straks uit, dus ik denk : leuk!
Pantalon aan, witte blouse aan, giletje erover![]()
Zegt ie : Jezus je bent waaaaay overdressed en ziet eruit als een pinguin. Kun je niet een trui aantrekken?
Ik ga toch godverdomme geen trui aantrekken
En ik vond het leuk staan
Plak ook een haar over de deur, dan kan je zien of er uberhaupt nog iemand naar dat diertje omkijkt.quote:
Je doet toch geen trui aan als je op stap gaatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:21 schreef Qwea het volgende:
MM begrijpt mij niet
We gaan straks uit, dus ik denk : leuk!
Pantalon aan, witte blouse aan, giletje erover![]()
Zegt ie : Jezus je bent waaaaay overdressed en ziet eruit als een pinguin. Kun je niet een trui aantrekken?
Ik ga toch godverdomme geen trui aantrekken
En ik vond het leuk staan
En volgens mij zie ik er helemaal niet uit als een pinguin, maar nu twijfel ikquote:
quote:Hee!
Ik heb begrepen dat jullie druk zijn met verhuizing naar Deventer. Allereerst heel veel succes en geluk in jullie nieuwe woning!
Het is Oognip en mij opgevallen dat als jullie er niet zijn, het nieuwe katje ontzettend zit te janken. Dit is echt de hele tijd, en heel hard.
Omdat wij ook allebei enorme dierenliefhebbers zijn wilde ik hierbij aanbieden om, mocht je dit willen, evt het katje af en toe op te vangen, oid? Het klinkt misschien raar omdat we jullie niet (zo goed) kennen, maar het klinkt zo zielig dat we het toch even aan wilden bieden!
Groetjes Mama_Mia (+huisnummer) & Oognip (+huisnummer)
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:31 schreef APK het volgende:
Een pinguin![]()
Wel een beetje lomp om zoiets te zeggen
Ja doe maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaEn ik heb een foto gemaakt die ik naar ing en indiaha gaan PMen
En ik wil eerlijk antwoord
Prima briefje hoorquote:
Ja ik vind het goed, dan weten ze in ieder geval dat hij jankt en kunnen ze hem of meenemen of eventueel jullie aanbod aannnemen.Ik ben benieuwdquote:
Oké dan ga ik m NU posten, voordat ik de moed verliesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik vind het goed, dan weten ze in ieder geval dat hij jankt en kunnen ze hem of meenemen of eventueel jullie aanbod aannnemen.Ik ben benieuwd
En naar mijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaEn ik heb een foto gemaakt die ik naar ing en indiaha gaan PMen
En ik wil eerlijk antwoord
Ja?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:37 schreef Greys het volgende:
Goed briefje heur
Wel even je telnr er bij zetten nog denk ik.
Ik weet het niet zeker hoorquote:
pinguin pmquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
Horen jullie die mensen wel eens thuis komen ofzo?
Zijn het wel een beetje 'normale' mensen?Ze laten die kat toch niet een paar dagen alleen zonder drinken ofzo, bedoel ik?
Hallooooooooooooo!quote:
quote:PS. als we over drie dagen nog niets van jullie gehoord hebben breken we de deur open gaan we ervan uit dat jullie de kat vergeten zijn en halen we de animal cops erbij
Maar dan met de blouse erbuiten of erin? En ik zat ook al te twijfelen of ik gewoon dat giletje uit ging laten anders.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
Q, je ziet er niet uit als een pinguïn
Ik hou zelf niet van giletjes - maar da's gewoon persoonlijk - maar dit kan prima zo.
Wat heeft hij aan eigenlijk?
Oh en leuk, je groene haar!
Hoe loopt ie naar binnen dan? Kattenluik lijkt me niet, anders ging die andere ook wel naar buiten? Dus dan moeten ze thuis komen om hem binnen te laten?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:41 schreef Mama_Mia het volgende:
Briefje is gepost en Mama_Mia op trillende beentjes weer naar binnen
@Greys, ik ben eigenlijk altijd thuis, maar toch nummer erbij gezet van mij
Ik hoor ze eigenlijk nooit thuiskomen, ze gooien 's ochtends hun grote kat naar buiten en die loopt dan 's avonds weer naar binnen (of eerder en dan zit ie bij mij of Oognip voor de deur - hij stond van de week bij mij in de gang spontaan)
Ik vind het er prima uitzien voor een stapavond,quote:
Ik geloof dat oh-oh het met je oneens isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik vind het er prima uitzien voor een stapavond,sterker nog als je hierin een pinguin bent volgens MM dan ben ik er ook een want zoiets heb ik ook wel vaker aangehad.
Wat ben je toch een poepjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dan met de blouse erbuiten of erin? En ik zat ook al te twijfelen of ik gewoon dat giletje uit ging laten anders.
Hij? Zijn paarse trui
Tuuurlijk heb ik een zwart hempjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ben je toch een poepje
Ik zou de blouse er uit laten.
Heb je geen zwart hemdje ofzo dat je er onder kunt doen en dan die blouse open laten?
(Ik kan slecht adviseren in deze, ik draag nooit blouses)
Nee, we hebben een trappenhuis met daarin 6 appartementen, en zodra er iemand naar binnen of buiten gaat dan glipt die kat soms naar binnen, en zit dan in het trappenhuis te wachten tot iemand hem óf weer naar buiten laat, of dat zijn baasjes thuiskomen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe loopt ie naar binnen dan? Kattenluik lijkt me niet, anders ging die andere ook wel naar buiten? Dus dan moeten ze thuis komen om hem binnen te laten?
Hoe ziet die grote er uit? Gewoon doorvoed enzo? Dan zou ik me geen zorgen maken.
Geenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuuurlijk heb ik een zwart hempjeEn dan wel of geen giletje?
tietentruitjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:46 schreef Qwea het volgende:
Ik ga ff zoeken naar een "tieten" truitje/dingetje zoals oh-oh vroeg
Huh? Is dat niet wat overdreven?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
En dan PM't dan hele spul en weet je by God niet meer waar het over gaat![]()
Anyway, als ik zulke buren had dat kluunde ik de deur aan barrels om beestje een beter leven te gunnen maar ja...
Ik zeg de fik dr inquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:45 schreef Qwea het volgende:
I'm losing the gilet. Moet van mijn meesters
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen
Ritueel verbranden, je giletjes
Tombolalalalala
quote:
Het heeft volgens mij inderdaad te maken met de verhuizing hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
En dan PM't dan hele spul en weet je by God niet meer waar het over gaat![]()
Anyway, als ik zulke buren had dat kluunde ik de deur aan barrels om beestje een beter leven te gunnen maar ja...
En bedankt, gaat giletje ook maar ritueel verbrandenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Ze is geen lesbo en geen ober dus ze heeft dat ding nergens voor nodig
Yep, gaan volgende week naar de notaris om eea te regelen en eerste is Lotje! Dus mijn moederhart zorgtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:50 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Het heeft volgens mij inderdaad te maken met de verhuizing hoorheb niet het idee dat het slechte baasjes zijn oid, maar het klinkt gewoon zielig, en iets met bloedend moederhart enzo
Graag gedaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:51 schreef indaha het volgende:
[..]
En bedankt, gaat giletje ook maar ritueel verbranden
Hee, zo goed ben je nou ook weer niet!quote:
Draag jij giletjes?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee, zo goed ben je nou ook weer niet!Moest nog even mijn WIDM kijken
Ik had er gister nog één aan over een iets te nauwsluitend jurkjequote:
Voelt zich in ene oude doos,omdat ze 1980 nog meegemaakt heeftquote:
Oh ja , over jurkjes kunnen ze soms wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had er gister nog één aan over een iets te nauwsluitend jurkjeSorry
![]()
Was wel nog even een extra push up voor m'n boobs
Gelukkig en jij bent een jonge meid hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:53 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb ook een giletjeen die staat gewoon mooi
Gheylquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja , over jurkjes kunnen ze soms wel.
Of met niks dr onder op een mooie broek.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Voelt zich in ene oude doos,omdat ze 1980 nog meegemaakt heeft
Naja jong of niet, als je er je comfortabel in voelt staat het sowieso mooi vaakquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Gelukkig en jij bent een jonge meid he
Ik vond het gister erg leuk staan in ieder gevalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dat is sowieso helemaal waar!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:57 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Naja jong of niet, als je er je comfortabel in voelt staat het sowieso mooi vaak
Maar geen zwart giletje met een zwarte broek en een witte blouse, behalve als je in de horeca werktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:57 schreef Mama_Mia het volgende:
Met een fel shirtje kan het ook best. Of met een spaghetti topje
Met niks d'r onder kan alleen als je uberslank bent en petite bent.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of een sollicitatiegesprekquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar geen zwart giletje met een zwarte broek en een witte blouse, behalve als je in de horeca werkt
Ja duh.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Met niks d'r onder kan alleen als je uberslank bent en petite bent.
Vind ik.
Of als het snel uit moetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Met niks d'r onder kan alleen als je uberslank bent en petite bent.
Vind ik.
In de horeca ja.quote:
Maar of iemand de neiging krijgt om het snel uit te doen bij iemand die niet slank en petite is, is ook maar weer de vraag.quote:
Tuurlijk, maar ook als je iets steviger bent zijn er zat mensen die je kleren zo snel mogelijk uit willen doen hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar of iemand de neiging krijgt om het snel uit te doen bij iemand die niet slank en petite is, is ook maar weer de vraag.
Kleden naar je maat is altijd goed
PM met foto!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:02 schreef Qwea het volgende:
Ik heb al iets anders
Een zomers "bloesje" waar mijn tieten haast uitvallen zonder hempje eronder en waar de bovenste 2 knopen los moeten want mijn tieten zijn te groot
Klinkt perfectquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:02 schreef Qwea het volgende:
Ik heb al iets anders
Een zomers "bloesje" waar mijn tieten haast uitvallen zonder hempje eronder en waar de bovenste 2 knopen los moeten want mijn tieten zijn te groot
Nou, stuur ze hierheenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ook als je iets steviger bent zijn er zat mensen die je kleren zo snel mogelijk uit willen doen hoor
Ja, dat was MM zijn idee ook. Gewoon een basic zwart truitje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:47 schreef indaha het volgende:
[..]
tietentruitje, jij zei trui dus ik dacht zo'n slobbergeval
ja pmquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
PM met foto!
Waarom niet een hemdje er onder dan?
Kleren ja, maar niet alleen een giletjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ook als je iets steviger bent zijn er zat mensen die je kleren zo snel mogelijk uit willen doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |