Neuh, in een wasstraat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:24 schreef Barbaaf het volgende:
En ik neem aan niet op de momenten dat je wil dat de startblokkering ingrijpt
Ja euh, moest ff improviseren, opeens wastie dichtquote:
Kijk eens in je msconfig of er iets raars opstart bij opstarten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:35 schreef APK het volgende:
[..]
Die directory heb ik al verwijderd, maar die pop up van StartupMonitor blijft komen.
Ik draai nu een scan met 'scanspyware'.
In je fototas?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:29 schreef Ynske het volgende:
hmmmm, kan mn lenzen niet vinden
en deze onnozele kan niet fotograferen met bril op
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:29 schreef Ynske het volgende:
die andere lieverdquote:
k ram mezelf dan altijd met mn camera tegen mn kop, en moet echt de zoeker vindenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor![]()
Dodelijk irritantDat kreng zit telkens in de weg
Oh, dat snapte ik niet!quote:
Wat ben jij aardig voor djmoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:29 schreef Ynske het volgende:
Ghegheghequote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:33 schreef Barbaaf het volgende:
OK, genoeg uitgesteld, ik ga _nu_ de koelkast uitruimen. Er ligt iets gigantisch te stinken en ik weet niet wat![]()
Zij die gaangroeten U
Sterkte.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:33 schreef Barbaaf het volgende:
OK, genoeg uitgesteld, ik ga _nu_ de koelkast uitruimen. Er ligt iets gigantisch te stinken en ik weet niet wat![]()
Zij die gaangroeten U
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |