Ja en bedankt hè mevrouw Cynix© nu zit ik weer met de tranen in mijn ogen! Dat heb ik donderdag al genoeg gehadquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:35 schreef Blinky het volgende:
Hij heeft ja gezegd
Het was oprecht de mooiste dag van mijn leven!!!!
. Maar ook vrienden die we wat langer geleden gezien hadden maar die toch ontzettend speciaal zijn voor ons (just me!) hebben we er bij willen betrekken.
Was ook niet zo'n klein beetje opvallendquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:35 schreef Blinky het volgende:
Verder is de dag een aaneenschakeling van blijheid! Ik kon gewoon niet meer ophouden met die hele grote big smile op mijn gezicht!
Dat hijquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:35 schreef Blinky het volgende:
Hij heeft ja gezegd
Het was oprecht de mooiste dag van mijn leven!!!!
quote:En NoNick en Kozzmik had ik nog nooit eerder gezien, maar wat zijn jullie lief!En jullie dochtertje is echt een schat, een heel mooi meiske. Ook zij heeft indruk op mij gemaakt hoor!
Jij toch?quote:
Geen idee? Ff aan Kozzmik vragen?quote:
MissBliss en Re?quote:
Gefeliciteerd met jullie huwelijk..En wat zien jullie mooi uit.. Gaan jullie op huwelijksreis.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:05 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, fotootje tijdens receptie.
[ afbeelding ]
Ook een bruid moet wel eens plassenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:14 schreef tong80 het volgende:
Blinky
Dit vond ik echter iets minder. Kreeg er rare gedachtes bij.
'bruidstoilet'
quote:
Smoesjesquote:Op zondag 29 mei 2011 00:03 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
We wachten tot al die kinderen volwassen zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |