Iedereen krijgt waar die recht op heeft!quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:20 schreef Cynix ® het volgende:
Bedankt allemaal!
Net lekker gegeten met degenen die hier al in hotels zitten en nu nog een laatste Whisky om me wat moed in te drinken en om misschien wat beter te kunnen slapen zo meteen.
Succes ermee en probeer er straks van te genieten!quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:20 schreef Cynix ® het volgende:
Bedankt allemaal!
Net lekker gegeten met degenen die hier al in hotels zitten en nu nog een laatste Whisky om me wat moed in te drinken en om misschien wat beter te kunnen slapen zo meteen.
Wat hadden ze voor kleedjes aan? En wat voor trouwauto hadden ze?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:20 schreef No Nick het volgende:
Ze hebben ja gezegd![]()
Twee keer zelfs dus moeten ze wel dubbel zoveel van elkaar houden... maar dat was wel duidelijk, wat een stralend stel
Ze waren zooooo mooi en het was zo ontroerend en emotioneel en zo fantastisch!
Lieve Blinky en Cynix nogmaals ontiegelijk gefeliciteerd en bedankt voor deze geweldige dag... niet alleen een van de mooiste dagen uit jullie leven voor jullie maar ook voor ons!
de kleedjes waren ergquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat hadden ze voor kleedjes aan? En wat voor trouwauto hadden ze?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat hadden ze voor kleedjes aan? En wat voor trouwauto hadden ze?
Dat dus ongeveerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:03 schreef just me het volgende:
[..]
de kleedjes waren ergfeestelijk romantisch
en de auto was groot, heel, heel erg groot!
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef Kozzmic het volgende:
Goh, just me en No Nick... Waren jullie er ook?
Maarruh.. het was tof. Een bruiloft met alles erop en eraan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |