mjamjamquote:
haha te veel mogelijke dirty comments.niet mijn stijl. Mijn tweet naar jou werd geretweet door die derde persoon. Nu sta je op de twitter van een BN'er etc. voelt vast speciaal hahaquote:
hahaha tofquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha te veel mogelijke dirty comments.niet mijn stijl. Mijn tweet naar jou werd geretweet door die derde persoon. Nu sta je op de twitter van een BN'er etc. voelt vast speciaal haha
En toch apart, aangezien AH (ahold) volgens mij eigenaar is van C1000 ??quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha te veel mogelijke dirty comments.niet mijn stijl. Mijn tweet naar jou werd geretweet door die derde persoon. Nu sta je op de twitter van een BN'er etc. voelt vast speciaal haha
Klopt inderdaad, maar winkels zijn nog steeds concurrenten van elkaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En toch apart, aangezien AH (ahold) volgens mij eigenaar is van C1000 ??
Zo. Bijna 23:00quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:48 schreef Etcetera het volgende:
http://twitter.com/#!/lottevonk/status/39066356544438272![]()
![]()
[..]
Klopt inderdaad, maar winkels zijn nog steeds concurrenten van elkaar
jep, tussen het softballen, werken, huiswerk maken en veeleisende vriend+vrienden heb ik toch weer wat tijd gevonden om hoi te komen zeggen ^^quote:
Etc heeft een nieuwequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:09 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
jep, tussen het softballen, werken, huiswerk maken en veeleisende vriend+vrienden heb ik toch weer wat tijd gevonden om hoi te komen zeggen ^^
Heb ik nog hele belangrijke dingen gemist?
scusi. Nouja, dan ook maar met de billen bloot, ik heb misschien ook wel een fijne rebound van de klootzak.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:22 schreef Etcetera het volgende:
Thanks PS
En Jojo en TM zij aan de vrouw
teeheequote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:23 schreef Etcetera het volgende:
Euh... niet met mij. Voor de duidelijkheid. Enzo.
We gaan goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
scusi. Nouja, dan ook maar met de billen bloot, ik heb misschien ook wel een fijne rebound van de klootzak.
hehe yuppquote:
Wel dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:04 schreef Etcetera het volgende:
Nu pasIk probeer een fles Bessen leeg te maken, maar dat gaat 'm toch niet worden vanavond
hahah nicely donequote:
Klinkt niet slecht tochquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een topavond hiermuziek aan, leuke gesprekken op msn, beetje kutten op twitter, drank
![]()
Als dit een voorproefje is van het weekend van 11/12/13 maart ga ik een topweekend hebbenquote:
haha maar dan hopelijk niet alleen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als dit een voorproefje is van het weekend van 11/12/13 maart ga ik een topweekend hebben
kijkquote:
Sinds 2008 niet meer, als ik de wiki mag gelovenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En toch apart, aangezien AH (ahold) volgens mij eigenaar is van C1000 ??
Je kan met Ubertwitter meerdere accounts tegelijk uitlezen (zoals ik heb), je kan veel makkelijker RT'en en nog veel meer.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:58 schreef Etcetera het volgende:
Als ik dat statement zo lees hebben ze functies van Twitter veranderd? Zou ik ook niet blij van worden als organisatie/bedrijf zijnde.
Maar wat kon je met Uber Twitter meer dan met hun eigen apps? Twitter for Android bevalt me prima
Wel jammer want ik vond het boven verwachting goedquote:Op zondag 20 februari 2011 09:19 schreef MadMaster het volgende:
Druk aan de klus weer, IARL...
Gisteren de Aziatische groothandel geplunderd en me verbaast wat ze daar allemaal verkopen aan etenswaren. Gelukkig hadden ze de flessen Choya pruimenwijn, maar ook lychee- en gemberwijn. Ook maar meegenomen, gaan we testen...
Was gisterenavond niet thuis, dus DeWolf ging even niet lukken...
hehe ja. En nu brunch. Jum.quote:
Ja, dat wist ik wel al.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel jammer want ik vond het boven verwachting goed
Dat zou mij ook niets verbazenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik wel al.
Hun eigen werk is lekker psychedelisch en hun Focus-covers zijn magistraal. Het zou me niets verbazen als ze op Lowlands staan straks...
Luchtbuks of .22?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga even een uurtje aan katerbestrijding doen denk ik
Wel wat lastiger dan met een geweer maar wel meer hands on.quote:
Ik overdrijf nooit, MMquote:Op zondag 20 februari 2011 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven...
Maar goedenavond!
Wat is zijn naam?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hehe ja. En nu brunch. Jum.
quote:
quote:
?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke smiley heb je nou niet achter bovenstaande zin geplaatst?
nee we hadden 18 graden donderdag! Het is praktisch allemaal weggesmolten. Nu regent her...quote:Op zondag 20 februari 2011 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Hoe is het weer nu bij jou? Nog steeds sneeuw?
Ik vond het een hele goede film!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:58 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond!![]()
Wij gaan zo Loft kijken. Ben benieuwd hoe die film is.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee we hadden 18 graden donderdag! Het is praktisch allemaal weggesmolten. Nu regent her...
Okay. Ik denk dat ik hem ook wel mooi ga vinden.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vond het een hele goede film!
??quote:Op zondag 20 februari 2011 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Is het dan al Groundhog day geweest?
Ja dus. http://en.wikipedia.org/wiki/Groundhog_Dayquote:
denk het ookquote:Op zondag 20 februari 2011 20:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Ik denk dat ik hem ook wel mooi ga vinden.
ik ben echt zo in de war nouquote:Op zondag 20 februari 2011 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Achter die zin van je hoort een smiley, ik kan alleen niet voor jou bepalen welke...
Nope.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een invitation van William & Kate ontvangen?
Nee, maar in hongerstaking gaan voor het Britse consulaat kan je succes opleveren...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik ook niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Dat was je toen je die zin schreef dan ook...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben echt zo in de war nou
haha misschienquote:Op zondag 20 februari 2011 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was je toen je die zin schreef dan ook...
Nee, dank je, ik heb geen snipperdagen meer over...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, maar in hongerstaking gaan voor het Britse consulaat kan je succes opleveren...
ze trouwen toch op 30 april? Dan heb je toch al vrij?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dank je, ik heb geen snipperdagen meer over...
Dan zit ik in de Ardennen, dus ik kan sowieso niet...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ze trouwen toch op 30 april? Dan heb je toch al vrij?Ow nee toch niet, op 29 april....
Met Easyjet is ze zo op en neer naar londen en terug...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh das best onhandig voor de koningin
ik vond de film ook wel okquote:Op zondag 20 februari 2011 20:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Ik denk dat ik hem ook wel mooi ga vinden.
Het weekend is er deels om uit te rusten hoor...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:51 schreef iamredleader het volgende:good evening!
Productieve dagben nu helemaal op, ga lekker slapen
Don't bequote:
quote:Researchers are developing a specialized skin "printing" system that could be used in the future to treat soldiers wounded on the battlefield.
Dit soort dingen vind ik altijd erg tofquote:Researchers developed the skin 'bio-printer' by modifying a standard store-bought printer.
hh yup. en ik kom sowieso waarschijnlijk de komende anderhalf jaar niet meer in de lage landenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, vergeet dat hele verhaal. Dat is Galesburg in Michigan
Serieus? Dat is langquote:Op maandag 21 februari 2011 00:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hh yup. en ik kom sowieso waarschijnlijk de komende anderhalf jaar niet meer in de lage landen
achja. het leven is langerquote:
Nee, het leven is een pijp kaneel, aldus mijn omaquote:Op maandag 21 februari 2011 00:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
achja. het leven is langer
wie dat so?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, het leven is een pijp kaneel, aldus mijn oma
Iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.quote:
raarrr haha.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.
Ik heb het niet verzonnen
Heb je al enig idee wat je wil gaan doen als je daar klaar bent?
ja?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
Zit je dan wel op de juiste opleiding?
Oh, dan heb ik waarschijnlijk iets anders in mijn hoofdquote:
wat dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik waarschijnlijk iets anders in mijn hoofd
ja ik ben een art major, maar ik heb een dubbele minor in journalistiek en business (met als concentratie marketing)quote:
Oh, dan zit je helemaal goedquote:Op maandag 21 februari 2011 01:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik ben een art major, maar ik heb een dubbele minor in journalistiek en business (met als concentratie marketing)
precies!quote:Op maandag 21 februari 2011 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dan zit je helemaal goed
Wat zijn je plannen met Rebound Boy?
Een intellectuele uitdaging dus. Spannendquote:Op maandag 21 februari 2011 01:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
precies!
Rebound Boy... de rbeound is er wel een beetje vanf voor mijn gevoel. Ik vind hem leuk om hem, niet alleen omdat hij in alles anders is dan. Hij is op zijn minst interessant, republiekein, anti gay en anti abortus, geloof niet in evolutie. Op die drie punten zijn we het ontzettend oneens en dat leidt tot lange discussies, maar niet onaangenaam. En verder is hij wel lief en leuk enzo
En ik was bang dat het misschien een beetje over was, maar gisteravond bleek dat onwaar haha
ja ook van mij hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een intellectuele uitdaging dus. Spannend
Vooral dat "gelooft niet in evolutie" zou ik heel lang over kunnen discussieren.
Dat iemand anti gay en anti abortus is, daar heb ik niet zoveel moeite mee. Maar iemand die niet in evolutie "gelooft" kan rekenen op enige discussie en minachting van mijn kant
Heeft 'ie al gezegd waarom hij niet in evolutie "gelooft"? Of wat hij er niet aan "gelooft"?quote:
er is geen ebwijs voor volgens hem...quote:Op maandag 21 februari 2011 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heeft 'ie al gezegd waarom hij niet in evolutie "gelooft"? Of wat hij er niet aan "gelooft"?
Waarvoor niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 02:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
er is geen ebwijs voor volgens hem...
volgens mij jij tot aan de grens en de ander de rest.quote:Op maandag 21 februari 2011 06:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen fans
even een domme vraag, als je iemand die in het buitenland zit vanuit Nederland belt wie betaalt dan wat?
Straks lekker wakker worden op de bank, kopje thee erbij, koffietijd aanquote:Op maandag 21 februari 2011 07:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij jij tot aan de grens en de ander de rest.
Denk dat ik zo nog even verder slaap, mij te vroeg dit
quote:Op maandag 21 februari 2011 08:51 schreef De_Hertog het volgende:
GoedemorgenHier zaten een aantal iPad-bezitters geloof ik, dus bij deze iets voor het ontbijt:
[ afbeelding ]
ook voor een Apple prijs?quote:Op maandag 21 februari 2011 08:51 schreef De_Hertog het volgende:
GoedemorgenHier zaten een aantal iPad-bezitters geloof ik, dus bij deze iets voor het ontbijt:
[ afbeelding ]
15 euro ex verzending, goedkoper dan een echte iPad dusquote:
Groenten en vlees? Jij hebt een stevig ontbijt zeg.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:07 schreef Diaan73 het volgende:
Zitten er ook apps op? Zoals bijv. snijdt zelf de groenten en het vlees? Dat lijkt me eenapp.
Ow oepsquote:Op maandag 21 februari 2011 09:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Groenten en vlees? Jij hebt een stevig ontbijt zeg.
quote:Op maandag 21 februari 2011 09:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, en hadden jullie die grap al gehoord van die kerel wiens vriendinnetje een bos rode rozen op haar werk kreeg op valentijnsdag? En toen vond ze haar vriend toch wel heel lief en attent en zo, terwijl die vriend van geen rozen wist
Jaquote:
Echte liefde...quote:Op maandag 21 februari 2011 09:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja![]()
Een vervelende collega van m'n vriendin, die pas echt begreep dat ze al een vriend heeft en niet in hem geinteresseerd is toen ze hem de bos rozen teruggaf.
quote:Op maandag 21 februari 2011 09:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, en hadden jullie die grap al gehoord van die kerel wiens vriendinnetje een bos rode rozen op haar werk kreeg op valentijnsdag? En toen vond ze haar vriend toch wel heel lief en attent en zo, terwijl die vriend van geen rozen wist
quote:Op maandag 21 februari 2011 09:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja![]()
Een vervelende collega van m'n vriendin, die pas echt begreep dat ze al een vriend heeft en niet in hem geinteresseerd is toen ze hem de bos rozen teruggaf.
Ik vind het eigenlijk best grappigquote:Op maandag 21 februari 2011 09:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moest eerst ook best hard lachen toen ik haar sms las, maar heb haar daarna toch meteen maar even gebeld om te vertellen dat het niet mijn rozen warenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best grappig
Pronken met andermans veren rozenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moest eerst ook best hard lachen toen ik haar sms las, maar heb haar daarna toch meteen maar even gebeld om te vertellen dat het niet mijn rozen waren
Smakelijk.quote:
Nee dusquote:Op maandag 21 februari 2011 12:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Pronken met andermans veren rozen
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, en gister geboekt voor 4 dagen Londen komende zomer
Rozen, reizen, lijkt op elkaar hequote:Op maandag 21 februari 2011 13:04 schreef Etcetera het volgende:
Als goedmakertje dat je geen rozen gestuurd had?![]()
Ik wil ook nog steeds naar Londenmaar ik wil zoveel
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, en gister geboekt voor 4 dagen Londen komende zomer
't is alleen geen goedmakertje voor valentijnsdag hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Ik zou ook liever naar Londen gaan dan rozen krijgen.
Ik ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Waarom moet jij een goedmakertje verzinnen dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
't is alleen geen goedmakertje voor valentijnsdag hoor
Daar moet ik nog wat voor bedenken
Ik heb idd niks goed te maken, maar ik kan wel punten scoren zoquote:Op maandag 21 februari 2011 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom moet jij een goedmakertje verzinnen dan?
Dat dus... commerciële dag. Gewoon tussendoor een keer iets geven, is veel onverwachter en leuker.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom moet jij een goedmakertje verzinnen dan?
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat dus... commerciële dag. Gewoon tussendoor een keer iets geven, is veel onverwachter en leuker.
quote:Op maandag 21 februari 2011 08:51 schreef De_Hertog het volgende:
[ afbeelding ]
QFT!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb idd niks goed te maken, maar ik kan wel punten scoren zo
Maar dat bedoelde ik dus niet...quote:Op maandag 21 februari 2011 13:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat dus... commerciële dag. Gewoon tussendoor een keer iets geven, is veel onverwachter en leuker.
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef Etcetera het volgende:
Observatie: LB is vatbaar voor het Stockholm Syndroom
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef Etcetera het volgende:
Belle is ontvoerd door het Beest, maar wordt verliefd op 'm. Stockholm Syndroom. En jij vindt het Beest leuker dan de Prins (whatever his name was). Dus. Niks eigenlijkquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, ik wist even niet meer wat het Stockholm syndroom was
Damn, wat doe je met mn nostalgie
Nee, ze valt op beestachtige mannenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef Etcetera het volgende:
Neeeeeehhhh doe het nietquote:Op maandag 21 februari 2011 13:52 schreef Etcetera het volgende:
Heb ooit een lijstje gezien wat er allemaal basically mis was met die sprookjesEens zien of ik dat nog kan terugvinden
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ze valt op beestachtige mannen
Als je na je 14e nog eens alfred J kwak terug ziet, zie je opeens overal ook hakenkruisen rondom de partij van Dolf...quote:Op maandag 21 februari 2011 13:52 schreef Etcetera het volgende:
Heb ooit een lijstje gezien wat er allemaal basically mis was met die sprookjesEens zien of ik dat nog kan terugvinden
Kan het ook niet vindenquote:
Kloptquote:Op maandag 21 februari 2011 14:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je na je 14e nog eens alfred J kwak terug ziet, zie je opeens overal ook hakenkruisen rondom de partij van Dolf...
Oeiquote:Op maandag 21 februari 2011 14:16 schreef Etcetera het volgende:
Vrijdag naar de koffieavond. Waar zowel m'n ex (want ik rij met hem mee
) als Meneer Hypo is. Ben benieuwd
Oh crapquote:Op maandag 21 februari 2011 14:20 schreef Etcetera het volgende:
Officieel hebben Meneer Hypo niets meer met elkaar dan een vriendschap. Dat we een relatie hebben weet de vriendengroep nog niet. En m'n ex al helemáál niet. Want lastig enzo.
Ach, vrijwel niemand op mijn werk weet het van mij. Kan nooit moeilijk zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 14:20 schreef Etcetera het volgende:
Officieel hebben Meneer Hypo niets meer met elkaar dan een vriendschap. Dat we een relatie hebben weet de vriendengroep nog niet. En m'n ex al helemáál niet. Want lastig enzo.
Iemand die anti gay is kan juist rekenen op minachting van mijn kant. Als iemand niet gelooft in de evolutie, dan vind ik dat gewoon vrij dom.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een intellectuele uitdaging dus. Spannend
Vooral dat "gelooft niet in evolutie" zou ik heel lang over kunnen discussieren.
Dat iemand anti gay en anti abortus is, daar heb ik niet zoveel moeite mee. Maar iemand die niet in evolutie "gelooft" kan rekenen op enige discussie en minachting van mijn kant
Ben het hier eigenlijk wel mee eens. Als je tenminste zeker weet dat je met meneer hypo (quote:Op maandag 21 februari 2011 14:29 schreef LadyBlack het volgende:
Lijkt mij eigenlijk dat je je ex beter maar zo snel mogelijk op de hoogte kunt stellen Etc
Kan ie het nog niet leuk vinden, maar er pas na een hele tijd achter komen is pas echt rot.... en leuk wordt het hoe dan ook nooit.
Goed! Ik heb een aantal dagen vrij. Vrijdag een weekendje naar Limburg geboekt, onverwacht. Sven meegesleept naar Valkenburg en Maastricht en in een kasteel overnacht. Samen in een Romeins bad gelegen, heerlijk weekend.quote:
Ik wéét het. Ik vind het ook niet tof om dit stil te moeten houden, zou juist van de daken willen roepen hoe leuk hij isquote:Op maandag 21 februari 2011 14:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben het hier eigenlijk wel mee eens. Als je tenminste zeker weet dat je met meneer hypo () verder wilt.
Dat dus.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:29 schreef LadyBlack het volgende:
Lijkt mij eigenlijk dat je je ex beter maar zo snel mogelijk op de hoogte kunt stellen Etc
Kan ie het nog niet leuk vinden, maar er pas na een hele tijd achter komen is pas echt rot.... en leuk wordt het hoe dan ook nooit.
Waarom moet je het dan stil houden?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wéét het. Ik vind het ook niet tof om dit stil te moeten houden, zou juist van de daken willen roepen hoe leuk hij is![]()
Meneer Hypo is afgeleid van een (indertijd) hypothetische vraag die ik stelde rondom een opmerking die hij niet-zo-hypothetische gemaakt had
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:32 schreef Soempie het volgende:
En met jullie allemaal?
LB, al zwanger?
Primaquote:
Nee...jij?quote:LB, al zwanger?
Ben jij dan meneer Hypoquote:Op maandag 21 februari 2011 14:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ach, vrijwel niemand op mijn werk weet het van mij. Kan nooit moeilijk zijn
Dat zou ik sowieso niet doen in de buurt van je ex. Ook niet als hij er van weet.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wéét het. Ik vind het ook niet tof om dit stil te moeten houden, zou juist van de daken willen roepen hoe leuk hij is![]()
Ah, duidelijk.quote:Meneer Hypo is afgeleid van een (indertijd) hypothetische vraag die ik stelde rondom een opmerking die hij niet-zo-hypothetische gemaakt had![]()
Ik zeg 21 december, 3700 gram en een jongen.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zag de foto's net op FB ja, prachtig!![]()
[..]!
Voor zover ik weet niet, maar ik kreeg wel van allebei mn vriendinnen een mail dat ze het gevoel hadden dat het wel zo was!![]()
Jah, en ach, 10 dagen is nog niet eens echt lang natuurlijk... en ik heb nog een dvdbox van de gilmore girls liggenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:33 schreef Soempie het volgende:
Ik lees net over de roadtrip van je vriend, supergaaf, maar wel jammer dat je niet mee kunt en hem zo lang moet missen.
"Hallo ex, hier is is mijn mogelijk aanstaande ex, hoewel ik dat laatste nog niet zeker weet..."quote:
Omdat hij een vriend van m'n ex is. Bro's before ho's, dat idee. En het gaat niet goed met m'n ex, zowel fysiek als geestelijk niet. Als ik hem vertel dat ik Meneer Hypo leuk vindt dan gaat hij vinden dat ik/wij een mes in z'n rug steken.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom moet je het dan stil houden?
Eerst wachten tot het wat beter gaat dus...quote:Op maandag 21 februari 2011 14:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat hij een vriend van m'n ex is. Bro's before ho's, dat idee. En het gaat niet goed met m'n ex, zowel fysiek als geestelijk niet. Als ik hem vertel dat ik Meneer Hypo leuk vindt dan gaat hij vinden dat ik/wij een mes in z'n rug steken.
En als ik zeg 'het gaat niet goed' dan bedoel ik ook echt Niet Goed. Die is al 's ingestort laatst
Prima, net weer aan het werk na een weekje boarden en rozen rondsturenquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben het hier eigenlijk wel mee eens. Als je tenminste zeker weet dat je met meneer hypo () verder wilt.
Is het dan wel handig daar een toneelspelletje te gaan spelen? Want hij komt er toch wel achter dat jullie nu al wat hebben. En dan gaat 'ie straks terugrekenen en bedenken dat jullie toen een beetje "achterbaks" bij de koffie zaten.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat hij een vriend van m'n ex is. Bro's before ho's, dat idee. En het gaat niet goed met m'n ex, zowel fysiek als geestelijk niet. Als ik hem vertel dat ik Meneer Hypo leuk vindt dan gaat hij vinden dat ik/wij een mes in z'n rug steken.
En als ik zeg 'het gaat niet goed' dan bedoel ik ook echt Niet Goed. Die is al 's ingestort laatst
Ik twitter er ook niet overquote:Op maandag 21 februari 2011 14:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso niet doen in de buurt van je ex. Ook niet als hij er van weet.
Oh en er zijn waarschijnlijk nog wat meer mensen die een beetje scheef gaan kijkenquote:Maar waarom zou je het nog niet vertellen? Je kunt het niet eeuwig geheim houden?
Je denkt toch niet dat we gaan vertellen hoe lang we elkaar al leuk vindenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
Sterker nog, hoe langer je het geheimhoudt, hoe zwaarder de verdenking kan worden dat er al wat speelde toen je nog met Pitt had
Jup. Maakt het alleen maar moeilijkerquote:Op maandag 21 februari 2011 14:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eerst wachten tot het wat beter gaat dus...
Al denk ik dat de klap dan best hard aan gaat komen, met mogelijk opnieuw een terugval?
Hij weet ervan maar leest niet meequote:Op maandag 21 februari 2011 14:38 schreef Soempie het volgende:
Leest Pitt hier trouwens niet mee? Hij weet toch dat je hier post?
Is ook wel lekker een ruim weekje alleen in huis keuvelen en dingen voor jezelf doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jah, en ach, 10 dagen is nog niet eens echt lang natuurlijk... en ik heb nog een dvdbox van de gilmore girls liggenI'll survive
Zeker? Want er zijn zat mensen die dat wel doen als ze iemand -nog- leuk vinden.quote:
Ik heb mezelf er weer zó handig ingeparkeerd hequote:Op maandag 21 februari 2011 14:40 schreef LadyBlack het volgende:
Het is hoe dan ook een klote situatie Etc.....
Ik ben al vanaf Oud & Nieuw niet geweestquote:Ik zou misschien laf zijn en niet naar de koffieavond gaan
Dat rekenen ze vanzelf wel uit als jullie een "zoveel maanden", "zoveel jaar" jubileumdingetje gaan doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:38 schreef Etcetera het volgende:
Je denkt toch niet dat we gaan vertellen hoe lang we elkaar al leuk vinden
Hup, naar de Hypotheker en zorg er voor dat mijn voorspelling uitkomt...quote:Op maandag 21 februari 2011 14:39 schreef Soempie het volgende:
@ Nem, wij wachten nog steeds op de goedkeuring van de hypotheek. Zodra die goed wordt gekeurd gaat m'n pil weg.
En al enige idee hoe lang dat nog gaat duren?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:39 schreef Soempie het volgende:
@ Nem, wij wachten nog steeds op de goedkeuring van de hypotheek. Zodra die goed wordt gekeurd gaat m'n pil weg.
100%quote:Op maandag 21 februari 2011 14:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker? Want er zijn zat mensen die dat wel doen als ze iemand -nog- leuk vinden.
Zelfs daar houden we rekening meequote:Op maandag 21 februari 2011 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat rekenen ze vanzelf wel uit als jullie een "zoveel maanden", "zoveel jaar" jubileumdingetje gaan doen.
Dan moet je het gewoon vertellen een jaar nadat het echt wat is geworden en die datum aanhouden. Kun je altijd zeggen dat je je in het jaar hebt vergist.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat rekenen ze vanzelf wel uit als jullie een "zoveel maanden", "zoveel jaar" jubileumdingetje gaan doen.
Ik ga dit geen jaar volhoudenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon vertellen een jaar nadat het echt wat is geworden en die datum aanhouden. Kun je altijd zeggen dat je je in het jaar hebt vergist.
Neequote:Op maandag 21 februari 2011 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En al enige idee hoe lang dat nog gaat duren?
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat we gaan vertellen hoe lang we elkaar al leuk vinden
Meneer Hypo was ja al Meneer Etcie geworden weet je nogquote:Op maandag 21 februari 2011 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is meneer Hypo wel zo Hypo als je ons wilt doen geloven dan?
Het lijkt wel oorlogquote:Op maandag 21 februari 2011 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
100%Net zoals dat hij zeker weet dat ik niet inlog op zijn email/hyves/facebook meuk, ondanks dat ik z'n wachtwoorden weet
[..]
Zelfs daar houden we rekening mee
Zo wat gaaf! Zal wel een cultuurshock zijn, voor jullie of de Japanners.quote:
Het zal vast nog wel een drama wordenquote:
Bellenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
NeeWe wachten geloof ik op de beslissing van de bank.
Jazeker, Mr. Hypo(theker)quote:
Zo simpel is het niet.quote:
Misschien doen ze dat alquote:Op maandag 21 februari 2011 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om met Diaan te spreken...
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:47 schreef Soempie het volgende:
Vrijdag ga ik een trouwjurk uitzoeken.
Waar is IARL als je hem nodig hebt?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet.Maar alle documenten zijn ingeleverd en de aanvraag is gedaan. Geen idee hoe lang het normaal gesproken dan nog duurt.
quote:Texas staat op het punt om studenten en leraren de mogelijkheid te geven om op de campus wapens bij zich te hebben (legaal dat is). In Utah mag het overigens al en in Colorado in mindere mate ook.
Uiteraard wordt de wetswijziging met een logica uitgelegd die je enkel in de Verenigde Staten van de USA of Amerika tegen komt: ...It's strictly a matter of self-defense, said state Sen. Jeff Wentworth, R-San Antonio.
"I don't ever want to see repeated on a Texas college campus what happened at Virginia Tech, where some deranged, suicidal madman goes into a building and is able to pick off totally defenseless kids like sitting ducks.... LOL Wut? Meer wapens op scholen, zodat er minder mensen vermoord worden met wapens op scholen.
Right, maar het wordt nog mooier: ...Concealed handgun license holders are allowed to skip the metal detectors that scan Capitol visitors for guns, knives and other contraband.... Only in America... (Oh ja, OLO @ comment van Bobzilla)
Nice! Heb je al allemaal magazines doorgebladerd enzo?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:47 schreef Soempie het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:47 schreef Soempie het volgende:
Sommige mensen doen dat zonder zwanger te zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil juist trouwen met een enorme buik, dat vind ik zo mooi altijd
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Sommige mensen doen dat zonder zwanger te zijn
Precies.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Sommige mensen doen dat zonder zwanger te zijn
Ik heb gisteren een reisboek over Japan gelezen en ik kan niet geloven dat we in, voor ons, zo vreemde wereld terecht gaan komen...quote:Op maandag 21 februari 2011 14:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo wat gaaf! Zal wel een cultuurshock zijn, voor jullie of de Japanners.Hoe lang, wanneer, rondreis of niet?
Hij had in Texas op school moeten zitten. Veel veiliger!quote:Op maandag 21 februari 2011 14:54 schreef Etcetera het volgende:
'Stanley Hillis geliquideerd' Weer een keer een liquidatie, is al een tijdje geleden toch?
Vandaag is er een groot whiskyfestival. Dat loop je dus misquote:Op maandag 21 februari 2011 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een reisboek over Japan gelezen en ik kan niet geloven dat we in, voor ons, zo vreemde wereld terecht gaan komen...
We gaan eind oktober t/m medio november, ruim 3 weken een rondreis + een verlenging naar de sneeuwapen in Nagano...
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om met Diaan te spreken...
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zin in? Wedden dat het de eerste wordt die je ziet
Nee, het stond er ook een beetje verkeerd eigenlijk. Maar ik was het wel met je eens.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat bedoelde ik dus niet...
Hou je er wel rekening mee dat dat ding ook als kap moet dienen voor het baby ledikantje?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:47 schreef Soempie het volgende:
I know, Whisky Festivakl Japan is er al sinds zaterdag...quote:Op maandag 21 februari 2011 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vandaag is er een groot whiskyfestival. Dat loop je dus mis
M'n zwager is op zakenreis geweest naar Japan en voor de reis hebben ze weken training gehad over hoe de gebruiken zijn, hoe je je moet gedragen, wat not done is, etc. Ik weet nog dat ik al die ongeschreven regeltjes heel bizar vond.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een reisboek over Japan gelezen en ik kan niet geloven dat we in, voor ons, zo vreemde wereld terecht gaan komen...
We gaan eind oktober t/m medio november, ruim 3 weken een rondreis + een verlenging naar de sneeuwapen in Nagano...
Hoor je wel vaker, m'n zus had het ookquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat dat ding ook als kap moet dienen voor het baby ledikantje?
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
Hee SoempieSpannend... weet je al wat voor soort trouwjurk je wilt?
Ja, maar dat ga ik hier niet posten.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
Hee SoempieSpannend... weet je al wat voor soort trouwjurk je wilt?
Foto's mogen via pm, msn, mailquote:Op maandag 21 februari 2011 15:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, maar dat ga ik hier niet posten.![]()
In elk geval niet met sleep.Als ik daar aan denk zie ik vooral rampscenario's voor me.
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, maar dat ga ik hier niet posten.![]()
In elk geval niet met sleep.Als ik daar aan denk zie ik vooral rampscenario's voor me.
Zakelijk gezien is allemaal nog heftiger in Japan, rangen en standen/hierarchie geldt daar heel erg, las ik gisterenavond. Ze adviseren dan zelfs om je vistekaartje in het Japans te laten drukken, anders weten die Jappen niet wat je rang is en of ze wel of niet voor je moeten buigen...quote:Op maandag 21 februari 2011 14:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n zwager is op zakenreis geweest naar Japan en voor de reis hebben ze weken training gehad over hoe de gebruiken zijn, hoe je je moet gedragen, wat not done is, etc. Ik weet nog dat ik al die ongeschreven regeltjes heel bizar vond.![]()
Lekker joh, 3 weken rondreizen. Als je zo'n reis onderneemt moet je het inderdaad wel goed doen.
Net zo goed als dat je niks had met mr. Hypo?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Foto's mogen via pm, msn, maillaat ze aan niemand zien enzo, komt goed
Dat kun je toch niet vergelijkenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net zo goed als dat je niks had met mr. Hypo?
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
Nou MM, je kunt beter maar weer gaan roken: http://www.nu.nl/wetensch(...)nker-dan-roken-.html
Ik probeer het toch eventjes...quote:Op maandag 21 februari 2011 15:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet vergelijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De jurk van m'n zus vind ik mooi. Maar ik wil graag dat de onderkant wel wat wijder uit staat, maar ook zonder tierlantijntjes en weet ik wat. En niet in deze kleur, etc.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Met de kleur haar die je toen had, keek er toch niemand naar die jurk...quote:Op maandag 21 februari 2011 15:13 schreef Diaan73 het volgende:
Is idd mooi. Je moet wel even rekening houden met de datum waarop je gaat trouwen. En als je wat dikkere bovenarmen hebt, is een jurk met mouwtje mooier. Vind ik dan... daarom had ik ook lange uitlopende mouwen.![]()
Ik had wel een korte sluier en iets langere sleep aan de rok vast, was wel goed te doen. Ik heb de jurk toen helemaal zelf samen gesteld en laten maken.
Ik bedoel de eerste keer.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de kleur haar die je toen had, keek er toch niemand naar die jurk...
Ik moet met zoveel rekening houden. Ik ben spierwit, heb geen mooie rug of mooie armen, brede heupen, etc.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:13 schreef Diaan73 het volgende:
Is idd mooi. Je moet wel even rekening houden met de datum waarop je gaat trouwen. En als je wat dikkere bovenarmen hebt, is een jurk met mouwtje mooier. Vind ik dan... daarom had ik ook lange uitlopende mouwen.![]()
Ik had wel een korte sluier en iets langere sleep aan de rok vast, was wel goed te doen. Ik heb de jurk toen helemaal zelf samen gesteld en laten maken.
Die foto's heb ik nooit gezien en de foto's van je huwelijk met Peaceman doen het niet meer...quote:Op maandag 21 februari 2011 15:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik bedoel de eerste keer.Toen was ik gewoon simpel blond....
Check! Ik ben/was ook nog scheef hahah. Goed advies is heel belangrijk!!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet met zoveel rekening houden. Ik ben spierwit, heb geen mooie rug of mooie armen, brede heupen, etc.
Ik laat me vrijdag gewoon goed adviseren.
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet met zoveel rekening houden. Ik ben spierwit, heb geen mooie rug of mooie armen, brede heupen, etc.
Ik laat me vrijdag gewoon goed adviseren.
Nee dat klopt, die foto's heb ik niet digitaal..quote:Op maandag 21 februari 2011 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die foto's heb ik nooit gezien en de foto's van je huwelijk met Peaceman doen het niet meer...
quote:
Ik krijg te zien dat de slideshow empty is...quote:Op maandag 21 februari 2011 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook mijn eigenlijk linkje niet meer? De fotograaflink is idd kapot. De fotograaf is veranderd van site/naam enz. en de foto's staan er niet meer op volgens mij. Is ook alweer 3,5 jaar geleden.
Vreemd, als ik erop klik, krijg ik het wel te zien.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg te zien dat de slideshow empty is...
Hij start wel, telt naar de 100% en dan de melding dat de melding: 'We're sorry, the slideshow is empty', ook als ik hem weer opnieuw laad...quote:Op maandag 21 februari 2011 15:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vreemd, als ik erop klik, krijg ik het wel te zien.
Nou stom... ik heb geen idee. Hier doet hij het dus wel. Ik ben ook niet ingelogd.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij start wel, telt naar de 100% en dan de melding dat de melding: 'We're sorry, the slideshow is empty', ook als ik hem weer opnieuw laad...
Ik wacht wel op de foto's van Soempie d'r bruiloft...quote:Op maandag 21 februari 2011 15:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou stom... ik heb geen idee. Hier doet hij het dus wel. Ik ben ook niet ingelogd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |