Oh wat een ramp. Helemaal niks?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mag dus niet. Lezen is saai maar dit niet.
Lol, hmm, da's grappig, de meest irritante toch maar als favo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:36 schreef versabommie het volgende:
Ik had in het begin al direct een aversie tegen Barbie ( Joan) maar ze is iig begaan met anderen, zorgzaam en heeft een niet al te domme mening. de rest van de vrouwen vind ik of afwezig of irritant aanwezig. Wat de mannen betreft is Alex de enige normale in mijn ogen. Die staat m.i. ver boven de andere neuroten.
Overigens ben ik nog bezig om erin te komen heur![]()
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat een ramp. Helemaal niks?
Precies.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Och als het een beetje leuke discussies zijn.. maar als ik sommige gasten daar zo zelfingenomen doch dom hoor lullen zou ik ws heel naar en sjaggerijnig worden daar!
wil u me nu?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:40 schreef Darklight het volgende:
zo dom is ze toch niet? Ze heeft 4 onlinewinkels en studeerd chinees
Leuke vraag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:40 schreef Darklight het volgende:
Boeken mogen toch wel? Jurien had ook een boek bij zich
Omgang met mensen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Leuke vraag.Volgens mij is er ergens waar je vragen kunt stellen?
Maar ik heb niet veel mensen zien lezen en dat zou ik toch zeker doen. Even de rust zoeken. Misschien was het een speciaal boek van Jurrien? Was het niet iets voor dummies?
Ze studeert Chinees? Yeah right.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:40 schreef Darklight het volgende:
zo dom is ze toch niet? Ze heeft 4 onlinewinkels en studeerd chinees
Nee, was volgens mij donderdag, zat die op die gekleurde stoeltjes een boek te lezen, geen dummies ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Leuke vraag.Volgens mij is er ergens waar je vragen kunt stellen?
Maar ik heb niet veel mensen zien lezen en dat zou ik toch zeker doen. Even de rust zoeken. Misschien was het een speciaal boek van Jurrien? Was het niet iets voor dummies?
Ah Unicum dan. Eerste reality serie waar dat mag volgens mij. Maar goed ze willen ook niet dat wij streamers de hele dag naar lezende mensen kijken (Al denk ik dat er bij dit groepje geen gevaar voor zou zijn.)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:43 schreef Darklight het volgende:
En Laura zat laatst ook een boek te lezen op/in bed
Heb het niet verzonnen, staat in haar bio in haar topicquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze studeert Chinees? Yeah right.
Ze heeft gewoon een vette clash met haar vriend omdat ze het huis is ingegeaan. denk ik
Heb jij iets tegen leuke vrouwen? tsssk! Ze zijn er al zo weinig!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een vette clash met haar vriend omdat ze het huis is ingegeaan. denk ik
Tania? Amanda ja. Verschrikkelijk was dat maar zo die screenshots te zien doen de dames niet voor haar onder.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vandaar de godganse dag dat getut met die haren en makeup.
Flashback Amanda en Tania.
Met de tamtam gaat sneller dan met 'De Stem'quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:46 schreef beequeen het volgende:
Ze mogen via de Stem contact met de achterban hebben?
Misschien bestudeert ze af en toe de menukaart van de chinees. Kan toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goed he?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:47 schreef Day het volgende:
Er zijn wel een aantal boeken en tijdschriften in dat huis, geloof ik.
En Joanna heeft voor 't eerst voor zichzelf gekozen en iets tegen de zin van haar vent gedaan, brgrijp ik uit haar verhaal.
Niet teugen leuke vrouwen, wel tegen biatches.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:46 schreef versabommie het volgende:
Heb jij iets tegen leuke vrouwen? tsssk! Ze zijn er al zo weinig!
* versabommie rent halfgebukt weg...
quote:Als zelfstandig ondernemer heeft zij vier (online)kledingwinkels. Toch ontbreekt het haar soms aan zelfvertrouwen waardoor ze vaak op zoek is naar bevestiging.
Haar grote droom is een eigen kledinglabel op te zetten in China. Om die droom te verwezenlijken studeert ze op dit moment Chinees.
Nou, 't geef wel een andere kijk op haar, ja.quote:
Lol.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien bestudeert ze af en toe de menukaart van de chinees. Kan toch?
Tja ze is niet een subtiele pr0nkip die naar de vloer stort alsof haar hart er met een kango uitgedrilt is!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:49 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, 't geef wel een andere kijk op haar, ja.
Maar ze blijft wel een dramaqueen.
Dus een streamlock. Wat een fuckers daar.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:50 schreef catwaezle het volgende:
Goed gesprek tussen Joanna, Sofia en Philip. Ik krijg het idee dat Joanna er aan denkt om die vriend te dumpen.
Geen idee, Joanna was over zichzelf aan het praten en de stream ging op het oog.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:50 schreef RethXoth het volgende:
Waarom een SL? Waar hadden ze 't over?
Ze hadden het erover dat er iemand was afgevallen en dat Guido daarvoor in de plaats was gekomen. "Die Esther denk ik.. SL"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:50 schreef RethXoth het volgende:
Hier liep hij gewoon vastquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geen idee, Joanna was over zichzelf aan het praten en de stream ging op het oog.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:50 schreef RethXoth het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:51 schreef superkokje het volgende:
casting guido. In het huis door afvallen van een ander
Laatste gedeelte van dit gesprek: http://www.xs4all.nl/~aerocom/SS/ss06.wavquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:50 schreef catwaezle het volgende:
Goed gesprek tussen Joanna, Sofia en Philip. Ik krijg het idee dat Joanna er aan denkt om die vriend te dumpen.
Ja,quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ken helaas nog steeds niet alle namen en gezichten, is dit Monique?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |