Haha wijze man heb jequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:43 schreef Maria2.0 het volgende:
Neu want dan koop ik het gewoon.
Bovendien zei mijn man ooit iets tegen me. Ik zat te zeiken dat ik de lekkerste badzooi als laatste wilde gebruiken. Toen zei hij: "Ja. En stel nou dat je niet meer wakker wordt, of morgen wordt overreden door een bus? Dan had je dus je laatste avond dat hele lekkere bad kunnen nemen. In plaats van alsmaar bewaren."
Dus. Tja.
hehhee zo kan je idd ook denken!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:43 schreef Maria2.0 het volgende:
Neu want dan koop ik het gewoon.
Bovendien zei mijn man ooit iets tegen me. Ik zat te zeiken dat ik de lekkerste badzooi als laatste wilde gebruiken. Toen zei hij: "Ja. En stel nou dat je niet meer wakker wordt, of morgen wordt overreden door een bus? Dan had je dus je laatste avond dat hele lekkere bad kunnen nemen. In plaats van alsmaar bewaren."
Dus. Tja.
Jaaaa is nog maar 10 maandjes!quote:
Ja weg strepen op de kalenderquote:
Haha, ik dus ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind 100 gram ideaal want dan heb ik toch alles hihi.
Waar ruikt die naar? En de snowshowers?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:45 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ja weg strepen op de kalender
Achja, heb ik iets om naar uit te kijken!
Maar serieus Calacas is echtalles met die geur wil ik hebben!
Het doet me heel erg aan vroeger denken ofzo...
Ik zit me af te vragen of ik snow showers heb. Ik heb een witte jelly en ik vind het citrus-achtig ruiken. Vind wel lekker en is nog steeds niet op. Ik heb ook nog die Beer, Frankenblah, Glitter jelly. Ik ben namelijk sloomquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:16 schreef -Peach het volgende:
Snowshowers ruikt naar sinaasappellikeur!
Denk het wel! Volgens mij zijn er sowieso geen andere witte jellies geweestquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:23 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen of ik snow showers heb. Ik heb een witte jelly en ik vind het citrus-achtig ruiken. Vind wel lekker en is nog steeds niet op.
Bedankt voor het bevestigen! 2 jaar geleden van m'n mams gehad met Kerst. Ik vraag dan meestal kerstproducten dus het moet haast wel. Ik douche niet dagelijks met douchegel, want dat vind mijn huid niet leuk en ik vind dat je echt eeuwig met jellies doet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:43 schreef -Peach het volgende:
[..]
Denk het wel! Volgens mij zijn er sowieso geen andere witte jellies geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |