nee bahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:43 schreef 77uzi77 het volgende:
ownee je bent een vrouw sorryy
zo goed?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moet niet gekker worden!
nee, die zijn gewoon ouder dan 9 jaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:49 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, maar het geeft wel aan hoe sexueel gefrustreerd een heleboel fokkers schijnen te zijn.
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:53 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Bel aan bij je buurjongen en doe het volgendejezus wat heftigSPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik schrok ervan
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jezus wat heftig
ik schrok ervan
Nee, echte mannen neuken gewoon en hoeven daar niet op fora hun identiteit over te bevestigen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:50 schreef 77uzi77 het volgende:
[..]
nee, die zijn gewoon ouder dan 9 jaar
hou maar opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, echte mannen neuken gewoon en hoeven daar niet op fora hun identiteit over te bevestigen.
tja, ik vind het ook niet zo heel erg nsfw, maar ik wil liever geen gejank van mensen die op de baas zijn tijd op het fok forum komen en dan lopen te zeiken of ik niet even nsfw had kunnen melden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jezus wat heftig
ik schrok ervan
Huh, haha, heb ik dit gepost??quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit weet ik ook zeker te waarderen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:53 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Bel aan bij je buurjongen en doe het volgendeOmg, op 15 maart was zoiets nog ondenkbaar. Omg nu weet ik dat dat soort dingen gewoon echt bestaan.SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg echt zin om iemand te contacten. Jeetje, als ik dit zo zie.![]()
![]()
Hoezo wist je voor 15 maart niet dat sex bestond?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Omg, op 15 maart was zoiets nog ondenkbaar. Omg nu weet ik dat dat soort dingen gewoon echt bestaan.
Ik krijg echt zin om iemand te contacten. Jeetje, als ik dit zo zie.![]()
WTFquote:
Oh wat ben jij een fatsoenlijk en degelijk persoon.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo wist je voor 15 maart niet dat sex bestond?
Tijdens biologie op de middelbare school teveel gespijbeld?
Nee hoor, dat is helemaal niet waar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:40 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ze is ontmaagd op 15 maart, en ze wil graag dat heel FOK! dat weet.
Kon je dat zelf niet bedenken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |