Oh ja, Ribas.quote:
Met onderkin!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, Ribas.
[ afbeelding ]
En Huub, zo kennen we hem weer.![]()
[ afbeelding ]
Ja dat had ik ook al ontdekt, hoe dat elkaar dan weer gevonden heeft is mij een raadsel...!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
Jullie weten toch wel dat Bram Recourt inmiddels samen is met Kelly Bax en niet meer met Eline! Vijvers zijn klein hoor.
Ik mis Babsje op de foto..quote:Op woensdag 9 november 2011 20:26 schreef Disana het volgende:
De verjaardag van Peter Nuninga. Jaap is groter dan ooit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gribus lijkt me een paar kilootjes afgevallen..quote:
Tja, je kunt hem van alles beschuldigen, maar niet van het hebben van smaak..quote:
Een buurman van mijn ouders reed vroeger ook Bentley en nu Skoda..quote:Op woensdag 9 november 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
Jullie weten toch wel dat Bram Recourt inmiddels samen is met Kelly Bax en niet meer met Eline! Vijvers zijn klein hoor.
Jij bent ook nog geen spat veranderd ofniedan.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Context? Is dat z'n vriendin, wat doet hij daar?
Smet op dit prachtige programma.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:24 schreef spapaars het volgende:
Jaap deze avond in Motel de Jong (20.25)
Het thema is hufterigheidquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Smet op dit prachtige programma.
Het zal wel weer een en al zelfmedelijden zijn met die vette kwal.
Het viel me uiteindelijk inderdaad helemaal mee. Het was niet het standaard riedeltje.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:20 schreef spapaars het volgende:
De afgestudeerde "personeel manager" was vandaag menselijker en interessanter dan die optredens bij Jensen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |