Ik denk dat je gewoon zo'n zilverkleurig karton zelf moet bekleden met roze fondant.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:20 schreef missyB het volgende:
iemand enig idee wat ze bedoelen met een rose beklede cakedrum?
Moet ik echt zoeken naar zo n rose bekleed geval of bekleed ik die zelf met rose fondant?
ben een hoedentaart aan het maken maar kom dus zo niet uit de beschrijving.
Om die plooien eruit te krijgen moet je het volgens mij een beetje omhoog/naar buiten trekken terwijl je het met je hand naar beneden strijkt. Deze meneer legt dat uit en doet dat voor vanaf 2:30.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:53 schreef missyB het volgende:
pffff mn hoed wil niet, ik ga maar eens filmpje bekijken omtrent het bekleden met fondant, ik krijg echt allemaal lelijke naden en plooien aan de onderkant zeg maar.
Snij je de cakejes af voordat je de marsepein erop doet? Mijn cakejes worden altijd zo bol... Ik gebruik het recept van Nigella Lawson; de nooit mislukkende cupcakesquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef MissHobje het volgende:
Net nog even gefröbeld voor op mijn werk morgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Luchtige botercreme en frambozenjam natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:08 schreef Franneh het volgende:
Leuk zeg die mergpijp!
Wat was de vulling?
Inu, leuk taartje en leuk ingepakt!
Hier nog steeds aan het oefenen.. binnenkort 2 taarten maken als oefenproject voor mijn leidinggevende. (Gelukkig een doodnormaal mens dus hoef niet bang te zijn voor ontslag.![]()
)
Binnenkort maar eens ergens kijken voor een leuke (betaalbare) workshop.
Mooi taartje zeg! En lekker ook zo te horenquote:Op zondag 10 april 2011 09:30 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste gedecoreerde fondanttaartje. Het is een chocoladecake (smaakt naar brownie) met wittechocoladeganache en vanillefondant. Erg machtig
.
Gewaagd, zo op het randje van je aanrechtquote:Op zondag 10 april 2011 09:30 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste gedecoreerde fondanttaartje. Het is een chocoladecake (smaakt naar brownie) met wittechocoladeganache en vanillefondant. Erg machtig
.
Wowquote:Op zondag 10 april 2011 19:55 schreef sammyd118 het volgende:
[ afbeelding ]
Taart voor mijn dochtertje,ze heeft dezelfde jurk ook in het echt gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |