Ik zat ook al te zoekenquote:Op zondag 8 mei 2011 23:28 schreef MarjoBlabla het volgende:
@ Taartje
Waar staan die malletjes dan? Ik heb gezocht, maar ik kan ze niet vinden..
Alvast bedankt!
Mooie taart, ziet er ook lekker uit!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:48 schreef MissHobje het volgende:
Taartje en Sv-tje wat een geweldige taarten weer zeg![]()
Ik heb net ook ff een taartje geflanst voor schoonmams, slagroomtaart met verse aardbeien, weer eens iets anders als de marsepein ( en schoonmams houdt daar niet zo van)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmmhet lekkerste topic in CUL.
Binnenkort ga ik me eens wagen aan veganistische cupcakes,.
Verder nog een vraagje; begin augustus heb ik een taart(je) nodig, omg. Hengelo, Overijssel.
Is hier iemand die zich daaraan wil wagen,? Het zal geen moeilijke, ingewikkelde opdracht worden.
Thanksquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mooie taart, ziet er ook lekker uit!Die chocofröbels, is dat gewoon een kwestie van "smelten en van een lepel af laten lopen"?
Wow!!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:48 schreef MissHobje het volgende:
Taartje en Sv-tje wat een geweldige taarten weer zeg![]()
Ik heb net ook ff een taartje geflanst voor schoonmams, slagroomtaart met verse aardbeien, weer eens iets anders als de marsepein ( en schoonmams houdt daar niet zo van)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jep!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Taartje het volgende:
Blizzie, leuk taartje! Is de kleurstof nog wel van je ringen gegaan?
Voor kleine platte dingen, zoals de stippen van een lieveheersbeestje willen een aantal druppels water vaak al genoeg helpen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:19 schreef MissHobje het volgende:
Blizzie wat een super schattig lieveheersbeestje taartje
Over dat plakken, ik gebruik altijd een beetje "lijm" tylose met beetje water dan heb je onzichtbaar plakspul, erg handig.
In het begin gebruikte ik een beetje icing maar dat is dan weer wit en daar wilde ik vanaf en las ik over dat tylose
enne voor het mengen van de kleurstofjes gebruik ik altijd handschoentjes anders blijf je poetsen
Ik denk dat je met een pakketje rolfondant van 500g, een smoother, wat kleurstof, een taartmix en -vorm en een deegroller al een heel eind komt. Als je niet te veel materialen hebt, kom je vaak qua vormpjes en details een heel eind met geïmproviseerde tools.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:10 schreef Ciqune het volgende:
Hallo allemaal,
Ik lurk al een tijdje mee hier op het forum en ik zie echt de mooiste creaties voorbij komen.
Mijn complimenten voor jullie allemaal.
Ook bij mij Kriebelt het al een tijdje om ermee te beginnen maar de aanschaf van alles houd me weer een beetje tegen.
Hebben jullie misschien tips voor mij wat ik het beste als eerste kan aanschaffen.
Want vind het zonde om van alles te halen als je iets amper gebruikt.
En mezelf kennende moet ik natuurlijk alles hebben, waarvan de helft dan weer in een kastje verdwijnt en nooit meer te voorschijn komt.
Dus mijn vraag aan jullie is, wat zijn de basis benodigdheden die je echt nodig heb om te beginnen.
Welke merken kan ik het beste aanschaffen, en waar kan ik die het goedkoopst inslaan.
Ik woon in omgeving rotterdam, en dacht altijd dat Planet cake helemaal het einde was, maar ik hoor daar steeds slechtere verhalen over.
Dank jullie wel alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |