SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vader 41, dus niks mis mequote:
Een niet nader te noemen KSC-dame zette ooit haar schoen naast die van mij... die van haar was ongeveer de helft zo langquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb nog ergens een foto van mijn (toen) maat-35-schoen naast een heeeeele grote schoen![]()
Even zoeken
Lolquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen KSC-dame zette ooit haar schoen naast die van mij... die van haar was ongeveer de helft zo lang.
Okeequote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn vader 41, dus niks mis me
Oh dat heb ik ook wel eens, maar dan is mijn voet die halve-lengte-voetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen KSC-dame zette ooit haar schoen naast die van mij... die van haar was ongeveer de helft zo lang.
Da's kut om schoenen te kopenquote:
Gewoon maat 43 en de prop in de teenruimte laten zittenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Da's kut om schoenen te kopen
maakt niet uit want elk soort schoenen is toch weer verschillend los van je voeten zelfquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Da's kut om schoenen te kopen
Klopt, soms kan ik zelfs een maat 46 aan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:48 schreef crv het volgende:
[..]
maakt niet uit want elk soort schoenen is toch weer verschillend los van je voeten zelf
die kan ik altijd wel aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, soms kan ik zelfs een maat 46 aan.
Goh Rocky, ik wist niet dat jij van waterskiën hieldquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:50 schreef RockNijntje het volgende:
Kan alleen een heel klein plaatje vinden, maar wat zichtbaar moet zijn is te zienMijn voet staat ook niet helemaal tegen de hak van die andere, dus eigenlijk zijn ze nog groter dan ze lijken
[ afbeelding ]
Ik als ik geluk heb een 44 maar meestal nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan ook maat 55 aan
Alles boven de 37
Me doesn't hou van waterskiënquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Goh Rocky, ik wist niet dat jij van waterskiën hield
Staat het daar vast dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:56 schreef crv het volgende:
zo gaat lekker op de duitse autbahnen
![]()
Hebben ze nog mazzel dat het goed weer is
Watiser dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:56 schreef crv het volgende:
zo gaat lekker op de duitse autbahnen
![]()
Hebben ze nog mazzel dat het goed weer is
En ditquote:Dief beantwoordt gestolen mobieltje
Uitgegeven: 18 februari 2011 11:48
Laatst gewijzigd: 18 februari 2011 11:48
DEN HAAG - Een 32-jarige man uit Den Haag wiens mobiele telefoon in de nacht van donderdag op vrijdag in het centrum van de stad was gerold, heeft zijn mobieltje teruggekregen door de dief te bellen.
Dat meldde de politie.
Het slachtoffer belde met een andere telefoon naar zijn eigen nummer en kreeg tot tot zijn verbazing de dief aan de lijn.
Deze zei dat de man het toestel kon terugkrijgen voor 20 euro. Ze spraken af op de Grote Markt. Het slachtoffer had inmiddels echter ook de politie gewaarschuwd, die de 29-jarige dief aanhield.
© ANP
quote:Dieven hondderdduizenden condooms opgepakt
Uitgegeven: 18 februari 2011 11:29
Laatst gewijzigd: 18 februari 2011 11:29
AMSTERDAM - De politie in Maleisië heeft drie mannen gearresteerd die verdacht worden van diefstal van 725 duizend condooms.
Ze werkten bij een transportbedrijf dat de condooms van de fabriek naar de haven moest vervoeren, van waar ze naar Japan verscheept moesten worden.
De Japanse condoomfabrikant Sagami Rubber Industries zegt dat de condooms vorige maand zoek raakten. Ze hadden een waarde van 1,1 miljoen euro. Volgens de politie wilden de dieven de gestolen condooms in Maleisië aan de man brengen.
wat denk je, vol met gele kentekensquote:
Ben ik blij dat ik daar niet benquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:59 schreef crv het volgende:
[..]
wat denk je, vol met gele kentekens![]()
Munchen - Salzburg 30 km
En wat doen al die Hollanders Nederlanders daar?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:59 schreef crv het volgende:
[..]
wat denk je, vol met gele kentekens![]()
Munchen - Salzburg 30 km
in de file staanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En wat doen al die Hollanders Nederlanders daar?
'Laten we vandaag naar Duitsland gaan om in de file te staan, mieters'quote:
wat denk je nu zelfquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'Laten we vandaag naar Duitsland gaan om in de file te staan, mieters'
Iets met voetbal ofzo?quote:
Ja of zoquote:
dussssssssssssssssss.......?quote:
Gaan ze naar Duitsenlandquote:
Het is vakantietijd he.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'Laten we vandaag naar Duitsland gaan om in de file te staan, mieters'
Kom ik ook net achterquote:
Polenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk nog wel iets verder als daar
Ja, jij moet nog 2 weken naar school, toch?quote:
De watte?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ah verzoek van mijn buurjongetje om 'Zjnierfaanaa' op te zetten
Volgens mij heb ik 7 maart vrijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, jij moet nog 2 weken naar school, toch?
quote:
Kniesoorquote:
Bedankt hequote:kniesoor
1) Chagrijn 2) Chagrijnige mens 3) Gemelijk mens 4) Humeurig mens 5) Kniezerig mens 6) Onaangenaam persoon 7) Onaangename persoon 8) Persoonsbenaming 9) Pessimist 10) Sacherijn 11) Zeur 12) Zuurpruim
Hallo is zo saaiquote:
Deze reactie bevestigt dat alleen maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
Toch even gegoogeld op de precieze defenitie:
[..]
Bedankt he
Balenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deze reactie bevestigt dat alleen maar
Konichi waquote:
En je bent weer weggegaan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was 1.5 week geleden in Den Haag
Your lossquote:
Madorudam bezocht.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Your loss
Wat heb je in DH gedaan?
Geniet er van en veel plezierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
Even doezjen en dan naar opa und oma [ afbeelding ]
Dat is welquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
Even doezjen en dan naar opa und oma [ afbeelding ]
Ach wel leuk om een keer geweest te zijn, al vond ik het zelf niet zo boeiendquote:
Je gezelschap wel?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach wel leuk om een keer geweest te zijn, al vond ik het zelf niet zo boeiend
lekker vroeg vandaagquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje has left the building![]()
Op zich is het natuurlijk wel mooi gemaakt allemaal. Ik vind vooral de opzet niet zo leuk.quote:
quote:
afdakje afgemaakt, kenteken op de kar gemaakt, geveegd.quote:
Goed bezig hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
afdakje afgemaakt, kenteken op de kar gemaakt, geveegd.
en binnen 3 plinten vast gezet.
ik ben druk geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |