Okidoki, gr grquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef Lutte het volgende:
Tip voor de TT: Waar c_a al een week niet gepoept heeft.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef Lutte het volgende:
Tip voor de TT: Waar c_a al een week niet gepoept heeft.
Gaan de viewcijfers al van je bam bam bam?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
Dit zal vast de stilte van de afgelopen dagen doorbreken, ik voel het
Gisteravond was het echt druk hierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
Dit zal vast de stilte van de afgelopen dagen doorbreken, ik voel het
En gezellig ook, net als gistermiddag!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gisteravond was het echt druk hier
Klopt, maar dat was bij de oranje layout ook zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:42 schreef Lutte het volgende:
Telkens als ik mijn opties mobiel verander komt het aantal pagina's op 30, dan zet ik ze op de laptop weer op 25 maar staat KPD weer in de AT enzo. Zoals nu.
KPDquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:42 schreef Lutte het volgende:
Telkens als ik mijn opties mobiel verander komt het aantal pagina's op 30, dan zet ik ze op de laptop weer op 25 maar staat KPD weer in de AT enzo. Zoals nu.
Toen was ik nog zwart hè.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was bij de oranje layout ook zo
Ik geil niet op kleurtjes ik geil op tags. Even mijn spellchecksolli perfectioneren, er stond ergens 'ik word', even gauw 'ik wordt' van maken, anders red ik het nooit.quote:
ik denk door mijn dieetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:48 schreef iBenny het volgende:
maar ff serieus... hoe kun je een week niet poepen?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:48 schreef iBenny het volgende:
maar ff serieus... hoe kun je een week niet poepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |