Volgens mij zijn die tieten nep, dat is wat minderquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:10 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja die monique is zon "stiekum toch een lekker wijf" type. Moest even wennen aan haar maar loop nu ook wel warm voor haar.
Hij is gewoon....bezet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt serieus... tientallen mannen zouden in diezelfde situatie als waarin hij zit willen zitten vanwege Laura en hij... hij is gewoon__!
uhuhquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt serieus... tientallen mannen zouden in diezelfde situatie als waarin hij zit willen zitten vanwege Laura en hij... hij is gewoon__!
vinnik nou ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn wel boeiend, niet een of andere tent waar Cynthia in moet slapen....
Zijn vriendin vond het niet erg dat hij en laura elkaar 'zogenaamd zouden versieren'quote:
Ja die zijn zo nep als wat, maar deze keer hoor je mij niet zeuren over artificial tits.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:12 schreef Darklight het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die tieten nep, dat is wat minder
Ja toch?quote:
Hij wil opvallen voor Guidoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:14 schreef TheVulture het volgende:
Servio probeert het geheim "ik ben circusartiest" leven in te blazen?
Hij laat zien dat die met de ballen kan spelen, ookal zijn ze van vlees, stof of plastic met nummertjes, het lukt 'm allemaal.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:14 schreef TheVulture het volgende:
Servio probeert het geheim "ik ben circusartiest" leven in te blazen?
Volgens mij heet z'n vriendin lolaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:12 schreef Olga het volgende:
[..]
Zijn vriendin vond het niet erg dat hij en laura elkaar 'zogenaamd zouden versieren'
Zo schattig hoe ze steeds hun best doen voor elkaarquote:
Ja maar....mensen gaan pas geloven dat ze een romance hebben als er gezoend wordt...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:12 schreef Olga het volgende:
[..]
Zijn vriendin vond het niet erg dat hij en laura elkaar 'zogenaamd zouden versieren'
Inderdaad, Guido lacht zo lief naar hem.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zo schattig hoe ze steeds hun best doen voor elkaar
als ik iemand leuk vindt ga ik niet gelijk met iemand zoenen. Hij moet wel laten zien dat hij zogenaamd interesse heb door veel in haar nabijheid te zijn. En er niet als een zoutzak bij zittenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar....mensen gaan pas geloven dat ze een romance hebben als er gezoend wordt...
Ja, maar als ze aan de bewoners gaan vragen of Guido en Laura een stelletje zijn, zullen er niet veel mensen ja zeggen als ze nog niet gezoend hebben. Ze denken dat het broer en zus zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:17 schreef Olga het volgende:
[..]
als ik iemand leuk vindt ga ik niet gelijk met iemand zoenen. Hij moet wel laten zien dat hij zogenaamd interesse heb door veel in haar nabijheid te zijn. En er niet als een zoutzak bij zitten
My preciousss...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:17 schreef iBenny het volgende:
Gerard: 'Doe 'm eens af, misschien staat er iets in'
Dude__!
Moeten ze het wel geloofwaardig brengenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar als ze aan de bewoners gaan vragen of Guido en Laura een stelletje zijn, zullen er niet veel mensen ja zeggen als ze nog niet gezoend hebben. Ze denken dat het broer en zus zijn.
volgende keer dus ook een 2 liter fles cola meenemen om in te plassen en een emmer om in de hoek te poepenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze hadden eten meegenomen toen ze naar de slaapkamer moesten gaan.
+1quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:18 schreef Studiotje het volgende:
Iegh, Gerard moet overal met z'n neus bovenop zitten, als ik daar zat en had die horloge liet ik hem kijken, vormde ik rustig een vuist en sloeg hem daarna, irritante vent.
Dat kloptquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Het horloge hoort toch bij Laura?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |