Ja datte ja. Bovendien postte je gisteren na het idiote lijstje van Rituals (sorry, Rituals, maar ik kan er niets anders van maken.) dat je jezelf maar een veelvraat vond of zoiets, om vervolgens een prima daglijstje te posten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:18 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
het is m.i. niet zo erg dat je eens een keer een dag hebt dat je weinig eet, maar ik vind het wel zorgwekkend dat je denkt dat het genoeg is, zéker op een dag dat je ook nog eens gaat hardlopen.
bovendien eet je volgens mij wel vaker vrij weinig, al heb ik er niet speciaal op gelet.
maar goed, als jij denkt dat het goed is vooral zo doorgaan dan!
dat was sarcasme, maargoed, ik ben klaar met de discussie over mijn lijst van vandaagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja datte ja. Bovendien postte je gisteren na het idiote lijstje van Rituals (sorry, Rituals, maar ik kan er niets anders van maken.) dat je jezelf maar een veelvraat vond of zoiets, om vervolgens een prima daglijstje te posten.
Dat zou sarcasme zijn geweest als je nu wel genoeg zou eten. Ik ben nog niet klaar, dus ik ga nog even door.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat was sarcasme, maargoed, ik ben klaar met de discussie over mijn lijst van vandaag
Als je geen discussie wil moet je niet posten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat was sarcasme, maargoed, ik ben klaar met de discussie over mijn lijst van vandaag
quote:
uit de OPquote:Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: O Ontbijt T Tussendoortje L Lunch D Diner S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het lijkt in BH meer dan dat het is moet ik zeggen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:31 schreef Rituals het volgende:
Voor DaD
Jij wint duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mo, je overreageert. Als er iemand niet van de kusjekroelreacties is ben jij het wel.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Zonder BH ben ik daar niet zo zeker vanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij wint duidelijk..
Mo, je overreageert. Als er iemand niet van de kusjekroelreacties is ben jij het wel.
In balans, hoe zen!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:36 schreef Goodbye het volgende:
Middaggggg![]()
Ik heb gister veel te veel gegeten, maar wel de hele avond en nacht gedanst![]()
Nu ben ik een beetje dood, maar vier uurtjes geslapen
Misschien volgen er wel meer Slankies, kan uniek even genietenquote:
Wat een prachtig complimentquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik kreeg gister ook nog een dronken dertiger (vrouw) te horen dat ik goede tieten hadEn dat zij er 3500 euro voor had betaald en het nog niet kon tippen
![]()
En ik maar zeggen dat dat best tegenviel als die BH uitging, maar eigenlijk heb ik ook gewoon goede tietenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:39 schreef Rituals het volgende:
[..]
Misschien volgen er wel meer Slankies, kan uniek even genieten.
[..]
Wat een prachtig compliment![]()
.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:41 schreef sigme het volgende:
Om niet achter te blijven gooi ik er even een oudje in:
[ afbeelding ]
2002, Marokko.
Ja, was echt heel erg leuk!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
In balans, hoe zen!![]()
Was leuk dus?
![]()
Ik heb 6 uurtjes geslapen geloof ik (Zuuumba que te mueve, eh oh oh oh)! Dat wordt caffeine/suiker innemen vanavond bij ons game-avondje
Edit: tevens boobieprops voor GeeBeetje dus![]()
![]()
Pics!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En ik maar zeggen dat dat best tegenviel als die BH uitging, maar eigenlijk heb ik ook gewoon goede tieten![]()
Compenseert weer wat dingen waar ik minder tevreden over ben
Die toevoeging 'vrouw' was wel vrij essentieel jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik kreeg gister ook nog een dronken dertiger (vrouw) te horen dat ik goede tieten hadEn dat zij er 3500 euro voor had betaald en het nog niet kon tippen
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:41 schreef sigme het volgende:
Om niet achter te blijven gooi ik er even een oudje in:
[ afbeelding ]
2002, Marokko.
Ja dááááág!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sigme..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ja, dat leek mij ook!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die toevoeging 'vrouw' was wel vrij essentieel ja.
Als het dipje plaatsvindt als ik in mn nest lig vind ik het prima!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, was echt heel erg leuk!Ik ga vanavond alleen instorten ben ik bang
![]()
En niet teveel suiker hè Mariaatje, krijg je later alleen maar weer dipjes van
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoi, dan ga ik in de herhaling hoor..
Moet jij zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sigme..
! Zullen we toch maar een keer een besloten meet doen, ergens bij uniek in een hooimijt? Op een warme zomerdag
?
-edit- en die tieten van mij daar zijn bijna 10 jaar oud.. Misschien moet ik eens een recentere foto zoeken.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Je hoeft niet van het ene uiterste naar het andere te gaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
nou, haal opgelucht adem:
ik ga niet hardlopen, eet een omelet met ham, cottage cheese en tomaat en ga vanavond me volproppen in een tapas restaurant
Dat is voor mij zo'n 3 stappen lopen (oké, iets meerquote:
Waarom niet hardlopen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
nou, haal opgelucht adem:
ik ga niet hardlopen, eet een omelet met ham, cottage cheese en tomaat en ga vanavond me volproppen in een tapas restaurant
Wutwut!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Moet jij zeggen! Zullen we toch maar een keer een besloten meet doen, ergens bij uniek in een hooimijt? Op een warme zomerdag
?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wutwut!
Waar is Laureline! Ik voorzie een zinderende novelle![]()
Zoiets, maar dan met drie vrouwmenschen in een schuur![]()
[ afbeelding ]
[..]
Wutwut!
[ afbeelding ]
[..]
Wutwut!
[ afbeelding ]
[..]
Wutwut!
[ afbeelding ]
Vervelend. Morgen beter hoop ik!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
verplaatst naar morgen, onderrug zeurt wat door verkeerde beweging daarnet..
[..]
Wutwut!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
ik had precies hetzelfde bij die foto!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:16 schreef Rituals het volgende:
Ik moet bij die eerste foto even goed kijken! Er leek een mens in de helm te zitten, maar ik miste wat lichaamsdelen.
Lol idem dito hierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:16 schreef Rituals het volgende:
Ik moet bij die eerste foto even goed kijken! Er leek een mens in de helm te zitten, maar ik miste wat lichaamsdelen.
Tof! Rijdt hij fijn?
owhquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:31 schreef Swietje het volgende:
O my god. Ik had beter in bed kunnen blijven. Kokend heet theewater over m'n bovenbeen.
Hihiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn vader, terwijl hij zich over de mobiele telefoon van mijn oom buigt:
"Is dit nou zo'n iPod?"
Koelen koelen koelen!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:31 schreef Swietje het volgende:
O my god. Ik had beter in bed kunnen blijven. Kokend heet theewater over m'n bovenbeen.
Ik heb 1, 3 en 4 gezien!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:37 schreef Merel het volgende:
Aaah Swietje, het zit je niet mee vandaag!
Downloadlijstje: Eat Pray Love, Despicable Me, Shutter Island en The Joneses. Heel verschillend allemaal, maar zo kom ik de dag wel door
Eens. Maar ook best moeilijk en ik ben niet goed in films waarvoor je goed moet opletten (ik ben te snel afgeleid)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Shutter Island vond ik echt heel erg gaaf!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook films kijken. Maar het is al bijna 16 uur en ik moet nog douchen en tegen de tijd dat ik aangekleed ben en al is het weer etenstijd en daarna moet ik weer internetten en dan is het alweer tijd voor OZNZ en daarna ga ik naar bed.
Lekker neurotisch hè?quote:
Is het overwegen waard. Ik wordt alleen nogal 'geraakt' door zijn werk. En dan niet op een prettige manier (het maakt me een beetje droevig en onrustig).quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:06 schreef Merel het volgende:
Morgen is de laatste dag van de Munch-expositie in de Kunsthal in Rotterdam Tink, is dat wat?
Komt me wel bekend voor! Niet gezien, though. Even googlen wat dat is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:10 schreef Rituals het volgende:
Ik ben You will meet a tall dark stranger aan het downloaden. Heeft iemand die gezien?
ik vind jou echt veeeeel te kritisch over jezelf. Je ziet er hartstikke goed uit in dat pak!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
ben echt een propje in dat motorpak zie ik welal die wintervoeringen
absoluut. Morgenochtend heel vroeg gaat hij al weg.....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Het klinkt heerlijk knus Jeager... Hoop dat je er echt van geniet!
Hmm ik heb zin in uit eten! Heb zo'n zin in veel sambal en pittig eten
Jij ziet er inderdaad goed uit in je motorpak Mo, stoer ook, i like !
Nee maar misschien dit jaar welquote:
o? o? o? o?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee maar misschien dit jaar wel
Omdat hij zonet tegen de ziggomeneer zei dat hij het nog ging overleggen met zijn VROUW... dusquote:
Weet nu al dat ze niet te eten zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:20 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb net kokosmacronen gebakken, zo even proeven
Mmmmmmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:20 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb net kokosmacronen gebakken, zo even proeven
yum ze zijn echt lekker![]()
Ik zit 15 minuten met de trein van Arlanda. Niet zo ver dus!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, hoever zit jij van het vliegveld Arlanda??
Doe je knap Prob... rijdt ie achteruit?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:27 schreef Blurred86 het volgende:
ik wist helemaal niet dat die dingen zó makkelijk zijn om te maken! al vraag ik me af of dat een goed iets is of juist niet
Chocolate chip balls dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
![]()
Ik ben chocolate chip cookies aan het maken, en rol het deeg altijd in balletjes. De duutser: dat zijn helemaal geen koekjes, dat zijn balletjes. Koekjes horen plat te zijn...
het worden vanzelf koekjes in de oven! Hij kent alleen koekjes die uitgestoken worden met zo'n vormpje...quote:
* Viking84 wacht op een berichtje van de Duutserquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
awh
wanneer komt hij hier weer Nederlands typen?
Hardlopenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:50 schreef Ml-etje het volgende:
:w zo eens pizza maken.
Heb met veel moeite een nieuw sporttopje en een broek (had ik niet nodig) gekocht vandaag
Zit me nu te bedenken wat ik in het uur na RPM ga doen.
Ook leukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
niemand wil met ons uit etendus gaan we zelf maar
Heb al snel last van mijn knieën maar wie weet lukt het wel op een loopbandquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hardlopen.
Ik heb een paar cheap ass-sites ontdekt waarop ze handige sportarmbanden voor m'n foon en andere hoesjes verkopen. Maar er zijn zooooooooooveeeeeeeeeeel. Ik krijg serieus last van keuzestress en klik die bende weer weg. Kijk morgenavond wel weer.
Ik ben vóórquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee maar misschien dit jaar wel
Linkje?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een paar cheap ass-sites ontdekt waarop ze handige sportarmbanden voor m'n foon en andere hoesjes verkopen. Maar er zijn zooooooooooveeeeeeeeeeel. Ik krijg serieus last van keuzestress en klik die bende weer weg. Kijk morgenavond wel weer.
Dealextreme.com, Buyincoins.com, Focalprice.comquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben vóór![]()
[..]
Linkje?
Net een dutje op de bank gedaan. Nu eten bedenken. Heb allemaal gezonde dingen in de koelkast waar ik geen trek in heb
Niet naar mij luisteren. Ik roep te pas en te onpas 'hardlopen!'quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ook leuk
[..]
Heb al snel last van mijn knieën maar wie weet lukt het wel op een loopband
Dacht meer aan een aparaat in de sportschool opzoeken voor de buikspiertjes
Gilles de la Tourenne.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet naar mij luisteren. Ik roep te pas en te onpas 'hardlopen!'.
Ieh, niet doen! Die vond ik heel erg tegenvallen, echt wat 'restwerkjes'quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:06 schreef Merel het volgende:
Morgen is de laatste dag van de Munch-expositie in de Kunsthal in Rotterdam Tink, is dat wat?
Ik roep al sinds het begin van de expositie dat ik erheen wil, maar nog steeds niet gedaan en morgen ook niet, dus dan is het te laat! Maar ik mis er niet veel aan dus?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ieh, niet doen! Die vond ik heel erg tegenvallen, echt wat 'restwerkjes'. Daarbij denk ik in de Kunsthal altijd dat ik in een soort omgebouwde sportzaal loop, wat is dàt toch een lelijk museum, ongelooflijk!
ja ik zit nu te kijken (pas 3 min of zo) ben benieuwdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:11 schreef Tinkepink het volgende:
Voor iedereen die 'de verschrikkelijke Nikki' nog niet heeft gezien: zo direct is de herhaling van CloseTabatha's salon takeover op RTL 5.
Ik heb net bedacht dat ik tóch naar de supermarkt ga! Maar ik weet niet of ik met iets gezonds terugkom...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:43 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn augurken waren beschimmeldIk voel met je mee Merel. Pizza lijkt mij een heel goed idee. Wel een groentepizza nemen he
?
Ja, dat is wel in meer musea: in het Eschermuseum en het Panorama Mesdag hier geldt hij ook niet. Maarja, dat zijn particuliere stichtingen, de Kunsthal is voorzover ik weet een moneymakemachine, dus hoe dat zit?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik roep al sinds het begin van de expositie dat ik erheen wil, maar nog steeds niet gedaan en morgen ook niet, dus dan is het te laat! Maar ik mis er niet veel aan dus?
Vind het zo stom dat de museumjaarkaart niet geldig is in de Kunsthal ook.
Nee. Ik ben op zoek naar de must-see expositie / event / wat dan ook voor cultureels waar ik morgen heen kan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:58 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat is wel in meer musea: in het Eschermuseum en het Panorama Mesdag hier geldt hij ook niet. Maarja, dat zijn particuliere stichtingen, de Kunsthal is voorzover ik weet een moneymakemachine, dus hoe dat zit?
De mooiste werken die bij Munch hangen staan op de affiche en op de site, dus wat je daar ziet vond ik heel erg tegenvallen.
Zoek je iets in Rotterdam speciaal, Tink? Boymans vind ik altijd mooi, het stuk met de vaste collectie (Toren van Babel), en je hebt in Rotterdam geloof ik ook nog die griezeltentoonstelling met de menselijke lichamen, of is die inmiddels voorbij?
Ik was er vd week nog en daar herinner ik me niks van, dus die is er niet meer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:58 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat is wel in meer musea: in het Eschermuseum en het Panorama Mesdag hier geldt hij ook niet. Maarja, dat zijn particuliere stichtingen, de Kunsthal is voorzover ik weet een moneymakemachine, dus hoe dat zit?
De mooiste werken die bij Munch hangen staan op de affiche en op de site, dus wat je daar ziet vond ik heel erg tegenvallen.
Zoek je iets in Rotterdam speciaal, Tink? Boymans vind ik altijd mooi, het stuk met de vaste collectie (Toren van Babel), en je hebt in Rotterdam geloof ik ook nog die griezeltentoonstelling met de menselijke lichamen, of is die inmiddels voorbij?
Lijkt me inderdaad wel aardig,maar meer als ik toch al toevallig in Amsterdam ben.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:02 schreef Probability het volgende:
Ik vond Foam erg mooi, maar ik zou er niet uren voor gaan rijden..
Heb jij een zus? Ik heb altijd gedacht dat jij enigskind was.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:14 schreef Syrena het volgende:....Mijn zus.....
Ik heb een jongere zusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb jij een zus? Ik heb altijd gedacht dat jij enigskind was.
Bedoel je dat je alleen pizzadeeg en tomatensaus eet? Geen kaas? Geen pepers? Knoflook? Ui? Salamì? Artisjokhart? Etc?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:27 schreef Ml-etje het volgende:
Pizza's op
Heb nog niks kunnen ontdekken dat lekkerder was dan een tomatensausje erop.
Je PIquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bedoel je dat je alleen pizzadeeg en tomatensaus eet? Geen kaas? Geen pepers? Knoflook? Ui? Salamì? Artisjokhart? Etc?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:38 schreef Merel het volgende:
Het diner wordt kip jalfrezi, zo'n opwarmmaaltijd van de AH. Voor instant-food nog best prima die maaltijden
En nu heb ik zin in pizza.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je PI
Heb tomaten fijn gekookt en daar wat oregano, knoflook en rode ui door gedaan al roerende.
- Pizza 1: ham, champi's en maïs met wat pepertjes fijn gesneden.
- Pizza 2: Chorizo, tomaten, champi's en ui.
- Pizza 3: Chorizo, paprika, ui, pepertjes.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En nu heb ik zin in pizza.
Naast wat ik al gegeten had heb ik nu al extra op:
- een pot grote asperges
- 100 gram ham
- 10 olijven
- stukje chocolade (heel puur)
- nog een glaasje calvados
En ik heb nog trek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Maar straks ga ik aan de rode wijn en bugles met roomkaas tijdens de finale van OZNZ, dus dat compenseert weerquote:
oh geniaal lekker jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
bugles. Roomkaas.
Die at ik vroeger ook altijd. En die kaas kwam dan uit zo'n tube met een kokmuts
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:11 schreef Swietje het volgende:
Hou op over de finale van OZNZ... m'n moeder stuitert al de hele dag door 't huis zo spannend vind ze 't.
Terwijl natuurlijk allang duidelijk is wie gaat winnenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:11 schreef Swietje het volgende:
Hou op over de finale van OZNZ... m'n moeder stuitert al de hele dag door 't huis zo spannend vind ze 't.
Ja, godzijdank is ze niet spastisch anders flikkerde ze nog die rolstoel uit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan jouw moeder eigenlijk nog stuiteren?
*stelt zich stuiterende rolstoel voor
Ja, maar oooooooooooh wij gaan naar de musical...... aaaaah.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Terwijl natuurlijk allang duidelijk is wie gaat winnen.
Why?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind het wel schattig eigenlijk, jouw moeder.
Ik heb gewoon zo'n bakje kruidenkaas en daaruit scoop ik het dan op!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:09 schreef Tinkepink het volgende:bugles en roomkaas.
Die at ik vroeger ook altijd. En die kaas kwam dan uit zo'n tube met een kokmuts
Omdat ik me een volslagen hyperventilerende, stuiterende dame in een rolstoel voorstel die met grote kalverogen voor de tv zit te soppen bij de aanblik van Tommie . En dat vind ik schattigquote:
neeee, het moet met mannetjeskaas!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zo'n bakje kruidenkaas en daaruit scoop ik het dan op!
Swietje, ik zie al helemaal een stuiterende rolstoel voor me
Nuutquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:19 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
neeee, het moet met mannetjeskaas!
Mannetjeskaasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:19 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
neeee, het moet met mannetjeskaas!
zo noemden wij die kaas altijd die jij hierboven ook al noemt, die in een tube met een mannetje erop met een koksmuts opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
MannetjeskaasIs dat kopkaas?
Edit: ik vergat de![]()
Wij houden meer van vrouwtjeskaas hè?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:23 schreef Swietje het volgende:
Mannetjeskaas.... van voor mijn tijd zeker?
Ik at het voorafgaand en tijdens mijn studententijd. Een jaar of 20 geleden dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:23 schreef Swietje het volgende:
Mannetjeskaas.... van voor mijn tijd zeker?
Nu denk ik hele ranzige dingen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij houden meer van vrouwtjeskaas hè?.
Hoeft niet perse. Snel alles uit elkaar halen en laten drogen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:28 schreef Probability het volgende:
Als ik mijn telefoon in bad zou laten vallen, zou mijn simkaart dan ook stuk gaan?
Dat was het ook, en dat was het moment dat ik a la minute een arts wilde zien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:28 schreef Merel het volgende:
Chicooooo!
Bijna niet meer kunnen ademen door de zwelling? Wat klinkt dat eng!Wat enorm fijn dat het nu weer de goede kant op gaat. Hang in there!
Is bekend waardoor dit is gekomen? Is het gewoon jouw lijf dat gek reageert op de piercing, of heeft de piercer hier een flinke steek laten vallen?
Ik ben nu aan 't internetten op mijn telefoon in 't bubbelbad.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoeft niet perse. Snel alles uit elkaar halen en laten drogen.
Willen wij dat wel weten?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef Blurred86 het volgende:
hoe zou het met Ewelina gaan op de date?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat is er vik? Zijn je chipjes op?
Niet zij toch??quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:59 schreef Viking84 het volgende:
Nee hoor, ik ben alleen even heel boos en teleurgesteld nu. Same old, same old. Gaat wel weer over.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:59 schreef Viking84 het volgende:
Nee hoor, ik ben alleen even heel boos en teleurgesteld nu. Same old, same old. Gaat wel weer over.
foto!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Chico heel veel beterschap!
Wij zijn naar een chinees lopend buffet geweest (en nee, dat zijn geen stelletje chinezen die een buffet rond zitten te sjouwen!).
En nu ben ik vol, zodra ik mij buk dan komen de bamislierten mijn neus uit.
Lenny van the voice of holland!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:17 schreef Perruche het volgende:
Wie is Lenny?
Uniek![]()
Ik ben weer nuchter & niet meer gaarom 9 uur
gaan we met zn allen eten.
Voor sommige mannen maak ik graag een uitzondering.quote:
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:26 schreef Perruche het volgende:
wat is de voice of Holland nou weer... soort X factor?
Ik heb het nooit gezien. Wat is er dan anders aan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:28 schreef Swietje het volgende:
TVOH is wel anders dan alle andere talentenjachten!
De mensen die auditie komen doen zijn al door een voorselectie gegaan of hoe je het noemt en daarna doen ze blinde auditie voor de jury. Dus ze zingen niet allemaal zo vals als een kraai. Sommige wel hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gezien. Wat is er dan anders aan?
Maar dat is toch niet veel anders dan de andere shows? Ook de X-factor heeft voor-audities. En het uiterlijk speelt later wel een rol neem ik aan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:34 schreef Swietje het volgende:
[..]
De mensen die auditie komen doen zijn al door een voorselectie gegaan of hoe je het noemt en daarna doen ze blinde auditie voor de jury. Dus ze zingen niet allemaal zo vals als een kraai. Sommige wel hoor.En ze worden ook niet op uiterlijk gekozen ofzo.
Hoiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hhhhuuuuuuuwwwaaaaaahhhhooooooiiiiiiieeeeehhhoooooooeeeeeeeee
Ja, later speelt dat wel een rol, maar het is niet zo dat de jury je al weg kan sturen omdat je uiterlijk niet in 't plaatje past. Ik vond het in ieder geval leuker om te kijken dan al die andere shows.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet veel anders dan de andere shows? Ook de X-factor heeft voor-audities. En het uiterlijk speelt later wel een rol neem ik aan.
Joh. Maar daar gaat het toch niet om? Als je daar bij elk TV programma over na gaat denken is niets meer leuk of boeiend om naar te kijken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:45 schreef Merel het volgende:
The Voice is ook doorgestoken kaart hoor. Zoals alles op TV.
Juist wel, ik vind het leuk om te zien hoe het écht werktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:48 schreef Swietje het volgende:
[..]
Joh. Maar daar gaat het toch niet om? Als je daar bij elk TV programma over na gaat denken is niets meer leuk of boeiend om naar te kijken.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cointreau nom nom nom nom nombim nom non bom bom nom
Jullie weten al alles van me!quote:
En dan lees je morgen bij: allemaal geëditte posts van XM en je zult nooit weten wat daar ooit stondquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:53 schreef Perruche het volgende:
over 8 minuten ga ik wel, dus ik zeg nu vast doei
doeeeeeeiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:53 schreef Perruche het volgende:
over 8 minuten ga ik wel, dus ik zeg nu vast doei
Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er is altijd meer te vertellen.
dremmmmbjooeeewiee!!quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |