topic gevonden. Zo te lezen gaat het uitstel wel langer duren dan die ene maand, dus ik schaf er nog even geen een aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:09 schreef Disana het volgende:
En chipkaarten
Ik heb nog nooit een chipkaart gezien.
Oh mooi, ik kon het zelf niet zo snel vinden. Dus maar weer een strippenkaart?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
topic gevonden. Zo te lezen gaat het uitstel wel langer duren dan die ene maand, dus ik schaf er nog even geen een aan
Ja, zou nog maar een nieuwe halen voordat de winkels dicht zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord begint vervelend te doen, die ijsthee erin gaat plakken.
Goed advies, maar ik ben slimmer: heb er altijd twee in kast liggenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zou nog maar een nieuwe halen voordat de winkels dicht zijn
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed advies, maar ik ben slimmer: heb er altijd twee in kast liggenDie met de brede backspace toets zijn trouwens steeds moelijker te krijgen. Bij de kleine backspace toets grijp ik er altijd naast.
ja en ik moet mn theorieboek er weer eens bij pakken, wordt wel tijd voor een rijbewijsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh mooi, ik kon het zelf niet zo snel vinden. Dus maar weer een strippenkaart?
Doen. Rijlessen zijn zo leuk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en ik moet mn theorieboek er weer eens bij pakken, wordt wel tijd voor een rijbewijs
heb al eens rijlessen gehad, vond er niks aan eigenlijk, de enige motivatie die ik heb is dat het echt praktischer is met 3 kinderen.quote:
Ja lijkt mij ook. Je weet maar nooit wanneer het van pas komt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
heb al eens rijlessen gehad, vond er niks aan eigenlijk, de enige motivatie die ik heb is dat het echt praktischer is met 3 kinderen.
Ik vind alleen rijden leuker.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook. Je weet maar nooit wanneer het van pas komt.
Ik vond rijlessen echt leuk, vooral in het begin, dat gevoel van controle
Ja dat is heerlijk, maar ik vond het gewoon erg leuk om te leren. Je eerste eigen auto ophalen is trouwens ook erg leuk.quote:
Dat was voor mij een Golf IV en nu zit ik nog in een Golf V.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is heerlijk, maar ik vond het gewoon erg leuk om te leren. Je eerste eigen auto ophalen is trouwens ook erg leuk.
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is heerlijk, maar ik vond het gewoon erg leuk om te leren. Je eerste eigen auto ophalen is trouwens ook erg leuk.
Het is ook vooral heel. erg. duur.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
heb al eens rijlessen gehad, vond er niks aan eigenlijk, de enige motivatie die ik heb is dat het echt praktischer is met 3 kinderen.
quote:Secret Story-huis onder de poep
AMSTERDAM - De kandidaten van Secret Story werden zaterdagochtend gewekt door een onaangename geur.
Joanna vertrouwde het niet en stak haar neus onder de dekens. Niet veel later werd de oorzaak van de stank ontdekt: op de vloer in de woonkamer lag ontlasting!
Servio stak als eerste zijn handen uit de mouwen en ruimde de boel op. Gelukkig werd hij bijgestaan door Sharon.
"Heeft iemand het toilet niet gehaald of is het een clue en is iemand in het huis een schijter", valt te lezen op de website van het programma. Een ding is zeker: dit zaakje stinkt. Tot nu toe heeft niemand zijn of haar smerige actie opgebiecht...
Servio is gewend in de stront te roeren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is daar gebeurt dan?
Bron: Telegraaf
[..]
Lijken mij goede karretjes maar ik vind ze net niet mooi. Er mist iets, al kan ik er de vinger niet opleggen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:27 schreef Dementor het volgende:
We zijn nu aan het onderhandelen over een Ford Focus.
Ja, maar dan moeten er op z'n minst twee schuldig zijn. Ik denk dat de regie wat begint te sturen om wat heibel te veroorzaken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Servio is gewend in de stront te roeren.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lijken mij goede karretjes maar ik vind ze net niet mooi. Er mist iets, al kan ik er de vinger niet opleggen.
Wel een mooie kleurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vond ik juist wel mooi.
Hij is een anaalridder?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Servio is gewend in de stront te roeren.
Ik zat iedere keer bij mijn vader te zeuren of de zijne mee mocht. DIe had een Volkswagen K50. Niet mooi, maar een zescilinder en voor mijn gevoel een racewagenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:31 schreef Disana het volgende:
Je eerste auto blijft toch speciaal, vind ik. En dat gevoel van voor het eerst alleen mogen rijden, dat is gewoon fantastisch. Later wordt het een sleur en een gedoe met parkeren en files en noem maar op
Ha, reed jij al wel eens voor je je rijbewijs had? Ik wel, in noord Groningen waar het leeg was. In een aangepaste Daf 55 ofzo maar dat kon me niet schelen, ik voelde me stoerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat iedere keer bij mijn vader te zeuren of de zijne mee mocht. DIe had een Volkswagen K50. Niet mooi, maar een zescilinder en voor mijn gevoel een racewagen
Ja, de auto uit en in de garage zetten. Was 100 meter verderop.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha, reed jij al wel eens voor je je rijbewijs had? Ik wel, in noord Groningen waar het leeg was. In een aangepaste Daf 55 ofzo maar dat kon me niet schelen, ik voelde me stoer
Jammer dat zulke gevoelens weer verdwijnen hè. Alles wordt uiteindelijk 'gewoon'.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, de auto uit en in de garage zetten. Was 100 meter verderop.
Als je 30 bent geweest vind ik sowieso dat je zo ongeveer alles al gehad hebt. Wat je dan nog meemaakt is meer van hetzelfde, alleen in een andere setting. Ook leuk, maar niet zo intens als wanneer je jong bent.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer dat zulke gevoelens weer verdwijnen hè. Alles wordt uiteindelijk 'gewoon'.
Ja, al heb ik nog steeds geregeld als ik in de auto stap dat ik denk, ow wat is het fijn om zo'n ding te hebben en mijn rijbewijs. Hoe heb ik dat zonder gedaan? Vooral omdat wij vroeger thuis geen auto hadden, weet ik hoe het ook kan zijn. Al hebben we ons altijd prima gered zonder.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer dat zulke gevoelens weer verdwijnen hè. Alles wordt uiteindelijk 'gewoon'.
Klopt wel denk ik, de meest intensieve en kleurrijke jaren liggen zo tussen de 12 en 25.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je 30 bent geweest vind ik sowieso dat je zo ongeveer alles al gehad hebt. Wat je dan nog meemaakt is meer van hetzelfde, alleen in een andere setting. Ook leuk, maar niet zo intens als wanneer je jong bent.
Niet alles hoor, wijst naar haar buik....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je 30 bent geweest vind ik sowieso dat je zo ongeveer alles al gehad hebt. Wat je dan nog meemaakt is meer van hetzelfde, alleen in een andere setting. Ook leuk, maar niet zo intens als wanneer je jong bent.
Ah mijn tweede auto was een bak van een Citroen DX, zo'n ding dat zo lekker omhoog kwam als je de sleutel omdraaide.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:41 schreef Juud79 het volgende:
Mijn eerste auto, ruim acht jaar geleden was een Citroen ax, een oud bakkie. Voor heel weinig gekocht om een jaartje mijn eerste km in te maken. En scheuren dat ik kon met dat ding, ik hou van kleine bakkies om die reden. Daar hoef je niet als een mevr in te rijden.
Dat moet nu met de nieuwe auto wel, vind ik zelf dan.
Jep, dat zou ik ook nog kunnen doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:45 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Niet alles hoor, wijst naar haar buik....
Met strikjes of stripjes?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
* ook vuilniszakken gekocht heeft
Gewoon 1 rol voor 79 cent.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
* ook vuilniszakken gekocht heeft
Gewoon 1 rol voor 79 cent.
Stripjes, old school. Wel de grote, want ik heb een heule grote vuilnisbak. Nee niet diegene van de blokker.quote:
Moet je echt de strikjes een keer proberen, er gaat een wereld voor je open.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Stripjes, old school. Wel de grote, want ik heb een heule grote vuilnisbak. Nee niet diegene van de blokker.
Ah, jij hebt zo'n vierkante, daar kunnen inderdaad grote zakken inquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Stripjes, old school. Wel de grote, want ik heb een heule grote vuilnisbak. Nee niet diegene van de blokker.
Nee, niet zo'n graflelijke.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ah, jij hebt zo'n vierkante, daar kunnen inderdaad grote zakken in
[ afbeelding ]
Ik ken ze ook nog, en er hoefden geen zakken inquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ken deze nog, zware krengen
[ afbeelding ]
Wij hadden een aparte voor de schillenboer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:08 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ken ze ook nog, en er hoefden geen zakken in
O ja, die hadden mijn ouders ook toen ze nog in Grunn woonden en wij hebben hem inderdaad ook nog gehad toen we nog in Nederland woonden, alleen wij gebruikten het ding nooit. Beetje overbodig als je op een boerderij woont. Vond het bij mijn ouders vooral in de zomer wel een enorm stinkding, werd maar eens per twee weken leeggehaald. Net als de gewone container. Als het warm was liepen de maden over de rand, gatverdamme wat een smerige dingen! De gemeente waar schoonmoeder woont gebruiken ze ze nog wel trouwens en ze worden die dingen nog maar steeds eens per twee weken leeggehaald.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij hadden een aparte voor de schillenboer.
Heb ook eens zo'n grote groene plastic container gehad voor groente-, fruit- en tuinafval, maar dat heeft de gemeente jaren geleden alweer afgeschaft.
Waar wij in ned. woonden zat er een chip in die containers, het afval werd gewogen en eens per kwartaal ( of half jaar, weet ik niet meer) kreeg je een rekening.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:42 schreef Juud79 het volgende:
Wij hebben drie containers, formaat groot.
Een blauwe voor papier. (een keer in de maand) gratis
Een zwarte voor restafval (om de week) betaald
Een groene voor groenafval (om de week) gratis
Twee keer per week, da's best netjes.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Waar wij in ned. woonden zat er een chip in die containers, het afval werd gewogen en eens per kwartaal ( of half jaar, weet ik niet meer) kreeg je een rekening.
Hier moeten we papier, glas, plastic en karton wegbrengen maar alleen hier in het dorp kan dat op zeker 5 plekken. De rest van het afval wordt twee keer week opgehaald. En grof vuil kunnen we een paar keer per week inleveren hier vlakbij.
Voor dat alles betalen we nog geen 300 neuries per jaar en als ik dat vergelijk met wat we 9 jaar terug in Ned. al betaalden valt dat reuze mee!
In Groningen zit iedereen te wachten tot er iemand grof vuil aan de weg zet. Als er één gaat, ligt er binnen 10 minuten 4x zoveel als aangemeld.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:09 schreef Disana het volgende:
Wat een service hebben jullie allemaal zeg. Grof vuil? Daar moet je hier voor bellen, en het dan op de afgesproken dag voor acht uur 's ochtends op straat zetten.
Grof vuil mag hier niet aan de weg, maar aangezien het depot waar we het heen kunnen brengen hier zo ongeveer om de hoek zit en het een aantal dagen per week open is heb ik daar geen moeite mee. En ook het wegbrengen van papier, flessen en plastic vind ik geen probleem. Waar ik wel heel blij mee ben is het feit dat het gewone afval twee keer per week wordt opgehaald. Voor de boel 's zomers vreselijk gaat stinken etc. is het alweer ophaaldag! Ideaal!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Groningen zit iedereen te wachten tot er iemand grof vuil aan de weg zet. Als er één gaat, ligt er binnen 10 minuten 4x zoveel als aangemeld.
quote:Egypte legaliseert moslimpartij
CAIRO - Ruim een week na het vertrek van president Hosni Mubarak heeft een Egyptische rechtbank zaterdag de gematigde moslimpartij Wasat (Centrumpartij) gelegaliseerd. Wasat kan daardoor meedoen aan de verkiezingen die volgens het militaire bewind binnen zes maanden worden gehouden.
Leuk optrekjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijkje in Rouvoet's te koop staande woning
Een paar gasten die allah akbar roepen terwijl ze het vredesteken maken.quote:
De vraag is meer hoe komen ze aan dat groot kaliber schiettuig?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een paar gasten die allah akbar roepen terwijl ze het vredesteken maken.
Zo'n één heb ik er in mijn tuin staan, voor de leukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ken deze nog, zware krengen
Geleased.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
De vraag is meer hoe komen ze aan dat groot kaliber schiettuig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |