Bart duwt mijquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
En Bella, Patje en Graseter aan het spelen op de glijbaan
[ afbeelding ]
Desgevraagd. Dus gewoon niet gevraagd worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee, en hoe doen we het met legitimeren, 4 mensen zijn niet ingeschreven..
??
Bij de receptie kan je aangeven dat er iemand blijft slapenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
??
Ik wel jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij gaat zaterdagochten op tijd mee naar de markt.
Nog ff volhouden, je bent er bijna!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil ook
Nou ja.... stomme dieet, ben het helemaal zat
Ik heb 8 personen opgegeven he lieverdquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
??
Komt goed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil ook
Nou ja.... stomme dieet, ben het helemaal zat
ook 4 mensen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij de receptie kan je aangeven dat er iemand blijft slapen
ja maar wil ook lekker meedoen met julliequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nog ff volhouden, je bent er bijna!!
Met helmquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ik verkleed me wel als een beer die eten komt bezorgen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ik verkleed me wel als een beer die eten komt bezorgen.
Geen idee..quote:
Onder een deken in de kofferbak van hans?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 8 personen opgegeven he lieverd
Alleen Miauw gaat niet mee, dus 7 personen maar inchecken, de rest smokkelen we het park op
Neequote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Onder een deken in de kofferbak van hans?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Maar we smokkelen 4 mensen naar binnen, ik doe net of ik boodschappen gaan doen, dan stappen die 4 mensen bij mij in de auto en rij ik naar het huisje...
Dat, en vrijstaand, en niet in de vakantie dus niet vol.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee..
Als je je rustig houdt in het huisje zou je sowieso geen problemen moeten hebben.
Jaaa, dat is mijn "voordeel" dat ik nog niet zover ben, en op vrijdag moet wegen, dan kan ik nog bijkomen na het weekend..quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar wil ook lekker meedoen met jullie
Maar ik zit echt MIDDEN in me afbouw....
Ze hebben geen hekken staan hoor, je kunt die parken zo op en aflopen. Geen haan die er naar kraait.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Maar we smokkelen 4 mensen naar binnen, ik doe net of ik boodschappen gaan doen, dan stappen die 4 mensen bij mij in de auto en rij ik naar het huisje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |