Bart duwt mijquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
En Bella, Patje en Graseter aan het spelen op de glijbaan
[ afbeelding ]
Desgevraagd. Dus gewoon niet gevraagd worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee, en hoe doen we het met legitimeren, 4 mensen zijn niet ingeschreven..
??
Bij de receptie kan je aangeven dat er iemand blijft slapenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
??
Ik wel jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij gaat zaterdagochten op tijd mee naar de markt.
Nog ff volhouden, je bent er bijna!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil ook
Nou ja.... stomme dieet, ben het helemaal zat
Ik heb 8 personen opgegeven he lieverdquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
??
Komt goed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil ook
Nou ja.... stomme dieet, ben het helemaal zat
ook 4 mensen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij de receptie kan je aangeven dat er iemand blijft slapen
ja maar wil ook lekker meedoen met julliequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nog ff volhouden, je bent er bijna!!
Met helmquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ik verkleed me wel als een beer die eten komt bezorgen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ik verkleed me wel als een beer die eten komt bezorgen.
Geen idee..quote:
Onder een deken in de kofferbak van hans?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 8 personen opgegeven he lieverd
Alleen Miauw gaat niet mee, dus 7 personen maar inchecken, de rest smokkelen we het park op
Neequote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Onder een deken in de kofferbak van hans?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Maar we smokkelen 4 mensen naar binnen, ik doe net of ik boodschappen gaan doen, dan stappen die 4 mensen bij mij in de auto en rij ik naar het huisje...
Dat, en vrijstaand, en niet in de vakantie dus niet vol.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee..
Als je je rustig houdt in het huisje zou je sowieso geen problemen moeten hebben.
Jaaa, dat is mijn "voordeel" dat ik nog niet zover ben, en op vrijdag moet wegen, dan kan ik nog bijkomen na het weekend..quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar wil ook lekker meedoen met jullie
Maar ik zit echt MIDDEN in me afbouw....
Ze hebben geen hekken staan hoor, je kunt die parken zo op en aflopen. Geen haan die er naar kraait.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Maar we smokkelen 4 mensen naar binnen, ik doe net of ik boodschappen gaan doen, dan stappen die 4 mensen bij mij in de auto en rij ik naar het huisje...
echtquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze hebben geen hekken staan hoor, je kunt die parken zo op en aflopen. Geen haan die er naar kraait.
Ik wou al underkoffer gaan, als een spion het park op, net als Mission Impossiblequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze hebben geen hekken staan hoor, je kunt die parken zo op en aflopen. Geen haan die er naar kraait.
jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaa, dat is mijn "voordeel" dat ik nog niet zover ben, en op vrijdag moet wegen, dan kan ik nog bijkomen na het weekend..
en alsnog ga ik me niet helemaal volstouwen... lekker veel thee drinken
Drank laat ik al 3 week staan... en tot de meet nog steeds.. dus dan mag ik wel 2 wijntjes van mezelf per avond!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
We worden 2 theemutsen![]()
En neem wel gewoon een chipje
Drank kan ik wel laten staan
Dus de emmer kan thuis blijven? Tenzij Benny hem nodig heeftquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
We worden 2 theemutsen![]()
En neem wel gewoon een chipje
Drank kan ik wel laten staan
Emmer? Neem maar meequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dus de emmer kan thuis blijven? Tenzij Benny hem nodig heeft
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik neem mijn emmer niet mee, die is al mishandeld door Mirandaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat is waarquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Drank laat ik al 3 week staan... en tot de meet nog steeds.. dus dan mag ik wel 2 wijntjes van mezelf per avond!
Ik sleepte hem overal mee naar toe, van de slaapkamer naar de kamer van Patrique, en weer naar de huiskamer... en hij eindigde in de slaapkamerquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik neem mijn emmer niet mee, die is al mishandeld door Miranda
verzwijgen.. doe ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waarMaar het smaakt naar meer, kijk maar naar de karaoke avond
Maar was wel gezellig
Nou ja ik zie wel.... even vragen wat de consulente zegt
incl. kotsquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik sleepte hem overal mee naar toe, van de slaapkamer naar de kamer van Patrique, en weer naar de huiskamer... en hij eindigde in de slaapkamer
quote:
Hmmm, das jammer..quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar.... maar het lijkt wel of ze ziet dat ik lieg
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmmm, das jammer..
ik zeg gewoon: jaaaaa, ging hartstikke goed.. zag net wel een meisje met een broodje filet, die kon ik wel een hoek verkopen.. maar verder prima, lachen we wat, wegen, en hoppa, ben weer weg!
Jawel, ik zag je stijfjequote:
Hoeveel moet je dan nog?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Haqhahahahaha
Nou ja ik kijk wel, als ik onder de 65 zit dan kan ik altijd meelunchen/ontbijten
Vanmorgen gaf MIJN weegschaal 66,1 kilo aan... Maar ik vertrouw de mijne nietquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Jullie deden heel andere dingen dan alleen kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |