Tssk...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou niet van kraanwater en Spa blauw
Ik ben van de evian
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo kwam het niet overquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ga zo beginnen
Er worden grapjes gemaakt
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Tssk...
Dat is echt het lekkerste waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En op Tenerife is dat duurNiet normaal zeg
![]()
Je denkt toch serieus niet dat ik moeilijk ga doen om WATER?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo kwam het niet over
Ik zeg toch, ik eet al niet zoveelAlleen het avondeten
Alsof er ooit iets zinnigs uit Kitty komtquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo kwam het niet over
Ik zeg toch, ik eet al niet zoveelAlleen het avondeten
En ik voel me verplicht om me dat weekend vol te vretenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je denkt toch serieus niet dat ik moeilijk ga doen om WATER?![]()
echt, omg..
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef Kally het volgende:
Zullen wij beneden gaan Miran? Lekker samen
Ja editquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
Nee gekkies lezen
Begane grond: sfeervolle living met riante eethoek en een gezellige zithoek met houtkachel. Via de schuifpui komt u op het fraai zongelegen terras. Een halfopen keuken met magnetron. Badkamer met wastafel en ligbad tevens douche. Apart toilet. Eén slaapkamer met twee eenpersoonsbedden. Ruime berging.
Verdieping: twee slaapkamers, elk met drie eenpersoonsbedden. Extra wastafel en toilet.
Ja uhm we sjouwen welquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:00 schreef JJH het volgende:
Maar hoe gaan we dat dan doen met ons vierpersoonsbed?
ja ontbijt klaarmaken en eten en daarna hardlopenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
Oke gaan Miran en ik beneden want weining drank dus vroeg wakker en maken wij het ontbijt
Benny in de bergingquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
Nee gekkies lezen
Begane grond: sfeervolle living met riante eethoek en een gezellige zithoek met houtkachel. Via de schuifpui komt u op het fraai zongelegen terras. Een halfopen keuken met magnetron. Badkamer met wastafel en ligbad tevens douche. Apart toilet. Eén slaapkamer met twee eenpersoonsbedden. Ruime berging.
Verdieping: twee slaapkamers, elk met drie eenpersoonsbedden. Extra wastafel en toilet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |