wat bedoel je daar mee/quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ik voel me verplicht om me dat weekend vol te vreten
Jamaar ik neem geen kinderen meequote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
Kijk Hans zitten
[ afbeelding ]
Dat ding is tofquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
En stoere Zwabber
[ afbeelding ]
Ik ben degene met de balquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Hans, Simone, Benny, Patrique en Miranda
[ afbeelding ]
Die zijn met z'n drieen nog niet half zo lang als Vaduz.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
Miranda, Vaduz en Bellatrix in de ballenbak
[ afbeelding ]
Ja ik wilde nog zeggen ik ben degene met het rokje, zie nu pas dat de andere 2 jongens zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:17 schreef Kally het volgende:
Je spoort echt niet ik zweer het, kijk Bella trouwens voor die glijbaan staan, eerder dan de jongens eraf
Ik zie Bella al naar die wipwapjes kijkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:17 schreef Kally het volgende:
Je spoort echt niet ik zweer het, kijk Bella trouwens voor die glijbaan staan, eerder dan de jongens eraf
Ja wij gaan naar de speeltuinquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik wilde nog zeggen ik ben degene met het rokje, zie nu pas dat de andere 2 jongens zijn.
laat maar....quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en ik ben een mbo'er ik snap het niet..
Jazeker.quote:
We gaan gewoon weer lekker droogneuken! Omdat het kan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Bellan!Hoerrrr van Babylon... gaan we nog een beetje hoeren en sloeren daar?
Oke!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wij gaan naar de speeltuin
HIHAHO!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
We gaan gewoon weer lekker droogneuken! Omdat het kan.
Is dat ook alcohol?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
16. Indien het parkmanagement ernstig vermoeden heeft dat door de huurder van een accommodatie in strijd met de Wet en/of de Openbare Orde en/of de goede zeden wordt gehandeld, is het parkmanagement gemachtigd zich toegang tot de recreatiewoning/campingplaats te verschaffen. Het gebruik of dealen van drogerende middelen op het park is ten strengste verboden.
Tuurlijk! Gaan we samen van de glijbaan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt heIk wil alles uitproberen
Dus ik mag geeneens lekker een potje over het grasveld heendriften?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
Parkreglement
2. Conform de lokale verordeningen is men, desgevraagd, verplicht zich bij de check-in te legitimeren. Indien de gasten geen legitimatiebewijs kunnen tonen, kan of mag Recreatiepark Westerbergen bv de gasten niet onderbrengen.
3. Elke accommodatie mag slechts bewoond worden door het aantal personen dat in de brochure voor de desbetreffende accommodatie staat vermeld.
7 De huurder dient de accommodatie bezemschoon op te leveren (dus: geen vuile vaat laten staan, beddengoed afhalen en opvouwen, keuken, koelkast schoonmaken, vuilniszak in de container plaatsen).
10. De huurder en gebruikers zijn verplicht om bedlinnen te huren van Recreatiepark Westerbergen bv.Dat is niet gezegd bij het boeken
11. De maximum snelheid voor alle voortuigen op het gehele terrein is 15 km/uur (stapvoets en houd rekening met spelende kinderen). Brommers en scooters zijn alleen toegestaan met uitgeschakelde motor.
16. Indien het parkmanagement ernstig vermoeden heeft dat door de huurder van een accommodatie in strijd met de Wet en/of de Openbare Orde en/of de goede zeden wordt gehandeld, is het parkmanagement gemachtigd zich toegang tot de recreatiewoning/campingplaats te verschaffen. Het gebruik of dealen van drogerende middelen op het park is ten strengste verboden.
c) Gekooide dieren zijn niet toegestaan. Bart je hamster mag niet mee!!!!!
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk! Gaan we samen van de glijbaan?
ja heb er onwijs veel zin in...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef Kally het volgende:
Ik heb er echt zin in, al zijn we maar met 3 vrouwen en al die maffe mannen, maar girlpower
Ik vind het primaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
ik neem de videocamera mee.... want dat moet vastgelegd worden
Maar mogen we het wel gewoon gebruiken in het huisje, of is dat ook illegaal?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook alcohol.
Ik denk ook niet dat zel alcohol in het restaurant verkopen.
Daar giet ik me weer helemaal vol mee, ik kan wel zeggen dat ik niet veel ga drinken maar ik weet nu al dat dat een leugen is.quote:
Tuurlijk wel joh.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar mogen we het wel gewoon gebruiken in het huisje, of is dat ook illegaal?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar giet ik me weer helemaal vol mee, ik kan wel zeggen dat ik niet veel ga drinken maar ik weet nu al dat dat een leugen is.
Nou ja ik ga me best doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar giet ik me weer helemaal vol mee, ik kan wel zeggen dat ik niet veel ga drinken maar ik weet nu al dat dat een leugen is.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mag ik ook mee?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij gaat zaterdagochten op tijd mee naar de markt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |