Slim planquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
Dus vrijdag hete kip van siep met sla en aardappel/patat.
En dag 2 gewoon geld bij elkaar (ook de eventuele gasten die komen) en daar eten vanhalen?
Zondag onderweg eten?
Ik ga bovenop je zitten dan kun je niet pakkenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef Kally het volgende:
Hoe gaan we het met de boodschappen doen?
Ik neem al wel zoveel mogelijk van huis mee, en ik doe de eerste avond het eten wel regelen, hete kip met sla en patat/gebakken aardappelen, kip maak ik thuis al dus lekker makkelijk, je komt toch pas vanaf 3 uur daar aan en dan nog zoveel regelen.
O ja en ik neem 1 fles wijn mee want ik ga niet zo veel drinken
quote:
You all gonna go AA on me?quote:
Ik drink wel iets maar niet veel, ga niet het hele weekend brak zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:57 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
[..]
You all gonna go AA on me?
Ik ben er wel voor. Gewoon een pot maken en daar vrijdagmiddag even boodschappen van doen. Koekange, Zuidwolde en Hoogeveen liggen op een steenworp afstand, daar ben je binnen 10 minuten.
En als Kally thuis al kookt hebben we eigenlijk ook niet bijster veel nodig. Wat te snaaien en drinken voor die avond. Ontbijt (Brood, bolletjes, kaas, vlees en een pak hagelslag) voor de volgende ochtend en dan ben je wel rond voor de slapers dacht ik zo.
Eens, iedereen zijn eigen drank mee of daar kopen en het eten en frisdrank gezamelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat iedereen wat drank mee moet nemen.
Pot maken voor frisdrank, water, ontbijt zaterdag en zondag en het eten zaterdagavond (dus ook chips en wat anders lekkers)
Hmm, punt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik drink wel iets maar niet veel, ga niet het hele weekend brak zijn
En ja zoveel niet nodig
Whahahahahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, punt.
Misschien de zaterdag dan wat meer, dan is het bijna over.
We gaan ook even met de auto boodschappen doen hoor. Desnoods rijd ik wel, en ik kan een heleboel kratjes bier kwijt. Ik doe mijn boodschappen ook pas daar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
25 euro de man in de pot lijkt me uitstekend.
Verder zou het wel handig zijn als iemand die met de auto komt alvast een paar kratjes bier inslaat. Dat is de minder makkelijk meeneembare drank.
Ja maar dat kan daar ook gekocht wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
25 euro de man in de pot lijkt me uitstekend.
Verder zou het wel handig zijn als iemand die met de auto komt alvast een paar kratjes bier inslaat. Dat is de minder makkelijk meeneembare drank.
Moet ik de portomonnee van mijn werk even meenemen? Ik kan wel het een en ander wisselen dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef Kally het volgende:
En geld dat overblijft verdelen we weer netjes, ik zie ineens allemaal 10 centjes en 20 centjes voor me op zo'n stapel op tafel
Ik neem wel 5 vijfjes meequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef Kally het volgende:
En geld dat overblijft verdelen we weer netjes, ik zie ineens allemaal 10 centjes en 20 centjes voor me op zo'n stapel op tafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |