ah, jij ook! Ook geen mail gehad?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:
TD binnen voor mij, DC en Puckzzz!
JEUUUJquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik vote voor minibrabantmeet!
Priem en debs en lindy en puckz zie ik toch al als RL dinnies
Mijn huis woont in Tilburg centrumquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ook hoor!
Is het ver waar jouw huis woont Lin? Als in: hoe lang rijden enseauw?
Geen mail gehad nee!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, jij ook! Ook geen mail gehad?
Tof! Fijn dat het leuk wasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:37 schreef Loqi het volgende:
Fotoshoot was toooooofben heel erg benieuwd
Oh, kak... zo irritant is dat...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
kak. Had ik eindelijk weer lange nagels; breekt mijn middelvingernagel met gamen -_-
*pakt vijl*
Die is heeeeeeeeel fijn!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:53 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb Too Faced oogprimervoor maar 12 euro!
Ook heel fijn idd!! Vooral ook fijn dat die ook meteen een beetje camoufleert! (soft ochre bij mij igg welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zweer echt bij mijn MAC paint pot. Wat een bazenspul
dan blijft je oogschaduw zo fijn lang en goed zittenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:38 schreef Puckzzz het volgende:
Waar hebben jullie het over? oogprimer? nooit van gehoord
Oogprimer ja! Voor onder je oogschaduw, blijft ie de hele dag perfect zitten zonder in de lijntjes te lopen enzoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:38 schreef Puckzzz het volgende:
Waar hebben jullie het over? oogprimer? nooit van gehoord
bleh, kun je niks lichts pakken? Beschuitjes ofzo?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:51 schreef Lindytje het volgende:
Bleh... ik ben de hele dag al misselijk. En durf niet goed te eten, want ik vrees dat ik dan moet nekken. Maar ik heb honger!!
Too Facedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:53 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb Too Faced oogprimervoor maar 12 euro!
Ik heb inmiddels een bammetje op! Gaat tot nu toe goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
bleh, kun je niks lichts pakken? Beschuitjes ofzo?
[..]
Too Faced![]()
Too Faced oogschaduwprimer![]()
![]()
Show usquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:34 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn rokje is gelukt
Mijn eerste LBS
FF denken hoe ik dat ga doen!quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
FF denken hoe ik dat ga doen!foto in spiegel ofzo...
*sigh* the things I do...quote:
Linnen is zeker fijn!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:18 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb nog een hele hoop stof over, dus ik denk dat ik ook een kort zomerbroekje ga maken. Het is namelijk een soort linnen, en linnen is fijn
Dat vroeg ik me laatst ook al af, hoe die maten daar zitten... want zijn het Britse of Amerikaanse maten? (die verschillen toch, ofzo?quote:
Heb je maat 36?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar.. ik doe niet aan meten.. Daar ben ik te lui voor
Ok en heel eerlijk: ik heb geen meetlint in huis*gaat een touwtje zoeken en lat
*
Het zijn Britse maten en een 36 is dan dus een 8.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me laatst ook al af, hoe die maten daar zitten... want zijn het Britse of Amerikaanse maten? (die verschillen toch, ofzo?)
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga zo mijn untrieds maar eens uitsorteren met een bak koffie. Ik ga namelijk naar de late film vannacht
Oeh vet!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
saw 3D, heb ik nog tegoed van mijn broertje en hij draait dus alleen nog op zaterdagnacht
Jup heb standaard maat 36.. Ok dan hou ik 8 even aanquote:
Ik ben jaloers..ik wilde 'm ook maar heb een verplichte koopstopquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup heb standaard maat 36.. Ok dan hou ik 8 even aanThx
Brrr SQ... Have fun...Ik ben een mietje met horrors (als in: ik kijk ze nooit
)
Roze deuren en gouden plinten??quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Huisje wezen kijken. Een huis met enoooooorm veel potentie maar ai ai ai wat moet er veel gedaan worden... felroze deuren, afbladderend behang, gouden plinten en kale vloeren..... ik zal zo wel wat fotootjes uploaden....
Ik vond scream al doodengquote:
Oh ik houd van horrorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
mijn vriend durft ook geen horror te kijken hoor
ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik houd van horrorik zit wel 9 van de 10 keer met mijn handen voor mijn ogen.
Wat leuk!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ok, huisje....
Woonkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keuken: (miezerig klein)
[ afbeelding ]
Grootste slaapkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Middelste kamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleinste kamer:
[ afbeelding ]
Badkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha. Wat ik alleen niet kijk of wel maar daarna slecht er van slaap zijn horror films met Aziatische mensen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook wel hooren dan mijn duimen in mijn oren
aziatische horror is gewoon vet naar ja!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hahaha. Wat ik alleen niet kijk of wel maar daarna slecht er van slaap zijn horror films met Aziatische mensen.
Geen idee. Kasten ervoor gehad? Delen afgehaald bij een reparatie van de muur? Ik weet 't echt niet.... Het wordt iig eerst een pokkeklus om het behang eraf te krijgen.... Maar we gaan wat Polen ritselen voor het verven en vloeren leggen. Heb een heeeel mooi laminaat op het oog uit de folder van de formido:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
kleurrijk Zoeperwtf is dat met die half geverfde muren trouwens
Mooi laminaat!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Geen idee. Kasten ervoor gehad? Delen afgehaald bij een reparatie van de muur? Ik weet 't echt niet.... Het wordt iig eerst een pokkeklus om het behang eraf te krijgen.... Maar we gaan wat Polen ritselen voor het verven en vloeren leggen. Heb een heeeel mooi laminaat op het oog uit de folder van de formido:
[ afbeelding ]
(is geen white wash, ze noemen het zand eiken)
We hebben allebei linkerhanden en geen vrienden in de buurt die kunnen helpen. Ik moet zo min mogelijk vrije dagen nemen op mijn werk en we moeten zo snel mogelijk verhuizen in verband met dubbele huur, dus als dat zware werk al gedaan kan worden scheelt dat een hééle hoop.... Wat denk je van de trappen afschuren en opnieuw verven.... Pffff....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mooi laminaat!Alleen zonde dat je mensen gaat inhuren, voor de vloer snap ik misschien nog wel maar verven enzo is juist het leukste om te doen in een nieuw huis.
![]()
Dan snap ik het wel ja!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:44 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
We hebben allebei linkerhanden en geen vrienden in de buurt die kunnen helpen. Ik moet zo min mogelijk vrije dagen nemen op mijn werk en we moeten zo snel mogelijk verhuizen in verband met dubbele huur, dus als dat zware werk al gedaan kan worden scheelt dat een hééle hoop.... Wat denk je van de trappen afschuren en opnieuw verven.... Pffff....
Ik wil ook best veel zelf doen hoor, maar vooral de dingen die ik kanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan snap ik het wel ja!Maar dacht als je er de tijd voor hebt is het leuker om het zelf te doen natuurlijk.
Nouja, het geld houdt vanzelf opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet er niet bij zeggen dat we 2,5 jaar later nog steeds bezig zijn,want je wil steeds MOAR!
ik LOLdequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik wil ook best veel zelf doen hoor, maar vooral de dingen die ik kanMeubels in elkaar draaien, zorgen dat alles netjes op zijn plek komt te staan, plakfolie op de ramen etc....
Het zakt al afquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:50 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben niet meer misselijk!!
Nou heb ik buikpijn
Dat duurt nog twaalf posts...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
hup, even naar de volgende pagina, anders moet mijn 3G steeds 1,5 mb laden
Twaalf uur is wel echt heel laat... lekker tukkie doen in de biosquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
afspraken hebben om half twaalf is muf. En ik durf geen biertje te pakken want dan moet ik straks zeiken als een paard in de bioscoop
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ok... ik zit aan 230 pond die ik wil bestellen. D'oh
Ik kan ook nooit keuzes makenquote:
Mja we weten uit ervaring dat als je niet alles in 1 keer goed doet, het er vaak niet meer van komt. Bovendien willen we alle kamers in gebruik nemen en hebben we ze allemaal nodig (tsja, we barsten hier niet voor niets uit onze voegen qua spullen ivm webshop enzo) en ach, die polen die kunnen wel doorwerkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:01 schreef princess-a het volgende:
@Zoeper; wat ik met mn mama altijd heb gedaan als we moesten verhuizen is de woonkamer woonklaar maken en boven vloeren leggen, heel misschien de 'master bedroom' mooi maken en dan verhuizen. Logeerkamers en zolders opknappen kan altijd nog wanneer je eens tijd hebt en zo kun je toch heeel snel verhuizen
Verfen is een makkie btw, alles wat niet geverfd moet worden afplakken met schilderstape en daarna is je muur/plafond 1 grote kleurplaat
Bwhehehe, maar dat zijn ook echt kak-films.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
nee man gek, da's zonde!
Ik val alleen in slaap bij van die mannenfilms, van die ontelligente actie
ik zou dat echt niet redden, zo laat nog naar de filmquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
afspraken hebben om half twaalf is muf. En ik durf geen biertje te pakken want dan moet ik straks zeiken als een paard in de bioscoop
Ik denk niet dat ik dat heel graag wil zien....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:07 schreef Mirjam het volgende:
oh, hai, jullie wisten toch dat ik naar zo'n workshop van de slager ging, dat hij in een half varken ging snijden?
ik heb de foto's online gezethttp://www.flickr.com/pho(...)625963561315/detail/
je mág kijken, maar hoeft uiteraard nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat heel graag wil zien....
2de foto met die haak is gaaf !quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:07 schreef Mirjam het volgende:
oh, hai, jullie wisten toch dat ik naar zo'n workshop van de slager ging, dat hij in een half varken ging snijden?
Hahah oke je moet het zelf wetenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:04 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mja we weten uit ervaring dat als je niet alles in 1 keer goed doet, het er vaak niet meer van komt. Bovendien willen we alle kamers in gebruik nemen en hebben we ze allemaal nodig (tsja, we barsten hier niet voor niets uit onze voegen qua spullen ivm webshop enzo) en ach, die polen die kunnen wel doorwerken
QFT!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat heel graag wil zien....
Gelukkigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je mág kijken, maar hoeft uiteraard niet
Ja ik weet het.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:12 schreef Mirjam het volgende:
sja, het is wel de basis he? je vlees groeit niet aan de boom..
maar thanks
zeker niet, geen bloed spuitende aderen en vieze ingewanden enzoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is niets ergs hoor.geen bloedbad ofzo.
Jaaaaaaaaaaaaaa zeker, het is echt afschuwelijk zoals het nu is. De woningstichting mag dan ook al een en ander doen hoor, de keuken accepteren we zo echt niet met dat groen (is heel slecht geverfd) en die roze deur willen we ook niet (kun je wel schuren, maar is kunststof deurtje, daar zit je zo doorheen....) Als alles gewoon wit is is het ineens een zee van ruimte!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah oke je moet het zelf wetenmaar in geval van geld op is het gewoon de oplossing en zulke lelijke kleuren op de muur ga je hoe dan ook wel aanpakken lijkt mij
Bwhehehe, ik zie je daar al tussen staan met je cameraquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zeker niet, geen bloed spuitende aderen en vieze ingewanden enzo![]()
bahquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehe, ik zie je daar al tussen staan met je camera
Daar zitten een paar mooie stockfoto's tussen Mir!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:07 schreef Mirjam het volgende:
nemen jullie iets over?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:15 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa zeker, het is echt afschuwelijk zoals het nu is. De woningstichting mag dan ook al een en ander doen hoor, de keuken accepteren we zo echt niet met dat groen (is heel slecht geverfd) en die roze deur willen we ook niet (kun je wel schuren, maar is kunststof deurtje, daar zit je zo doorheen....) Als alles gewoon wit is is het ineens een zee van ruimte!
Er is niks meer om over te nemen, behalve de door de woningstichting verstrekte goederen (keuken, kliko's, sanitair, dat soort geneuzel). Maar je mag als bewoner het interieur verven, dus het wordt lastig.... maar ga er toch proberen het beste uit te halen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nemen jullie iets over?
Zo ja, dan doet de WS helemaal niets meer.
Zo nee, moeten ze het in originele staat herstellen.
tenminste dat was vroegah toen ik nog huurde zo
DAT!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
dat is niet goed miezziej... Ik zou de dierenambulance bellen. Katten liggen niet 13 uur op 1 plek buiten. En blijven helemaal niet liggen als er een vreemde langs komt. Die is wss aangereden
Ja maar het lijkt me niet goed dat een kat 13 uur op 1 plekje ligtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
ze komen wel? Gelukkighopelijk heeft ie een chip en kunnen ze z'n baasje vinden!
Ik hoop het ook! Er was wel een vermiste kat op hun site met dezelfde kleuren enzo, maar dat is een dorp verder, dat kan dus niet... Iets van 8 km ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
ze komen wel? Gelukkighopelijk heeft ie een chip en kunnen ze z'n baasje vinden!
hoezo kan dat niet? Het is een kat, geen kleuterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik hoop het ook! Er was wel een vermiste kat op hun site met dezelfde kleuren enzo, maar dat is een dorp verder, dat kan dus niet... Iets van 8 km ofzo
Da ken héndig!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik hoop het ook! Er was wel een vermiste kat op hun site met dezelfde kleuren enzo, maar dat is een dorp verder, dat kan dus niet... Iets van 8 km ofzo
nee, dat zonder meerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt me niet goed dat een kat 13 uur op 1 plekje ligt
Ja okee, maar tochquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo kan dat niet? Het is een kat, geen kleuter
Vreemd... ik heb ook KPN, maar de afgelopen week wel een stuk of 12 films gedownload..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef Puckzzz het volgende:
Oh come on! Geef me 1 nerd die me kan helpen
Kut KPN, blokkeren gewoon de hele handel ofzo...alle downloads misluken.....
Volgens mij gaat het nu lukkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vreemd... ik heb ook KPN, maar de afgelopen week wel een stuk of 12 films gedownload..
En als je de afleveringen los downloadt?
Van nieuwsgroepen weet ik verder ook niks... sorry!
Maar dat kan van de pijn komen natuurlijk...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:56 schreef Miezziej het volgende:
Hij is net opgehaald!
Die kat lag de hele dag stil, ik ging hem aanhalen en hij deed niets... En toen hij dus werd opgepakt kwam er opeens leven in, hij werd helemaal agressief! Zou wel angst zijn denk ik.
Maar hij is opgehaald dus het moet goed komen!
Joepie!!quote:
Ik dacht altijd wel het een en ander te weten...maar nu blijkt dus dat ik behoorlijk achterloopquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:11 schreef Lindytje het volgende:
Oké, behalve mijn bff, die kan echt zeer weinig met een computer
is er nog een plaatsje vrij?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:00 schreef deerntie het volgende:
Zijn er nog mensen die mee willen bestellen met een TD bestelling? Ik wil maar 2 lakjes namelijk, dus 7 plekjes vrij!
A Serbian Film is echt de vreemdste film die ik ooit gezien heb!quote:Op zondag 20 februari 2011 04:56 schreef IJsdraakje het volgende:
BierSlaap
Horror
(En ik kan serieus alles kijken, het enige waar ik moeite mee heb zijn films met als doel shockeren zoals Salo en A Serbian Film.
)
Dat had ik eerst ook bij een jongen. Elke week bij uitgaan kwijlde ik weer weg van hem.quote:Op zondag 20 februari 2011 05:17 schreef princess-a het volgende:
Hahah Ijs! Dat vind ik wel stoer! Ik kan ook alles kijken, word er niet bewust bang van ofzo, tis meer mn onderbewuste die zorgt dat ik het die nacht zelf beleef in mn dromen. Dus ik zoek dat soort films niet op ofzo![]()
SQ hoe was je 3d film?
Kennen jullie dit; je ziet een man en moet bijna kwijlen omdat ie zo ontzettend mooi is. Mijn favoriete eye candy loopt elke week in mn stamkroeg en wat is die man prachtig en leuk!
lol nee, ik heb nog nooit een man gezien waarvan ik denk *kwijl* tbhquote:Op zondag 20 februari 2011 05:17 schreef princess-a het volgende:
Kennen jullie dit; je ziet een man en moet bijna kwijlen omdat ie zo ontzettend mooi is. Mijn favoriete eye candy loopt elke week in mn stamkroeg en wat is die man prachtig en leuk!
Dat had ik dus net ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 09:11 schreef Joysa het volgende:
Zoeper ik heb bij jou best vaak een wtf moment.. En die heb ik nu weer..
Dus... Geen enkele man kan je bekoren qua uiterlijk?quote:Op zondag 20 februari 2011 09:01 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
lol nee, ik heb nog nooit een man gezien waarvan ik denk *kwijl* tbhMaar ik vind mannen dan ook eigenlijk gewoon niet mooi, vind het een waardeloos criterium, een man kan beter lief en schattig en guitig zijn ofzo
Naja, er zijn wel mooie mannen, maar niet in de zin dat ik er wel een beschuitje mee zou willen etenquote:Op zondag 20 februari 2011 10:27 schreef PriemGirl het volgende:
Dus... Geen enkele man kan je bekoren qua uiterlijk?
maar da's heel wat anders...quote:Op zondag 20 februari 2011 10:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Naja, er zijn wel mooie mannen, maar niet in de zin dat ik er wel een beschuitje mee zou willen eten
A Serbian Film, na het kijken van die voelde ik me heel raar..quote:Op zondag 20 februari 2011 04:56 schreef IJsdraakje het volgende:
BierSlaap
Horror
(En ik kan serieus alles kijken, het enige waar ik moeite mee heb zijn films met als doel shockeren zoals Salo en A Serbian Film.
)
Hmmm die ken ik niet. De film die bij mij een erg 'rare' indruk heeft achter gelaten was requiem for a dream. Vond het een heel intrigerende film.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
A Serbian Film, na het kijken van die voelde ik me heel raar..
you haz pmquote:Op zondag 20 februari 2011 10:15 schreef deerntie het volgende:
[..]
Die zijn er nog ja. Pm maar met wat je wilt enzo!
Die trailersquote:Op zondag 20 februari 2011 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
de raarste films die ik ooit heb gezien zijn Cannibal Holocaust en Eraserhead.
Faces of death vond ik ook apart, maar dat kan je niet echt een film noemen
Hmmm maar deze (aan de hand van de trailers); zie ik dan meer als 'gewone' horror/thriller films. Veel bloed en angstige momenten; maar qua verhaal niet echt shockerend.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:06 schreef expiratorial het volgende:
l''interieur en martirs ,vreeeeeeeeeemde films. de eerste vond ik gewoon echt walgelijk
Dat is echt een film waar het woord 'naar' voor is uitgevonden...quote:Op zondag 20 februari 2011 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmmm die ken ik niet. De film die bij mij een erg 'rare' indruk heeft achter gelaten was requiem for a dream. Vond het een heel intrigerende film.
Ik vond 'm vooral heel naar. En disturbing.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
A Serbian Film, na het kijken van die voelde ik me heel raar..
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is echt een film waar het woord 'naar' voor is uitgevonden...
Heb m in de kast staan, omdat ik m moest hebben. Maar ik weet niet of ik m nog wel een tweede keer wil zien..
Martyrs is de enige film met een 18+ rating is wat geen porno is, de andere horrors zijn 16+.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:57 schreef expiratorial het volgende:
nah weet niet,vind martyrs niet echt een gewone horror aangezien de film niet spannend is maar gewoon akelig. en het einde van l''interieur vond ik echt zoooooooo naar. na het kijken keken we mekaar aan van nah jah,wat is dit nou weer dan?
een goede franse horror is absoluut haute tension,lekker entertaining
Ik ben hem nu aan het downloaden, ben benieuwd.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Martyrs is de enige film met een 18+ rating is wat geen porno is, de andere horrors zijn 16+.
Ik vind Martyrs echt een dijk van een film, zo realistisch gedana, geen moordenaars die 423432 keer opstaan nadat ze onder de grond gestopt zijn, en het is vooral erg omdat er in frankrijk toen ook mensen opgepakt zijn die dit soort dingen dus doen
dat!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Martyrs is de enige film met een 18+ rating is wat geen porno is, de andere horrors zijn 16+.
Ik vind Martyrs echt een dijk van een film, zo realistisch gedana, geen moordenaars die 423432 keer opstaan nadat ze onder de grond gestopt zijn, en het is vooral erg omdat er in frankrijk toen ook mensen opgepakt zijn die dit soort dingen dus doen
lénjoy sil vous plait!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het downloaden, ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry dat ik het hier zo neer plemp, ik moest het even kwijt..Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:29 schreef Lindytje het volgende:
Bleh....
dat is echt zwaar kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry dat ik het hier zo neer plemp, ik moest het even kwijt..![]()
sterkte vandaag
Dat zei ik ook niet dat hij automatisch leuk is ofzo. Het is gewoon echt oprecht een hele leuke jongen, we kunnen ontzettend lachen samen maar hij is ook gewoon heeel mooi waardoor ik moet blijven kijken. En dat heb ik niet vaak, dat ik gewoon blijf kijken hoe mooi iemand is hahaquote:Op zondag 20 februari 2011 09:20 schreef zoeperzazke het volgende:
UIterlijk vergaat, ik geef daar niet om als het om criteria gaat voor een leuke partner. Het innerlijk moet gewoon goed zijn, aan het uiterlijk kun je weinig doen toch? Als het maar verzorgd is
jackie's strength - tori amosquote:Op zondag 20 februari 2011 13:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet dat hij automatisch leuk is ofzo. Het is gewoon echt oprecht een hele leuke jongen, we kunnen ontzettend lachen samen maar hij is ook gewoon heeel mooi waardoor ik moet blijven kijken. En dat heb ik niet vaak, dat ik gewoon blijf kijken hoe mooi iemand is haha
Jullie hebben het over maffe films. Wij kregen bij geschiedenis beelden te zien van de moord op John F Kennedy. Hij met zn vrouw in de auto, dan zie je dat hij in zn hoofd geschoten wordt en dat zn hersenen uit zn achterhoofd knallen. Zij vliegt omhoog, draait zich naar de achterkant van die auto en pakt snel zn hersenen. Geen film nee, maar wel shockerend omdat het waar gebeurd is. Brrr
Nou ik zou Johnny Depp mijn bed niet uitschoppen hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 10:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Naja, er zijn wel mooie mannen, maar niet in de zin dat ik er wel een beschuitje mee zou willen eten
Bleh....
Oh meissie tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry dat ik het hier zo neer plemp, ik moest het even kwijt..![]()
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Bleh....
Och jezus, wat ontzettend kut zeg! Heel erg veel sterkte en een heul dikke knuffel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry dat ik het hier zo neer plemp, ik moest het even kwijt..Once in a while, I just wanna dance and feel good
Bleh....
He, wat naar. Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry dat ik het hier zo neer plemp, ik moest het even kwijt..![]()
Het ergste vond ik de baby-rape. Geen aanrader.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmmm die ken ik niet. De film die bij mij een erg 'rare' indruk heeft achter gelaten was requiem for a dream. Vond het een heel intrigerende film.
Klinkt al walgelijk. Ik snap dat het leuk kan zijn om te shoqueren, maar dat gaat echt te verquote:Op zondag 20 februari 2011 14:51 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Het ergste vond ik de baby-rape. Geen aanrader.
Dat, en verder nog meer zieke shit.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:51 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Bleh....
Sterkte Lin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry dat ik het hier zo neer plemp, ik moest het even kwijt..![]()
All good things are wild and free.
Yeps., schokkend omdat het dus ook in het echt gebeurd, en absoluut geen hollywood einde.... heeerlijk!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef expiratorial het volgende:
[..]
dat!
het is gewoon griezelig omdat het weergeeft waartoe mensen in staat zijn t.b.v. het bewijzen of onderzoeken van religie.
geen spannende achtervolgingen of een psycho killer on the loose maar gewoon verontrustend. vergeet t laatste gedeelte nooit dat ze het laatste ondergaat brrr
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef Mss het volgende:
Ahw Lindy, wat erg, sterkte
Ik ben nu ook nog eens door mijn rug gegaan. Ik ga echt dood van de pijn hier
Ik ga ook eens even zoeken, nu word ik wel erg nieuwsgierig....quote:Op zondag 20 februari 2011 17:11 schreef expiratorial het volgende:
a serbian film is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was enigszins nieuwsgierig geworden dus even kleine stukjes gezien maar gatverdamme wat ontzettend walgelijk. dan is l''interieur nog een disney filmpje vergeleken hiermee
ben er nog raar van,echt beyond shocking. hoe verzin je zo'n film???quote:Op zondag 20 februari 2011 14:51 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ziek he.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:11 schreef expiratorial het volgende:
a serbian film is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was enigszins nieuwsgierig geworden dus even kleine stukjes gezien maar gatverdamme wat ontzettend walgelijk. dan is l''interieur nog een disney filmpje vergeleken hiermee
Dat was ook mijn gedacht, HOE verzin je het?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:13 schreef expiratorial het volgende:
[..]
ben er nog raar van,echt beyond shocking. hoe verzin je zo'n film???
ik vraag me echt af wat voor iemand dat is
Ja, en dan die lachende moeder.. Dat is nog het ergste.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ziek he.Er zit ook een stukje in dat een man seks heeft met zijn eigen zoontje dat ziet hij dan niet want er ligt een deken overheen en daarnaast onder een deken ligt zijn vrouw waar een andere man seks mee heeft. Ik dacht echt wtf.
of dat een baby word geboren en een man daar meteen seks mee heeft.
Ja, enige verhaal wat erin zit is dat hij dus acteert in een film voor geld.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef zoeperzazke het volgende:
Heb ook 'ns een stukje gegoogeld naar die film, wat een totaal debiele gebeurtenissen zeg.... Gewoon een film die puur gemaakt is om te shockeren, en wat moet je ermee? Geen idee wat je ervan moet zeggen... Bizar.....
miezerig kleine keuken?????quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ok, huisje....
Woonkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keuken: (miezerig klein)
[ afbeelding ]
Grootste slaapkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Middelste kamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleinste kamer:
[ afbeelding ]
Badkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een huurhuisje. En de keukenruimte is niet klein, maar het keukenblokje wel, dat bedoelde ik. Hoe moet je daar ooit een senseo, waterkoker, frituurpan, messenset en bakjes-met-kookgereedschap op kwijt en dan nog werkruimte overhouden..... Nu hebben we ook de minimale maat keuken, maar hier zit een hoek in waardoor je veel extra ruimte creëert. En dat terwijl dit een huis is voor max 2 personen, en je in dat huis feitelijk met 4 personen kunt wonen.... Het staat dus slecht in verhoudingquote:Op zondag 20 februari 2011 18:15 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
miezerig kleine keuken?????
kan mijn keuken zeker 2 x uit![]()
inderdaad wel erg kleurrijk en moet veel aan gedaan worden.
huur of koop???
Ik heb een innieminnie keukentje en ik heb mijn waterkoker e.d. gewoon op een tafeltje gezet omdat het er niet bij kon.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:18 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Een huurhuisje. En de keukenruimte is niet klein, maar het keukenblokje wel, dat bedoelde ik. Hoe moet je daar ooit een senseo, waterkoker, frituurpan, messenset en bakjes-met-kookgereedschap op kwijt en dan nog werkruimte overhouden..... Nu hebben we ook de minimale maat keuken, maar hier zit een hoek in waardoor je veel extra ruimte creëert. En dat terwijl dit een huis is voor max 2 personen, en je in dat huis feitelijk met 4 personen kunt wonen.... Het staat dus slecht in verhouding
Dus dat wordt wel even goochelen met ruimte....
Hoe kan toch iemand zo ver komen dat ze haar kindjes achterlaat? Wat verschrikkelijkquote:Op zondag 20 februari 2011 18:39 schreef Lindytje het volgende:
Zo, weer thuis. Vreemd... in een huis zijn van iemand die er niet meer is... Ze had ook twee kindjes, en daar zou een brief voor zijn, maar die hebben we niet kunnen vinden..
Poezen zijn nu wel ondergebracht gelukkig.
Dank jullie voor alle berichtjes
Dat vraag ik mij ook altijd af, en wat er in iemand om gaat de laatste uren. Laatst heeft de man van een collega van mij zelfmoord gepleegd en een van de kinderen heeft hem op bed gevonden met doorgesneden polsen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoe kan toch iemand zo ver komen dat ze haar kindjes achterlaat? Wat verschrikkelijk
Moet een nare dag geweest zijn
Ja... dat vraag ik me ook af.. Ze was gewoon heel erg ziek.. Arme kindjes..quote:Op zondag 20 februari 2011 18:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoe kan toch iemand zo ver komen dat ze haar kindjes achterlaat? Wat verschrikkelijk
Zijn de kindjes nu ondergebracht bij hun vader of?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja... dat vraag ik me ook af.. Ze was gewoon heel erg ziek.. Arme kindjes..
Ja, die zijn bij hun vader. Daar waren ze sowieso al. Ze zaten in een rechtzaak om de voogdij..quote:Op zondag 20 februari 2011 19:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zijn de kindjes nu ondergebracht bij hun vader of?
Ik gooide ooit aardbeien nagellak remover over mijn nieuwe Blackberry Storm heenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:15 schreef Holyme het volgende:
Je vergalt het topic niet joh, kan me voorstellen dat je nu even je ei kwijt wil en dat mag ook!
Maar iets anders dan, remover omgooien over je huistelefoon heen waardoor het textschermpje wit uitslaat is heul niet handig![]()
Dit is toch waarom we hier allemaal zitten, om ons ei kwijt te kunnen? En soms is dat ei wit, soms geel en soms zwart. Dat kan. Je mag altijd je ei kwijt ongeacht de stemming die erbij hoortquote:Op zondag 20 februari 2011 20:10 schreef Lindytje het volgende:
Thanx meiden!
En nu weer over vrolijke dingen praten hoor, ik wil ook niet in mijn eentje het hele topic vergallen!
En pas het laatste half uur komen de echt rare dingenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:21 schreef tliciouz het volgende:
Sick fuck. Ik heb de film op de helft afgezet. Wat een nare film.
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit is toch waarom we hier allemaal zitten, om ons ei kwijt te kunnen? En soms is dat ei wit, soms geel en soms zwart. Dat kan. Je mag altijd je ei kwijt ongeacht de stemming die erbij hoort.
Ja ik was tot het stuk dat dat meisje die vrouw in de kelder aan het helpen was en die vrouw haar met een shotgun neer schoot.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:26 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
En pas het laatste half uur komen de echt rare dingen
Haha goed omschreven!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit is toch waarom we hier allemaal zitten, om ons ei kwijt te kunnen? En soms is dat ei wit, soms geel en soms zwart. Dat kan. Je mag altijd je ei kwijt ongeacht de stemming die erbij hoort.
nou,kom komquote:Op zondag 20 februari 2011 20:21 schreef tliciouz het volgende:
Sick fuck. Ik heb de film op de helft afgezet. Wat een nare film.
Ja daar zat ik meer van te lachen, van nee dit kan niet waar zijn en wtf en hoe kan dit.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:46 schreef expiratorial het volgende:
maar a serbian film heb je wel uitgezien?
Oeh, gatver!!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:18 schreef Mss het volgende:
Ik dacht vanmiddag dat het wel okay ging met mijn rug maar vanmiddag kreeg ik ineens een enorme pijnscheut en viel ik op de grond en daar heb ik 1,5 uur gelegen omdat ik van de pijn niet op kon staan
Oh wat naar! Wat Lindy zegt inderdaad, snel naar een arts! En sterkte.. hoop voor je dat de pijn snel weggaatquote:Op zondag 20 februari 2011 21:18 schreef Mss het volgende:
Ik dacht vanmiddag dat het wel okay ging met mijn rug maar vanmiddag kreeg ik ineens een enorme pijnscheut en viel ik op de grond en daar heb ik 1,5 uur gelegen omdat ik van de pijn niet op kon staan
Iemand die suicidaal is, is ervan overtuigd dat diegene die ze achterlaten beter af zijn zonder hun..ook hun kinderen...quote:Op zondag 20 februari 2011 18:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
eens. mensen vinden zelfmoordenaars egoisten maar dat is juist niet zo. ze hebben compleet andere gedachten dan mensen die het allemaal wel zien zitten. het is vaak ook een doordachte keuze. het is op deze manier beter,voor hun,voor de wereld en voor iedereen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Iemand die suicidaal is, is ervan overtuigd dat diegene die ze achterlaten beter af zijn zonder hun..ook hun kinderen...
ik ken zelf het gevoel en daarnaast heeft mijn broertje zelfmoord gepleegd (en ja, ook met twee dochtertjes) Het is niet makkelijk uit te leggen....
Ow kut!!! Hoe gaat het nu?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:42 schreef Mss het volgende:
Ik lag op de grond en heb met de huisartsenpost gebeld en uitgelegd dat ik al een uur lag te creperen en te janken van de pijn en dat ik niet meer kon opstaan. Hun advies was in beweging blijven en ik kon in het ziekenhuis pijnstillers komen halen.
Mijn vriend is gekomen en uiteindelijk kwam ik in bed en mijn ouder waren intussen al onderweg en nu ben ik onderweg naar limburg.
oeiquote:Op maandag 21 februari 2011 11:10 schreef DeltaCephei het volgende:
BUH.
Ik voel me niet lekker, zit niet goed in mijn vel.
Papa ook niet, pijn op de borst dus wachten op de huisarts. Hij heeft vanmorgen al medicatie gehad maar ik denk dat hij vandaag weer opgenomen wordt op de eerste hulp. Huisarts om 10 uur gebeld, hij zou komen, nog niemand gezien.
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:35 schreef Dwyn het volgende:
En dan zit je met je zieke hoofd op de uni terwijl de docent van de werkgroep wel heeft besloten thuis te blijven met een griepje.
Vooral als je erachter moet komen door een briefje dat op de deur van het lokaal is geplakt.quote:
Sterkte! Hoop dat het niets ergs is.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:10 schreef DeltaCephei het volgende:
BUH.
Ik voel me niet lekker, zit niet goed in mijn vel.
Papa ook niet, pijn op de borst dus wachten op de huisarts. Hij heeft vanmorgen al medicatie gehad maar ik denk dat hij vandaag weer opgenomen wordt op de eerste hulp. Huisarts om 10 uur gebeld, hij zou komen, nog niemand gezien.
Dat!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sterkte! Hoop dat het niets ergs is.
ik ook ja, failquote:Op maandag 21 februari 2011 13:41 schreef Sharana_LV het volgende:
dc sterkte!
krijg net nog ff shipping mail van td voro pakketje wat dus al binnen is
Oh lekker!! Waar ga je naartoe?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
Nog 2 weken en dan verkansie !!! *telt af.. heel erg*
Hinterglemm !! Whiiquote:
Oh jeetje, hoop dat ze snel weer opknapt!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:49 schreef milka82 het volgende:
Nou,daar zit je dan.... heb je afgelopen zaterdag haar verjaardag gevierd,ligt ze nu in het ziekenhuis met een sonde. T arme schaap,buikgriep wat maar niet stopt
wat naar voor zo'n kleintje. Een sonde is nooit prettigquote:Op maandag 21 februari 2011 19:49 schreef milka82 het volgende:
Nou,daar zit je dan.... heb je afgelopen zaterdag haar verjaardag gevierd,ligt ze nu in het ziekenhuis met een sonde. T arme schaap,buikgriep wat maar niet stopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |