ah, jij ook! Ook geen mail gehad?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:
TD binnen voor mij, DC en Puckzzz!
JEUUUJquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik vote voor minibrabantmeet!
Priem en debs en lindy en puckz zie ik toch al als RL dinnies
Mijn huis woont in Tilburg centrumquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ook hoor!
Is het ver waar jouw huis woont Lin? Als in: hoe lang rijden enseauw?
Geen mail gehad nee!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, jij ook! Ook geen mail gehad?
Tof! Fijn dat het leuk wasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:37 schreef Loqi het volgende:
Fotoshoot was toooooofben heel erg benieuwd
Oh, kak... zo irritant is dat...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
kak. Had ik eindelijk weer lange nagels; breekt mijn middelvingernagel met gamen -_-
*pakt vijl*
Die is heeeeeeeeel fijn!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:53 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb Too Faced oogprimervoor maar 12 euro!
Ook heel fijn idd!! Vooral ook fijn dat die ook meteen een beetje camoufleert! (soft ochre bij mij igg welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zweer echt bij mijn MAC paint pot. Wat een bazenspul
dan blijft je oogschaduw zo fijn lang en goed zittenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:38 schreef Puckzzz het volgende:
Waar hebben jullie het over? oogprimer? nooit van gehoord
Oogprimer ja! Voor onder je oogschaduw, blijft ie de hele dag perfect zitten zonder in de lijntjes te lopen enzoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:38 schreef Puckzzz het volgende:
Waar hebben jullie het over? oogprimer? nooit van gehoord
bleh, kun je niks lichts pakken? Beschuitjes ofzo?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:51 schreef Lindytje het volgende:
Bleh... ik ben de hele dag al misselijk. En durf niet goed te eten, want ik vrees dat ik dan moet nekken. Maar ik heb honger!!
Too Facedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:53 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb Too Faced oogprimervoor maar 12 euro!
Ik heb inmiddels een bammetje op! Gaat tot nu toe goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
bleh, kun je niks lichts pakken? Beschuitjes ofzo?
[..]
Too Faced![]()
Too Faced oogschaduwprimer![]()
![]()
Show usquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:34 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn rokje is gelukt
Mijn eerste LBS
FF denken hoe ik dat ga doen!quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
FF denken hoe ik dat ga doen!foto in spiegel ofzo...
*sigh* the things I do...quote:
Linnen is zeker fijn!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:18 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb nog een hele hoop stof over, dus ik denk dat ik ook een kort zomerbroekje ga maken. Het is namelijk een soort linnen, en linnen is fijn
Dat vroeg ik me laatst ook al af, hoe die maten daar zitten... want zijn het Britse of Amerikaanse maten? (die verschillen toch, ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |