tja, lees 't net in de krantquote:
stond in het vorige topic en volgens mij ook in het topic daarvoorquote:
Haha ik was nog bezig met de link zoeken etc want ik zit op de telefoon maar jij was me voor..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo dus:
[ afbeelding ]
Jouw parkietje?
Woody?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:19 schreef Assiej het volgende:
ik snap nu de naam van dat beest, woody
tjah, ik lees niet terugquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
stond in het vorige topic en volgens mij ook in het topic daarvoor
lief!quote:
veel plezier!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik lees niet terug
maar nu even een rondje tuffen met de motor
Welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Van pillen ook niet hoor.
Dat maakt ook serotonine aan in je hersenenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:33 schreef ReMcOrE het volgende:
ik gebruik geen pillen, dus alleen zere kop van het bier![]()
Bedanktquote:
wist ik heul nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat maakt ook serotonine aan in je hersenen
hoe reed de motor?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Bedankt
ik moet volgende week ofzo toch maar eens winterhandschoenen halen. Ik krijg toch best wel koude vingers
winterhandschoenen? wat zijn dat? nog nooit gebruikt!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:57 schreef omearos het volgende:
[..]
hoe reed de motor?
Winterhandschoenen zijn fijnmaar ook dan kan je nog best koude vingers krijgen merkte ik afgelopen maanden
Mensen zijn nieuwsgierige aapjes.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://www.tctubantia.nl/(...)ngeval-Nijverdal.ece
Ik moest omrijden
En ik snap die mensen niet die gaan staan kijken
motor reed wel goed. heb trouwens niet erg opgelet of de rem nog iets anliep ofzo. maar de rem blijft in ieder geval niet zo hangen als toenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:57 schreef omearos het volgende:
[..]
hoe reed de motor?
Winterhandschoenen zijn fijnmaar ook dan kan je nog best koude vingers krijgen merkte ik afgelopen maanden
Al een wheelie geprobeerd? 2de versnelling, koppeling half in, gas erop!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
motor reed wel goed. heb trouwens niet erg opgelet of de rem nog iets anliep ofzo. maar de rem blijft in ieder geval niet zo hangen als toen
nee, ik heb d'r net 50km opzitten met dat dingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Al een wheelie geprobeerd? 2de versnelling, koppeling half in, gas erop!
Wouterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, ik heb d'r net 50km opzitten met dat ding
oh dat is ja zatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, ik heb d'r net 50km opzitten met dat ding
ja onmeunigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
WouterNog natte dromen gehad?
ik heb d'r eigenlijk niet zo heel erg op geletquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
oh dat is ja zat![]()
maar zonder gekheid, rijdt goed? ook recht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |