Dat denkt hij te weten als huispsycholoog van de koude grond,bedoel je?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:16 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gerard snapt het spel en snapt wat het programma vraagt en draagt
Lol! Zou me niets verbazen als hij 1 van de coaches zou zijn idd!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:17 schreef snetje het volgende:
volgens mij hebben ze allemaal een Huub gesprek met achter gehad .... vermaak de streamers!!
Ja huub in z'n eentje is al leuker om te zien dan dit trieste zooitje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:17 schreef snetje het volgende:
volgens mij hebben ze allemaal een Huub gesprek met achter gehad .... vermaak de streamers!!
terecht als ze dit programma niet willen laten floppen toch ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:17 schreef snetje het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:18 schreef Day het volgende:
Ga pitten. Zit ongelooflijk te kutten hier.
Trusten!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:18 schreef Day het volgende:
Ga pitten. Zit ongelooflijk te kutten hier.
Lijkt me sterk, Huub is fulltime koffie-laaf bij Talpa....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Zou me niets verbazen als hij 1 van de coaches zou zijn idd!
Bommie kom d'r maar in.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:18 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja huub in z'n eentje is al leuker om te zien dan dit trieste zooitje.
Ik ben het een keer met je eens!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft Portugal geen uitleveringsverdrag met Nederland, want volgens mij is Gerard een ontsnapte TBS'er.
Wat een gestoorde gek zeg.
Expertise in bruikleen/verhuur, als er iemand ervaringsdeskundige is...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, Huub is fulltime koffie-laaf bij Talpa....
Nog een tandje erbij....***houd eruit schietende vullingen vast***quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:18 schreef catwaezle het volgende:
Gerard is gesterkt in zijn opvatting dat tv maken scoort, aangezien hij de nominatie heeft overleeft. Hij zal er nu dus vast nog een tandje bijzetten.
oja! jouw idoolquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doet ie dat nog steeds?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Krijg er trek vanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:20 schreef Noelle06 het volgende:
[ afbeelding ]
Eieren bakken midden in de nacht
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:19 schreef gniffie het volgende:
bestaat talpa dan nog? toch gewoon opgegaan in endemol producties?
Kwam Huub ooit op jou over als iemand die verder de maatschappelijke ladder op zou raken?quote:
iK net een kommetje kokossoep.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:20 schreef Noelle06 het volgende:
[ afbeelding ]
Eieren bakken midden in de nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |