+1quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:32 schreef DGK-Eric het volgende:
doe 'ns ff niet niet zo onlief over m'n vriendje!!! Huub heeft een fantastische baan bij Talpa en maakt fantastische programma's en gaat een fantastische carriere tegemoet!
Dat gevoel had ik ook maar kan ook onderdeel van het spel zijn. Al weet ik dat bij Guido niet zeker.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
Voor mijn gevoel zit Guido een beetje te flirten met Servio.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:33 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ah verrek nou zie ik wie je bent.
Hoi!
Omdat ze nooit in beeld komtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:34 schreef catwaezle het volgende:
Cameramannen, neem Monique eens wat beter in beeld.
Ja die heeft een betere boobjob gehad dan die joanna.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:34 schreef catwaezle het volgende:
Cameramannen, neem Monique eens wat beter in beeld.
En een aap is een roofvogel. Zijn we nu klaar over die rottende schuttinglaaf, ik zit nu naar een RLS te kijken waar de gemiddelde bewoner misschien dom is maar al tig keer intelligenter overkomt dan het hele DGK bestand bij elkaar.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:32 schreef DGK-Eric het volgende:
doe 'ns ff niet niet zo onlief over m'n vriendje!!! Huub heeft een fantastische baan bij Talpa en maakt fantastische programma's en gaat een fantastische carriere tegemoet!
En dat rose broekje is helemaal niet verkeerd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:34 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja die heeft een betere boobjob gehad dan die joanna.
Lol, het is inderdaad een heel moeilijke opdracht....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:34 schreef PC eend het volgende:
Male bonding.
Guido trekt naar servio.
Laura trekt naar alex.
Gaat lekker met die missie
Wat zal hij balen.....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:37 schreef catwaezle het volgende:
Gerard heeft helemaal geen zender om. Jammer jongen, weer geen tv gemaakt.
Hij zal er best van balen, laatste kwartier geouwehoerd zonder dat "heel nederland"het mee kreegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:37 schreef catwaezle het volgende:
Gerard heeft helemaal geen zender om. Jammer jongen, weer geen tv gemaakt.
Precies. En het staat ook zo lullig om het dan weer opnieuw te gaan doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij zal er best van balen, laatste kwartier geouwehoerd zonder dat "heel nederland"het mee kreeg
Volgens mij probeerde hij dat gisteren wel...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:39 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Precies. En het staat ook zo lullig om het dan weer opnieuw te gaan doen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:39 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Precies. En het staat ook zo lullig om het dan weer opnieuw te gaan doen
Het kan haast niet anders of er staan ergens op die muur aanwijzingen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:39 schreef Noelle06 het volgende:
Cynthia en Mike ineens bij de H onder de klok die Gerard ontdekt had.
Die H was een spelfout.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:39 schreef Noelle06 het volgende:
Cynthia en Mike ineens bij de H onder de klok die Gerard ontdekt had.
Ja, bij die confrontatie met Cynthia moest het even opnieuw volgens hem.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde hij dat gisteren wel...
script is duidelijk nu voor mij, dit konden Cynthia en Mike niet weten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het kan haast niet anders of er staan ergens op die muur aanwijzingen...
psies... Bonje hebben en dan zeggen: Wacht even.. het licht valt niet goed op mijn gelaat, even vanaf het begin: "Zo, dus ik vind jou een stomme doos.. wat vind je ervan? "quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, bij die confrontatie met Cynthia moest het even opnieuw volgens hem.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies... Bonje hebben en dan zeggen: Wacht even.. het licht valt niet goed op mijn gelaat, even vanaf het begin: "Zo, dus ik vind jou een stomme doos.. wat vind je ervan? "
Ja die ontrekt zich lekker aan het slappe geouwehoerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:41 schreef catwaezle het volgende:
Sofia in dromenland.
[ afbeelding ]
Met die gelaatskleur zou k toch even een spiegeltje voor haar mond houden!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:41 schreef catwaezle het volgende:
Sofia in dromenland.
[ afbeelding ]
Ach, Giel is wel een held, maar hij heeft niets met RLS geloof ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:40 schreef toxikon het volgende:
[..]
sorry bbc hier met bob marley. Iets leuker dan giel.
Ik heb het idee dat sommigen aanwijzingen hebben gekregen, Gerard en Servio waren toch al eerder de muur aan het bekijken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
script is duidelijk nu voor mij, dit konden Cynthia en Mike niet weten.
Ben er ff klaar mee nu . jammer dat dan weer wel
echt he! .... te!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met die gelaatskleur zou k toch even een spiegeltje voor haar mond houden!!!
Dat dus en jij weet gelukkig ook hoe RLS werktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat sommigen aanwijzingen hebben gekregen, Gerard en Servio waren toch al eerder de muur aan het bekijken?
normaal gesproken toch wel?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:42 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ach, Giel is wel een held, maar hij heeft niets met RLS geloof ik.
Het is een beetje wit geworden door die vele.....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met die gelaatskleur zou k toch even een spiegeltje voor haar mond houden!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |